Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä kunnon imetysliivejä Tampereella?

24.01.2018 |

Vinkatkaapa, mistä saisi palvelun kera kunnollisia imetysliivejä Treellä. Ei siis mitään H&M tavaraa. Onko pienissä liiviliikkeissä? (esim Itsenäisyydenkadulla on joku..)

Lisäksi kiinnostaa vinkit hyvistä äitiys /vauvantarvike- kirpputoreista.

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella Bambinallahan on myymälä siellä?

Itse asun ihan muualla, mutta heidän nettikaupasta olen tilannut vaatteita ja ollut tosi tyytyväinen.

Vierailija
2/3 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten kävin Changella (miten kirjoitetaankaan), oli yhdet valkoiset pitsiset imetysliivit valikoimassaan.

Pari vuotta sitten kävin kai Amaliassa (Amelia?) ja valikoimassa oli yksi tai kaksi valkoista kangasliiviä.

Kummastutti, miten näinkin isossa kaupungissa on keskustan alueella noin olematon valikoima.

Tosiaan, BellaBambinan verkkokaupassa ainakin on laaja valikoima ja eiköhän ne samat löydy kaupastakin. Itse hain imetysliivini entisen kotikaupunkini ainoasta liiviliikkeestä reilun 200km päästä :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellabambina on vissiin lopetettu, se oli ennen Pirkkalassa. Ei viitsisi lähteä kokeilemaan joka ikisen pikkuliikkeen ovea kun vauva on juuri syntynyt, siksi kyselen tarkempia koordinaatteja. Netistä en haluaisi silti tilata, että pääsisi sovittamaan (varsinkin jos ostaa yhtään kalliimmat liivit). 

AP