Miksi jätät sonnat pitkin pönttöä työpaikalla?
...tai millään paikalla? Vessaharja löytyy kyllä, miksi et käytä sitä vaan jätät kauheat laastit pönttöön?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tai millään paikalla? Vessaharja löytyy kyllä, miksi et käytä sitä vaan jätät kauheat laastit pönttöön?
Minusta siistimpi tapa on suihkuttaa pönttö kakan jälkeen alapesusuihkulla kovalla paineella. Ei meillä duunissa ole mitään WC pöntön pesuainetta pytyn vieressä. Pelkällä harjalla pestessä saat ne p***at vain siihen harjaan, ällöä sellaistakin käsitellä.
Kuka käskee ottaa kiinni siitä harjaosasta? Siinä harjassa on varsi jonka päässä on kahva.
Aa, no koko ajan sitä oppii. Sillä kovalla päällä just voi rapsutella sitä kovaa kiinnijäänyttä kakkaa. Kun ei lähde sillä harjalla!
Mitä sementtiä sun takapuolestasi ulostuu jos se ei kerran normaalin kakalla käymisen jälkeen lähde edes harjalla pöntöstä irti, jos samantien toimituksen jälkeen putsaa jälkensä? 😲
Mun kakka on ainakin pehmeetä ja sekunnissa irtoaa kun samantien harjaa sen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siistimpi tapa on suihkuttaa pönttö kakan jälkeen alapesusuihkulla kovalla paineella. Ei meillä duunissa ole mitään WC pöntön pesuainetta pytyn vieressä. Pelkällä harjalla pestessä saat ne p***at vain siihen harjaan, ällöä sellaistakin käsitellä.
Kuka käskee ottaa kiinni siitä harjaosasta? Siinä harjassa on varsi jonka päässä on kahva.
Aa, no koko ajan sitä oppii. Sillä kovalla päällä just voi rapsutella sitä kovaa kiinnijäänyttä kakkaa. Kun ei lähde sillä harjalla!
Mitä sementtiä sun takapuolestasi ulostuu jos se ei kerran normaalin kakalla käymisen jälkeen lähde edes harjalla pöntöstä irti, jos samantien toimituksen jälkeen putsaa jälkensä? 😲
Mun kakka on ainakin pehmeetä ja sekunnissa irtoaa kun samantien harjaa sen pois.
Sigh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu työtehtäviin.
Käykö sulla joku assistentti pyyhkimässä sun hanurinkin, kun ei kuulu sun työtehtäviin?
No ei kai se kuulu, jos ei ole firman siivoojana?
Tottakai olen sitä mieltä, että jokainen korjaa jälkensä vessassa. Vetää vessan ja suihkuttaa ne paskat pois, panee roskat roskiksiin jne.
Mutta mun duunissa ainakin kaikki pesuaineet ova siivoojan kärryssä ja kärry lukon takana. Meillä tämä ihana siivooja-mies käy kerran päivässä pesemässä vessat, pytyt, Lavuaarit ja pinnat pesuaineiden kanssa ja hänelle maksetaan siitä.
Siksi en rupea hänen töitään tekemään.Eli työtoverisi velvollisuus on siivota sinun jälkesi, koska olet oksettava sika.
Kai tajuat, että ihanan siivooja-miehesi tehtävä on juuri tuo pintojen puhdistaminen pesuaineilla kerran päivässä.
Hänen tehtävänsä ei ole yksittäisten kävijöiden jälkien putsaaminen, siksi hän ei päivystä siellä vessan ovella koko päivää.
Sivistynyt aikuinen osaa käydä vessassa niin, etteivät hänen jälkensä näy.
Mahtaa olla sulla viehättävä kotivessa...
Hauskaa, että hyökkäät minua vastaan . Olen nimittäin varmaan duunissa se, joka pesen jälkeni, suihkuttelen ilmanraikastettakin (itse ostamani) käyntini jälkeen.
Jynssään varmaan ahkerimmin kahvipisteen pöytiä ja tiskipöytää, kerään pöydällä lojuvat kupit astianpesukoneeseen jne. Joku sanoisi minua jopa neuroottiseksi suhteessa toisten huomioimiseen.
Ja oma vessani kotonani on oikein siististi , kiitos kysymästä :DNo mitä sinä sitten täällä vauhkoat? Ei kukaan ole puhunut sen sontahuussin desinfioinnista ja jynssäyksestä lattiasta kattoon vaan omien jätöstensä korjaamisesta. Ihan sama, tekeekö se suihkulla, harjalla vai nuoleeko pois, kunhan seuraavan kävijän ei tarvitse ihailla edellisen sontaa pitkin pönttöä ja odotella sitä ihanaa siivoojamiestä, joka tulee seuraavana päivänä.
Nimenomaan. En ymmärrä miten tämä "en pese pesuaineilla" -vauhkoaminen liittyy tähän.
Itseäni hämmästyttää miten niin moni jättää wc-kannen ylös vetäessään vessan. Ulostebakteerit leviää useiden metrien päähän. Eikö ihmisillä leikkaa vai eikö vaan kiinnosta?
Töissä joskus ihmeteltiin samaa ja todettiin että nainen ei tee tuollaista vaan kakkapylly on ollut mies
Vierailija kirjoitti:
Töissä joskus ihmeteltiin samaa ja todettiin että nainen ei tee tuollaista vaan kakkapylly on ollut mies
Meillä ainakin on erikseen naistenvessat, ja kyllä sieltä niitä sonnanlevittelijlöitä näkyy käyvän.
Meillä edelleen joku käy aamuisin räjäyttämässä hanurinsa pönttöön ja jättää siivoamatta. Oikein sellaiset mahtipontiset roiskeet. Saattaa kyllä nykyään siivoillakin vähän, mutta siihen "kaulukseen" jättää silti kauheat roiskeet. Miksei niitäkin siivoa, ken tietää.
Oon ajatellut, että vois ihan nyt ottaa tavoitteeksi saada selville, kuka tämä perseenräjäyttäjä on. Beware...
Ymmärrän, että kun joka aamu noin käy niin täytyy olla jotain aika ikävää vaivaa suoliston kanssa. En silti käsitä, miten kehtaa olla siivoamatta jälkiään.
En kyllä ymmärrä ylipäätään, miksi työpaikalla edes pitäis käydä paskalla... miksi ei voi käydä kotona ennen töihin lähtöä? Mulla ainakin toimii suoli niin säännöllisesti, että kun aamulla käy pari kertaa kotona, niin ei tartte työpaikalla kiusata muita työkavereita. Jotkut on niin hajuyliherkkiäkin, että kärsivät muiden kakan hajusta...
Laittakaa sinne vessoihinne wc:n käyttöohjeet!
joka työpaikalle ja taloyhtiöön mahtuu ne kiintiö kyttääjät ja kusipäät. Ne joilla ei ole mitään omaa elämää.
Siksi, että voisin haistattaa sulle pitkät...
Vierailija kirjoitti:
joka työpaikalle ja taloyhtiöön mahtuu ne kiintiö kyttääjät ja kusipäät. Ne joilla ei ole mitään omaa elämää.
No sori nyt mutta se ei suoranaista kyttäystä edellytä että tähän asiaan kiinnittää huomiota. Sehän tässä ikävää onkin, että asiaan on todella vaikeaa olla kiinnittämättä huomiotaan.
Mä oisinn toivonut kyselyä tähän ketjuun..
Vierailija kirjoitti:
Mä oisinn toivonut kyselyä tähän ketjuun..
Aloita uusi ketju aiheesta. Niin voit sitten itte määritellä ne vastausvaihtoehdotkin.
Mä alan vähän ihastua siihen "ihanaan siivoojamieheen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Kai vedät pytyn ja samalla putsaat harjan siinä harjaamisen jälkeen?
Millä sinä sen putsaat, jos ei ole mitään pesuainetta. Ei se p**ka siitä kylmällä vedellä mihinkään lähde. Ällöä laittaa se harja siihen telinekuppiin, missä ruskeaa möhnää pohjalla. Ei en käytä sitä harjaa, vaan pesen alapesusuihkulla pytyn vauhtiviivat pois :D. Tätä hyvää kikkaa saa vapaasti lainata.
Hölmöt! Harjaa täytyy huljutella huuhteluvedessä ja hakata posliinia vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu työtehtäviin.
Käykö sulla joku assistentti pyyhkimässä sun hanurinkin, kun ei kuulu sun työtehtäviin?
No ei kai se kuulu, jos ei ole firman siivoojana?
Tottakai olen sitä mieltä, että jokainen korjaa jälkensä vessassa. Vetää vessan ja suihkuttaa ne paskat pois, panee roskat roskiksiin jne.
Mutta mun duunissa ainakin kaikki pesuaineet ova siivoojan kärryssä ja kärry lukon takana. Meillä tämä ihana siivooja-mies käy kerran päivässä pesemässä vessat, pytyt, Lavuaarit ja pinnat pesuaineiden kanssa ja hänelle maksetaan siitä.
Siksi en rupea hänen töitään tekemään.Ihan kuin kukaan olis väittänyt, että pitäisi jollain kloriitilla ruveta kuuraamaan...
Ei kloriitilla, mutta vastustan sitä harjapesua juuri siksi, että moni ei halua koskea siihen harjaan ja nähdä sitä mönjää siellä kupissa.
Olen keskustellut tästä asiasta työkavereiden kanssa.
Jos ei ole pesuainetta, en koske harjaan vaan suihkuttelen.Pari pointtia:
1. Olen samaa mieltä, että se mönjä ja harja voi olla vähän ällöttävä. Mielestäni se on kuitenkin vähemmän ällöttävä kuin se laasti pöntössä.
2. En vastusta suihkuttamista. Kuitenkin juuri tuosta johtuen en ikinä käytä sitä bideetä sen varsinaiseen tarkoitukseen eli alapään huuhtomiseen. Voin kuvitella mitkä paskapöpöt siinä "luurissa" on kun porukka sillä painepesee paskojaan.
Ap
Vieraat ulostebakteerit ovat itseasiassa hyvinkin terveellisiä ja suojaavat ylihygieniasta, lääkkeistä ja ruokavaliosta johtuvilta suolistosairauksilta.
Mun entisessä työpaikassa naissiivoojien (tai naissiivoojan) jäljiltä pönttö oli usein paskainen. Luulis, että ammatinkin puolesta olis vähän tarkempi ko. asiassa. Siitä tiedän, kun olin ainoa nainen meidän työpaikalla siivoajien lisäksi.
No mitä sinä sitten täällä vauhkoat? Ei kukaan ole puhunut sen sontahuussin desinfioinnista ja jynssäyksestä lattiasta kattoon vaan omien jätöstensä korjaamisesta. Ihan sama, tekeekö se suihkulla, harjalla vai nuoleeko pois, kunhan seuraavan kävijän ei tarvitse ihailla edellisen sontaa pitkin pönttöä ja odotella sitä ihanaa siivoojamiestä, joka tulee seuraavana päivänä.