Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako miehen sukunimi siihen seurusteletko?

Vierailija
24.01.2018 |

Vaikka mies olisi kuinka mukava ja ihana, niin ainakin itse lemppaisin tämän jos sukunimi vaikuttaa jotenkin juntilta tai herättää negatiivisiä mielikuvia. Miehen sukunimessä pitää olla särmää ja houkuttavuutta vaikka en sitä itselle ottaiskaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneinä aikoina tuo ihan varmasti vaikutti enemmän kun naisen oli pakko ottaa miehen nimi. Mun isoäiti joskus puhui että oli ihastunut poikaan jonka sukunimi oli Korva mutta ei voinut ajatellakaan että alkaisi heilastella tämän kanssa, koska itsellään oli isohkot hieman höröttävät korvat.

Vierailija
2/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin sukunimi on Juntti. En tiedä onko suvussa ollut naimaongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että vaikuttaa, mieluummin tapaan mukavia ja kohteliaita miehiä, kuin että valikoisin sukunimen mukaan.

Vierailija
4/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sukunimi olisi sama kuin minulla niin sitten vaikuttaisi, luultavasti oltaisiin sukua.

Muuten ei tietenkään vaikuttaisi. Pidän jokatapauksessa oman nimeni oli miehen nimi mikä vain.

Vierailija
5/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin vaikuttaa.

Seurustelisin ainoastaan jos sukunimi on mannerheim tai nimessä liite voi tai af.

Sänkyyn kelpaa sitten vaikka tavallinen martiskainen tai el abbassigurrou, itä Helsingistä niitä löytyy kun käyn itseäni siellä kantakaupungista asti astuttamassa.

Vierailija
6/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapussa on pariskunta: Pölkky ja Ryysy. 

Oiva win-win -ratkaisu :D

Vierailija
7/7 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa. Kaksi muutoin mukiinmenevää sulhasehdokasta on saanut pakit sukunimen takia. Sorry harry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän