Olen pasifisti. Onko kysyttävää?
Vastaan järkeviin kysymyksiin sitä mukaa kun niitä tulee.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis sotimaan ja taistelemaan oasifismin puolesta sekä henkeen että vereen?
Olen valmis käyttämään väkivaltaa vain oman ja perheeni välittömän turvallisuuden takia.
Mitä pasifisti tekisi, jos Suomea vastaan hyökättäisiin aseellisesti?
Rikkooko hyönteisravinto pasifismin periaatteita? Millaista olisi väkivallaton ruoka?
Oletko osallistunut asepalveluksen pakollisuutta vastustaviin keskusteluihin täällä ? Miten pasifismisi ilmenee omassa arjessasi?
Eikö pasifismi ole vähän naivia ja 70-lukulaista trendihössötystä?
Mitä mieltä olet kasveihin kohdistuvasta väkivallasta kuten puiden kaadosta, heinän niitosta ja juuriltaan repimisestä? Onko kasvien tappaminen moraalisesti oikein?
Minkälaista musiikkia kuuntelet? Laita esim artistien/bändien top 10.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pasifisti tekisi, jos Suomea vastaan hyökättäisiin aseellisesti?
Toimisi esimerkiksi lääkintämiehenä, autonkuljettajana tai tekisi osuutensa kotirintamalla tehtävissä jossa ei joudu vahingoittamaan toisia ihmisiä.
Vastaisitko jo johonkin kysymykseen mitä sinulle on ( omasta pyynnöstäsi) esitetty ?
Tykkäätkö katsoa väkivaltaisia elokuvia?
Tai tykkäätkö pelata väkivaltaisia videopelejä?
Vierailija kirjoitti:
Rikkooko hyönteisravinto pasifismin periaatteita? Millaista olisi väkivallaton ruoka?
En ole ap. mutta voin sanoa siltä ,ettei kysymykselläsi ole mitään tekemistä sen enempää pasifismin, kuin sotienkaan kanssa .
Tykkäätkö siis tyynestä valtamerestä?
Avaatko kesällä oven ja pyydät kärpäsiä kiltisti poistumaan asunnostasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis sotimaan ja taistelemaan oasifismin puolesta sekä henkeen että vereen?
Olen valmis käyttämään väkivaltaa vain oman ja perheeni välittömän turvallisuuden takia.
Mikäs pasifisti sinä olet kun väkivaltaa kuitenkin olet valmis käyttämään?
Voisitko levittää aatettasi Venäjällä? Tämä oli sekä kysymys että pyyntö.
Miksi pasifismi kytketään usein vasemmistolaisuuteen? Eikö äärioikeistolainen voi olla pasifisti?