Onko muilla nuorilla (20-30v) jo otsassa pysyvät uurteet?
Kommentit (56)
Minulla on ollut uurre otsassa lapsesta saakka, kuten myös silmien alla. Teininä stressasin niitä mutta sitten näin kuvan vauvasta jolla oli ihan samanlaiset uurteet ja tajusin ett ei ne oo mitään ryppyjä, ne vaan nyt kuuluu mun ulkonäköön. Oikeestaan silmien alla olevat uurteet sopii mulle :)
Usea ryppy otsassa tekee heti ihmisestä lempeän ja sympaattisen. Olet helposti lähestyttävä ja ventovieraat tulevat ykskaks juttelemaan.
T. Ryppyotaine 22- vuotias mies
Eiköhän toi kuulu ennemmin ilmejuonteisiin kuin mihinkään varsinaisiin ryppyihin
On 29-veestä eteenpäin ollut.
Se on normaalia. Julkkikset ja näyttelijät on täyteltyjä uurteettomiksi, miksi?
Ja miehilläkin saa olla.
Itsellä ohut ja kuiva ihotyyppi myös.
Yksi hassu ryppy suunnilleen ohimon kohdalla.
N23
Rypyt löytyy. Onneksi otsatukka niin eivät näy. Hirveän näköistä mielestäni. N29
Ilmejuonteita silmien ympärillä, 24v.
Otsassa on tuollainen yksi n. 3cm pitkä tosi huomaamaton uurre. Nukun yleensä oikealla kyljellä ja siksi ilmeisesti tullut oikealle puolelle otsaa. Muuten ei ole ryppyjä, tai itse en ainakaan näe mitään ryppyjä tai uurteita. Mun iho on todella herkkä ja ohut, mutta myös todella rasvainen.
t.30v nainen
Ei ole, salaisuuteni on rasvainen iho.
N25
Kyllä on. Olen tosin jo yli 30v., mutta otsassa on ollut nuo jo vuosia. Missään muualla ei ole yhtään ryppyä ja minua luullaan usein ikäistäni nuoremmaksi. En sitten tiedä mistä johtuu, että vain otsaan on tullut.
Minulla ei jostain syystä ole otsaryppyjä vielä, vaikka muuten näytän kyllä ihan ikäiseltäni (33). Alkavat nenä-suu juonteet ja silmänympärysrypyt sen sijaan löytyy. :-D
Mulla on kulmakarvojen välissä ryppy, tulee siihen kun kurtistan kulmia, ja nyt on näköjään myös jäänyt pysyvästi. Silmien alla on myös viivat. Silmäkulmiin ja suun ympärille tulee varmaan seuraavaksi... Mulla on huonoin mahdollinen ihotyyppi eli pintakuiva ja epäpuhdas sekaiho. Yritän olla stressaamatta. Rypyistä huolimatta moni luulee mua useamman vuoden nuoremmaksi kuin olen. N27
Päätin parikymppisenä välttää otsan edistämistä. Nyt 35 eikä mitään ryppyjä edelleenkään siinä. Silmien alla pieniä juonteita jotka näkyy tietyssä valossa.
Mulla valuu kaikki rypyt kaulaan. Oi kuinka mielelläni nostaisin ne sieltä otsaan ja etenkin silmien ympärille! t. n-48
Välttää rypistämistä , ei edistämistä 🙂
Ei vielä tuossa iässä ollut mutta nyt kolmevitosena ne yhtäkkiä uurtuivat naamaan.
Ensin oli akne (17v-24v) lupailtiin että ei sitten ryppyjä tule.. tuli 27v kaksi vaakaryppyä=)))