Jos hyvä ystävä/puoliso valehtelee sulle kännissä, voitko luottaa enää?
Minulle kävi selväksi että eräs parhaista ystävistä valehteli mulle tosi henkilökohtaisia asioita humalassa. Muuten jutteli totta, mutta nuo asiat...
En osaa luottaa häneen enää, ymmärrän, että oli humalassa, mutta silti.
Pystyttekö te?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi luottaa enää keneenkään.
Hyvään ystävään pitäis kyllä voida luottaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi luottaa enää keneenkään.
Hyvään ystävään pitäis kyllä voida luottaa!!
Samaa mieltä.
Oli kyse mistä asiasta hyvänsä, ja miksi nyt kukaan hyvälle ystävälleen huijaisi tunteensa??? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin keskustella asiasta. Haluaisin tietää ainakin miksi valehteli, mikä on totuus, mitä ajattelee minulle valehtelemisesta, kaduttaako. Sitten vastausten ja avoimuuden ja selvittelyhalujen perusteella ratkaisisin voiko siihen vielä luottaa.
Oma kokemus on, että kun joku loukkaus käy ja sitä selvitellään, se johtaa paradoksaalisesti todella usein ystävyys- pari- tai perhesuhteen parhaisiin ja läheisimpiin hetkiin jotka eniten rakentavat luottamusta siihen suhteeseen.
Mulla taas päinvastainen kokemus. Kun asiaa selvitettiin, hermostui, meni lukkoon, kielsi voimakkaasti kaiken, ja oli valmis pistämään koko ystävyyden poikki.
t. 7
No tuo kertonee hänestä kaiken mitä sinun tarvitsee tietää. Ei häneen voinut koskaan luottaa, valehtelua ennenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin keskustella asiasta. Haluaisin tietää ainakin miksi valehteli, mikä on totuus, mitä ajattelee minulle valehtelemisesta, kaduttaako. Sitten vastausten ja avoimuuden ja selvittelyhalujen perusteella ratkaisisin voiko siihen vielä luottaa.
Oma kokemus on, että kun joku loukkaus käy ja sitä selvitellään, se johtaa paradoksaalisesti todella usein ystävyys- pari- tai perhesuhteen parhaisiin ja läheisimpiin hetkiin jotka eniten rakentavat luottamusta siihen suhteeseen.
Mulla taas päinvastainen kokemus. Kun asiaa selvitettiin, hermostui, meni lukkoon, kielsi voimakkaasti kaiken, ja oli valmis pistämään koko ystävyyden poikki.
t. 7
No tuo kertonee hänestä kaiken mitä sinun tarvitsee tietää. Ei häneen voinut koskaan luottaa, valehtelua ennenkään.
Luotin siihen asti kun paljastui että huijasi tunteensa humalassa.
7
Sinä taas, ap. Et siis ole vieläkään päässyt yli siitä, että ystäväsi tunnusti sinulle tunteensa humalassa mutta jälkeenpäin kiisti kaiken. Ei sen asian jauhaminen täällä auta sua yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas, ap. Et siis ole vieläkään päässyt yli siitä, että ystäväsi tunnusti sinulle tunteensa humalassa mutta jälkeenpäin kiisti kaiken. Ei sen asian jauhaminen täällä auta sua yhtään.
Ap:lla on kyllä kyse muusta :). Sekoitat mut ehkä toiseen kirjoittajaan :)
Mites jos kännissä tuntee rakastavansa jotakuta ja sanoo sen mä rrakasthaan suua ja seuraavana päivänä morkkiksissa tajuaa että hyi s*tana mikä tyyppi toivottavasti ei törmätä enää ikinä! Onko se silloin valehtelua?
Sanotaan, kännissä ihmisen omat piirteet kärjistyy. Jos haluat tuntea ihmisen, niin Katso minkälainen hän on kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mites jos kännissä tuntee rakastavansa jotakuta ja sanoo sen mä rrakasthaan suua ja seuraavana päivänä morkkiksissa tajuaa että hyi s*tana mikä tyyppi toivottavasti ei törmätä enää ikinä! Onko se silloin valehtelua?
Noo se on ehkä eriasia kuin jonkun pitkäaikasen ystävän kanssa :D
mutta kaippa sitten tutunkin kanssa voi erehtyä, en tosin itse oo ikinä ihastunut ystävään edes kännissä jos en muutenkaan :D
Riippuu tosiaan asiasta, tunteiden valehteleminen kyllä jostain ihan syvältä ja MIKSI kukaan ees tekisi niin?????