Soteli amk haku kevät 2018
Onko täälä muita jotka on hakemassa tänä keväänä amk yhteishaussa johonkin soteli alan opintoihin? Ois kiva saada lukuvinkkejä yms...?
Kommentit (4979)
Pääsin metropoliaan bioanalyytikoksi!!!!!! 😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭
Mulla kyllä semmonen fiilis, että tulee tänään tulokset. Tosin voi tulla vasta illalla.
Pääsin metropoliaan bioanalyytikoksi!!!! 😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭
Anteeksi viesti tuli kaksi kertaa :D oon niin innoissani!! Kaksi kertaa oon hakenut ja nyt vihdoin!!!
8. varasijalla metropoliaan terveysalalle... onkohan minkäänlaisa mahkuja? Sinänsä yllätys koska oletin et ois tullu hylsy saman tien, mulla on seiskan lukiotodistus sattuneista syistä enkä ole edes ensikertalainen. Pääsykoe tainnut mennä sitten hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin metropoliaan bioanalyytikoksi!!!!!! 😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭
Onneksi olkoon ❤️
Swoon kirjoitti:
Minä odottelen OAMKin tuloksia ja nyt sain jostain päähäni, että ne vois tulla jo tänään vaikka alunperin ajattelin rauhassa odotella huomiseen.. mutta onneksi ei tarvi enää odottaa kuin yksi päivä!
Täälläkin OAMKia odotellaan.. sais tulla jo!
Joop kirjoitti:
8. varasijalla metropoliaan terveysalalle... onkohan minkäänlaisa mahkuja? Sinänsä yllätys koska oletin et ois tullu hylsy saman tien, mulla on seiskan lukiotodistus sattuneista syistä enkä ole edes ensikertalainen. Pääsykoe tainnut mennä sitten hyvin.
Mikä linja?
Koska tuli tieto?
Turkuun hakijat, onko tullut tietoa?
Onko kenellekään tullut tuloksia Savoniasta?
Vierailija kirjoitti:
Turkuun hakijat, onko tullut tietoa?
Ei mitään!!
Turku, Laurea, Metropolia ja Hamk näyttää kaikki vielä ”kesken”... Se on mun uus inhokkisana, kesken...
Pääsin tiskariksi metropoliaan !!!!
Olis kyllä enemmän kuin kiva, että tuloksia JO saanet kertoisivat kommentissaan linjan ja koulun/koulut🙂
Niin ei tarvii arvuutella meidän muiden ja kysellä..
Vierailija kirjoitti:
Pääsin tiskariksi metropoliaan !!!!
😍😍😍
Kahdella foorumilla kyttään tuloksia, aika pateettista!
Tarkistin koodinkin mutta kesken on Jamkin prosessi. Ei mitään uutta eilisen klo 10.42 jälkeen.
Lukeeko teillä pian ensimmäisten rivien joukossa opintopaikan tajoajan nimi ja koodi ja kuitenkin valintatapajonon kohdalla pitkä tulkitsematon koodi, ja valintatilan, vastaaonttotilan, ilmoittautumistilan yms kohdalla kesken?
Kyllä sulla on mahkuja, jotkut hylkää paikkansa tai pääsee muualle, niin noi jonot oikeesti liikkuu vielä useamman viikon. Mulla oli syksyllä kätilölinjalla alunperin varasija 40 joka tais sit lopulta jäädä jonnekin kympin hujakoille. Et kyllä ne jonot jonkun verran liikkuu.
luulis että metropolia vois tänään julkasta kaikki sotealat jos bioanalyytikot on saanut kerta jo tiedon. ainakin luulis valintakoeryhmä2 olevan siis valmiina :)
Fyssariksi kirjoitti:
Kahdella foorumilla kyttään tuloksia, aika pateettista!
Tarkistin koodinkin mutta kesken on Jamkin prosessi. Ei mitään uutta eilisen klo 10.42 jälkeen.
Lukeeko teillä pian ensimmäisten rivien joukossa opintopaikan tajoajan nimi ja koodi ja kuitenkin valintatapajonon kohdalla pitkä tulkitsematon koodi, ja valintatilan, vastaaonttotilan, ilmoittautumistilan yms kohdalla kesken?
Näin oli kun nyt aamusta katsoin
Toivottavasti ei jää huomiselle. Tää pahenee vaan päivä päivältä. Huomenna varmasti makaan päivitä-napin päällä...