Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä työtön ihminen kysyn sinulta mielenkiinnosta

Kyselen vaan
24.01.2018 |

-Monenko ikäinen olet?
-Kuinka kauan olet ollut työttömänä?
-Oletko valmistunut johonkin ammattiin?
-Miksi olet työtön?

-itse olen 23v
-3kk työttömänä
-valmistuin graafiseksi suunnittelijaksi
-Todella vaikea saada töitä alaltani koska liikaa hakijoita ja itselläni kokemusta vähän.
Myymälöihin ei oteta koska ei kokemusta kaupan alalta ja joissain haastatteluissa huomautettiin etten ole tarpeeksi "puhelias" eli siis pitäisi jatkuvasti tuottaa jotain puhetta koska vanhat asiakkaat tykkää puhua? Great!

Työnhaku jatkuu >:(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen vaan kirjoitti:

-Monenko ikäinen olet?

-Kuinka kauan olet ollut työttömänä?

-Oletko valmistunut johonkin ammattiin?

-Miksi olet työtön?

-itse olen 23v

-3kk työttömänä

-valmistuin graafiseksi suunnittelijaksi

-Todella vaikea saada töitä alaltani koska liikaa hakijoita ja itselläni kokemusta vähän.

Myymälöihin ei oteta koska ei kokemusta kaupan alalta ja joissain haastatteluissa huomautettiin etten ole tarpeeksi "puhelias" eli siis pitäisi jatkuvasti tuottaa jotain puhetta koska vanhat asiakkaat tykkää puhua? Great!

Työnhaku jatkuu >:(

Olen 43 monta vuotta vanha.

Olen ollut työttömänä n. 3 kk, nyt olen kurssilla että olen varmasti aktiivinen.

Valmistuin syksyllä viimeisimpään ammattiin, niitä on jo kolme entuudestaan.

Olen työtön sen takia että työnantajalla ei ollut varaa pitää minua kun eivät saaneet kaikkea projektirahoitusta mitä olivat hakeneet, olin määräaikainen ja sen säästösyistä määräaikaisten sopimuksia ei jatkettu, odottelen että jos tilanne paranee että pääsen takaisin sinne töihin. Huono palkkahan siellä on, mutta työ on mieluisaa ja se on sellaista missä olen hyvä.

Vierailija
22/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. 48 v.

2. 5 v.

3. Kyllä, olen juristi (OTK/OTM)

4. En tiedä. Olisiko tämä ikä ja se, etten omaa suhteita mihinkään päin, enkä verkostoja. Lähes 25 v. kestäneen menestyksellisen uran omaan, mutta ei näytä auttavan mitään.

Miten on oikeastaan mahdollista, ettei noin pitkä ja menestyksellisen uran jälkeen ole mitään verkostoja? En syyllistä, vaan ihmettelen. Minullakaan ei ole verkostoja, mutta työurani (tai ei sitä edes 'uraksi' voi sanoa) on ollutkin ihan yksinkertaisten töiden tekemistä toimiston nurkassa. Miten voi menestyä, jos kukaan ei tunne sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

monenko ikäinen?:D haet varmaan minkä ikäinen? 32v

olen ollut 8-9 vuotta taksiammatissa, oli pakko lopettaa terveyden takia (polvivamma), minulla on laborantin koulutus jota vastaavaa työtä en ole saanut kertaakaan

toinen vuosi työttömänä, yritän päästä opiskelemaan jotain mihin liittyisi tietokoneet, koodailu olisi mielekästä työtä koska en voi muutenkaan ottaa kovin fyysistä työtä vastaan

Vierailija
24/25 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. 48 v.

2. 5 v.

4. En tiedä. Olisiko tämä ikä ja se, etten omaa suhteita mihinkään päin, enkä verkostoja. Lähes 25 v. kestäneen menestyksellisen uran omaan, mutta ei näytä auttavan mitään.

Miten voit olla 25 vuotta työssä, jossa et luo juristina mitään verkostoja? Tynnyrissäkö olit sen ajan?

Sirkka-mummo, 77 v, etelä-Helsinki

Vierailija
25/25 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. 48 v.

2. 5 v.

No höpöhöpö. Joku tuossa ei nyt pidä paikkaansa.

T. Otm