Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko ikinä ollut katkera exän onnesta?

Vierailija
24.01.2018 |

Esim. uusi kumppani, mutta sinulla ei ole jne?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska olen mies.

Mitä se siihen vaikuttaa oletko mies vai nainen?

Vierailija
22/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on vain yks exä ja hän on vähän väliä psykoosissa, omien sanojen mukaan alkoholin tai huumeiden takia. Jätti koulut kesken ja on ongelmia vihanhallinnan kanssa. Hyvä että en tuollaista kauaa pitänyt, pari viikkoa vain. Seurustelimme yläasteella ja tuolloin jo joi ja poltti. Varmaan käytti kannabistakin. Meni amikseen, yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi katkera, vaikka sydän onkin ollut murtunut. Silti toivonut kaikille vain hyvää. Tosin kaikki (heh, 2kpl) eksiäni ovat ruvenneet itkemään perään siinä kohtaa, kun mä olenkin suruni surrut ja heille iskenyt ero vasta tajuntaan.

Vierailija
24/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin suuren rakkauteni väärinkäsitysten ja lapsellisuuden tähden. Viimehetkellä rakkaani päätti ettei sittenkään ole valmis isäksi valmiille lapsilleni ja katosi elämästäni.

Tapasimme vuosia myöhemmin ja kuulin mitä sitten oli tapahtunut - hän oli paukauttanut muutaman kuukauden kuluttua erään puolitutun naisen paksuksi ensitapaamisella, kantanut vastuunsa ja perustanut perheen tämän naisen kanssa. Tottakai sopeutunut tilanteeseen ja rakastanutkin vaimoaan vaikka monta kertaa olivat olleet eron partaalla ja miehellä sitten ollut sivusuhdekin jonkin aikaa. Silti palasivat vielä yhteen ja ovat yhdessä edelleenkin, onnellisuudesta en ole varma. Velvollisuus lapsia kohtaan nyt ainakin pitää yhdessä.

Suren niitä yhteisiä lapsia joita emme saaneet, yhteistä elämää, kaikkia niitä kokemuksia jotka olisimme voineet jakaa. Vaikka olisimme olleet yhdessä vain vuoden ja eronneet sekin olisi ollut parempi kuin ei ollenkaan. En siis ole katkera hänen onnestaan (onko sitä ollutkaan?) vaan siitä mitä meillä jäi kokematta.

Itse sain hyvän ja rakastavan miehen ja meillä on ollut hyvä elämä iloineen ja suruineen. Olemme kasvaneet yhteen ja täydennämme toisiamme mutta tämä ei silti ole se suurin rakkaus.

Voi pyhä sylvi voiko aikuinen ihminen olla näin hönö! Hänen suuri rakkautensa on itse luotu haavemaailma. Hohhoijakkaa..

Vierailija
25/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetin suuren rakkauteni väärinkäsitysten ja lapsellisuuden tähden. Viimehetkellä rakkaani päätti ettei sittenkään ole valmis isäksi valmiille lapsilleni ja katosi elämästäni.

Tapasimme vuosia myöhemmin ja kuulin mitä sitten oli tapahtunut - hän oli paukauttanut muutaman kuukauden kuluttua erään puolitutun naisen paksuksi ensitapaamisella, kantanut vastuunsa ja perustanut perheen tämän naisen kanssa. Tottakai sopeutunut tilanteeseen ja rakastanutkin vaimoaan vaikka monta kertaa olivat olleet eron partaalla ja miehellä sitten ollut sivusuhdekin jonkin aikaa. Silti palasivat vielä yhteen ja ovat yhdessä edelleenkin, onnellisuudesta en ole varma. Velvollisuus lapsia kohtaan nyt ainakin pitää yhdessä.

Suren niitä yhteisiä lapsia joita emme saaneet, yhteistä elämää, kaikkia niitä kokemuksia jotka olisimme voineet jakaa. Vaikka olisimme olleet yhdessä vain vuoden ja eronneet sekin olisi ollut parempi kuin ei ollenkaan. En siis ole katkera hänen onnestaan (onko sitä ollutkaan?) vaan siitä mitä meillä jäi kokematta.

Itse sain hyvän ja rakastavan miehen ja meillä on ollut hyvä elämä iloineen ja suruineen. Olemme kasvaneet yhteen ja täydennämme toisiamme mutta tämä ei silti ole se suurin rakkaus.

He just wasn't that into you!

Turhaan haikailet.

Vierailija
26/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä sillä tavalla miksi minä en löydä itselleni ketään, mutta ex, joka on epärehellinen kusipää löysi tuosta vaan uuden kumppanin.

Höynäytettäviä näköjään maailmassa piisaa!😂😂😂

Vierailija
27/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottiin exän pettämisen, alkoholiongelman ja väkivaltaisuuden takia ja ero oli riitaisa. Hän löysi erottuamme miltei heti uuden naisen (onnea vaan sille naiselle koitokseen) ja minä en ole löytänyt itselleni ketään. Se minua ärsyttää miksi tuollaiset paskakasat löytävät uuden tuosta vaan sormia napsauttamalla ja itse ei löydä ketään. En oikeastaan ole katkera ja jopa kauhistuttaa uuden kumppanin puolesta miten joutuu varmasti vielä pettymään.

Vierailija
28/28 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska olen mies.

Mitä se siihen vaikuttaa oletko mies vai nainen?

Koska huomattavasti suurempi osa naisista kuin miehistä on sellaisia katkeria jurnuttajia.