Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osamaksu sotkasta yms?

Vierailija
24.01.2018 |

Olen hankkimassa uutta sohvaa. Monella huonekaluliikkeellä on osamaksu. Kuinka tarkkoja ovat liikkeissä tämän myöntämisessä? Olen tällä hetkellä 2kk ansiosidonnaisella jonka jälkeen aloitan uudet työt.
Saankohan sohvan osamaksulle vaikka olen nyt virallisesti työtön työnhakija. Ansiosidonnainen kuitenkin vastaa monen normaalia kuukausi palkkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna vaihtoehtoko siellä on? Yleensä taitavat vaatia sitä työpaikkaa, yleensä jopa vakkaripaikkaa. Mutta aina kannattaa yrittää! 

Viette vaan tilitiedot samalla, joista näkyy ansiosidonnaisen määrä. 

Vierailija
2/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy huonekaluliikkeestä. Aikoinaan osassa oltiin tarkkoja työpaikasta osassa riitti että luottotiedot oli kunnossa. Nykyiset käytännöstä en tiedä. Heti vakitöihin päästyäni hommasin visan jolla rahoitan tuollaiset hankinnat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se nykyään mene niin, että luottokorttihakemus täytetään ja sen sitten saa, jos saa. Ja korot ja hoitomaksut on kalliita. Odottele pari kuukautta ja säästä rahaa kasaan.

Vierailija
4/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää ostaa sohva osa-maksulla. Eikö ihmiset osaa enää säätää rahaa??

Vierailija
5/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kallis sohva on? Luottokortit ja huonekaluliikkeiden luotot on korkeakorkoisia mutta jos sinulla on jo Visa tai Mastercard voit ostaa sillä. Omasta pankista saa sen vain hakemalla, jos luottotiedot kunnossa ja vakaa tulovirta. Pieni työttömyyspätkä tuskin haittaa. Ota sius yhteyttä pankkiisi. Miksi muuten se sohva pitää ajoittaa juuri työttömyyden ajalle? Etkö voi ostaa myöhemmin ja säästää palkastasi ainakin osan?

Vierailija
6/6 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se sohva saada ihan just nyt? Eikö olisi vaan helpompi säästää pari kuukautta ja ostaa se sitten omalla rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi