Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla nuorilla (20-30v) jo otsassa pysyvät uurteet?

Vierailija
23.01.2018 |

Vai olenko ainut ryppyotsa??

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mj kirjoitti:

Päätin parikymppisenä välttää otsan edistämistä. Nyt 35 eikä mitään ryppyjä edelleenkään siinä. Silmien alla pieniä juonteita jotka näkyy tietyssä valossa.

Jep. Tuossa auttaa paljon säännölliset näöntarkastukset ja silmälasien pitäminen ajan tasalla. Moni rypistelee, kun ei näe kunnolla. Myös aurinkolasit kannattaa hankkia.

Joskus paikallisbussissa kun istun selkä menosuuntaan, niin kiinnittää huomiota, kuinka monella, iästä riippumatta, on otsa rypyssä.

Vierailija
42/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli uurteet 16 v. Olen aina ajatellut syvällisiä :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uurteita, mutta finnejä on. Ja vain otsassa. Täytän jo 27, aika ihq!

Vierailija
44/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaksi pitkää uurretta otsassa

N21

Vierailija
45/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usea ryppy otsassa tekee heti ihmisestä lempeän ja sympaattisen. Olet helposti lähestyttävä ja ventovieraat tulevat ykskaks juttelemaan.

T. Ryppyotaine 22- vuotias mies

Ei, vaan lempeä ja sympaattinen ilme (kulmakarvat koholla) tekee otsasta ryppyisen.

http://akimg2.ask.fm/assets/212/233/386/normal/img_20130725_013004.jpg

Vierailija
46/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nainen, 43v. Ihan pienet sibeliusrypyt on, eli kaksi pystyryppyä kulmakarvojen välissä. Ei vielä vaakaryppyjä. Mielestäni melko sileä otsa. Isompi ongelma on suun ympäryksen ja silmänurkkien rypyt.

Vierailija
47/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla valuu kaikki rypyt kaulaan. Oi kuinka mielelläni nostaisin ne sieltä otsaan ja etenkin silmien ympärille! t. n-48

No mieluummin kaulassa, poolopaita päälle vaan niin eihän ne siellä niin haittaa. :)

Vierailija
48/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla (20) on melko pysyvät uurteet. Jos vähänkin kohotan kulmia, ilmestyy otsaan 2-3 ohutta juonnetta. Ja pysyvät siinä vaikka rentoutan kulmat. En ole laskenut montako minuuttia ovat näkyvillä.

Katsoin nyt peilistä ja jostain syystä uurteita on näkyvissä, vaikka en ole liikutellut kulmia erityisemmin. Ehkä ovatkin siinä aina. Hyvä.

Vierailija
49/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole otsassa mitään. Mulla on aika liikkumaton tai "kiinteä" otsa, en esimerkiksi saa nostettua kulmiani juuri yhtään tai otsaa kurtistettua. Lisäksi todella öljyisen rasvainen iho auttanee, naama vaan roikkuu kun on isot posket mutta uurteita tai ryppyjä ei ole.

Mulla ei ole myöskään kaulassa niitä vaakaraitoja. Luin joskus teininä lehdestä että sellaiset tulee 20v mennessä. Minä olen 30-vuotias.

Vierailija
50/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v, sileä otsa, ei havaittavaa rypistymistä muuallakaan. Toisaalta on rasvainen iho, ja aina pari näppylää jossakin päin. Kun pukeudun farkkuihin ja huppariin näytän teiniltä. Olen yrittämässä muokata tyyliä jotenkin aikuisemmaksi, että noi hätinä parikymppiset pojat ymmärtäisivät pitää etäisyyttä.

Kai se otsan ryppyisyys johtuu ihan siitä, kuinka liikkuva se otsan alue on eri ilmeissä. Mulla ei tule uurteita vaikka kulmat nostaisinkin. Kulmien väliin saan pystyuurteet jos oikein kovasti näen vaivaa, mutta sellaisia tunnetiloja ei oikein ole, että luonnostaan ilmestyisivät.

Vierailija
51/56 |
24.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, enkä muista enää aikaa jolloin ei ois ollu

N30

Vierailija
52/56 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä nää alapeukuttajat on? :D Hehe, mua huvittaa.

Vierailija
53/56 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin rypyt kun sileä lautasotsa :D

Vierailija
54/56 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsaan tulee kaksi vaakaryppyä. Olen 26v ja huomasin nämä viime syksynä.

Vierailija
55/56 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla etten ole ainut ryppyotsa! Omat otsaryppyni huomasin 21-vuotiaana kun silloinen poikaystäni niistä huomautti. Sitä ennen olin autuaan tietämätön niistä. Sen jälkeen olen vältellyt kulmakarvojen nostamista.

.

Iho on ohut ja kasvot ovat aina olleet ilmeikkäät. Mutta otsaryppyni ovat varmaan saaneet alkunsa siitä kun silmäluomeni ovat lievästi roikkuvat ja siksi olen aina kohottanut kulmiani.

Enkä puhu parista uurteesta vaan vähintään 8!

Vierailija
56/56 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi jo 15 vuotiaana .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi