Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kertonut kumppanillesi rehellisesti aiempien seksipartnereiden määrän?

Vierailija
23.01.2018 |

Jos ei ole kysynyt, kertoisitko?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen. Keskusteltiin tuosta aiheesta suhteen alussa sängyllä pötkötellessä.

"Ootko sä koskaan...?"

*päänpudistus*

"En minäkään."

Oltiin 18-vuotiaita. :)

Vierailija
22/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut jollain tavalla, mutta en muista olenko kertonut tarkkaa määrää. Tällä viisaudella en kertoisi edes sillä jollain tavalla. Vielä joku aika sitten miehellä oli tapana ottaa riidan yhteydessä esille se, ettei hän ollut minun ensimmäinen ja ettei ole ainoani. Eikä millään mairittelevalla tavalla sitä tuonut esille.

Itse olen siis mieheni ainoa.

Miehelläs käy vielä samoin kuin mulle. Pyrkii rinnalle ja ohi. Epäsuhta kaihertaa miehistä mieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei ole kysynyt. Enkä mä häneltä.

Sitäpaitsi mitä se hänelle kuuluu? En mäkään utele häneltä edellisten määrää. Ollaan yhdessä nyt, se riittää.

Vierailija
24/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alettiin seurustelemaan vakavasti parikymppisenä, mies kyllä huomasi, että on mun eka. Tiedän miehellä olleen sitä ennen muitakin, mutta itseasiassa siitä ei koskaan olla puhuttu. Mielestäni asia ei kuulu minulle.

Vierailija
25/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tietää, että on minun ensimmäinen ja ainoa. Ei tämä ollut mikään "paljastus", se vaan tuli kerrottua joskus suhteen alkuaikoina. En ole koskaan kysynyt mieheltä kuinka monta hänellä on ollut, miksi haluaisin tietää...? En jotenkin ymmärrä mikä merkitys sillä tiedolla olisi.

Vierailija
26/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa kahdessa suhteessa kyllä, oli joku 4-6. Nyt noin 25, en kehtaisi enää kertoa totuudenmukaisesti. M32

Vierailija
27/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut jollain tavalla, mutta en muista olenko kertonut tarkkaa määrää. Tällä viisaudella en kertoisi edes sillä jollain tavalla. Vielä joku aika sitten miehellä oli tapana ottaa riidan yhteydessä esille se, ettei hän ollut minun ensimmäinen ja ettei ole ainoani. Eikä millään mairittelevalla tavalla sitä tuonut esille.

Itse olen siis mieheni ainoa.

Miehelläs käy vielä samoin kuin mulle. Pyrkii rinnalle ja ohi. Epäsuhta kaihertaa miehistä mieltä

Kaihertaa se naisistakin mieltä.

N25

Vierailija
28/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asiasta avoimesti puhuttu. Ja puhutaan edelleenkin, jos tulee jotain uutta mieleen. Miehelle olen viides, mies minulle ensimmäinen.

Vierailija
29/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikinä kysyisi, kun ymmärtää miksi tuollaisten kysely ja ylipäätään miettiminen on suhteelle vahingollista.

Yleisellä tasolla ollaan aika avoimesti puhuttu siitä minkä tyyppisiä kokemuksia kummallakin on aiemmin ollut. Tutustumisvaiheessa jo todettiin että meillä on samanlaiset ajatukset seksistä ja siitä missä ja miten sitä on kiva harrastaa, ei kai me muuten yhdessä oltaiskaan, eikä kumpikaan ole tekopyhä. Kumpikin olettaa, että samantyyppiset historiat on ja niin on hyvä.

Vierailija
30/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Halusin itsekin kuulla entisistä suhteistaan (minkä verran, kuinka vakavia) niin tuli siinä sitten käytyä läpi koko suhdehistoria puolin ja toisin, ihan hyvässä hengessä.

Vierailija
31/31 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se alkaa korpeamaan jos ensin valehdellaan luvuksi 8 ja joskus vuosien päästä tuleekin totuus esille, että luku onkin 45. Siinä meni lusikat jakoon.