Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kaavinnassa olleet
15.04.2006 |
Miten henkilökunta on suhtautunut teihin? Ovatko olleet sympaattisia?
Muistelen, että näillä palstoilla joskus joku nimimerkki joutui kaavintaan ties kuinka monennen keskenmenonsa jälkeen, ja joku hoitsu oli ollut törkeä ja että " ei tämä mikään ehkäisy ole" ja muuta ikävää, kun ilmeisesti oli vaan papereista katsellut kaavintojen määrää, eikä ollenkaan ajatellut, että muukin syy voisi olla, kun abortti.
Kommentit (3)
voisi ehkä olla hieman empaattisempi ja katsoa papereista tulon syytä.
Toisaalta en ole hakenut aborttia joten en tiedä miten silloin kohdellaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Henkilökunta ei mielestäni ole ainakaan kuunnellut mun toiveita ja kysymyksiä.. Lisäksi tiedoissa ollut virheitä yms. Ikäviä kokemuksia kaiken kaikkiaan. Ja kättäri kyseessä.