Ammattisotilas vastailee hetken kysymyksiinne.
Kommentit (62)
Olen seurannut tätä 16 vuotta, joten minun on pakko kommentoida kolmea väitettäsi:
Palkka: keskitasoa, paitsi me olemme jälleen ulkomaan komennuksella, enkä pidä palkkaa mitenkään surkeana...
Duuni: harvassa työssä joutuu tekemään niin paljon eritason töitä ja kantamaan yhtä paljoa vastuuta. Työtehtävät sitäpaitsi vaihtuvat kahden vuoden välein, eli tässä vaaditaan tavallista enemmän muutoksensietoa.
Metsän keskellä: Me olemme aina asuneet Helsingissä. Lisäksi kolmessa suurkaupungissa ympäri maailman.
Tiedätkö, että (myös) armeijassa lähdetään pohjalta. Alkuun työ voi olla metsässä ja hevon kuusessa, ja onkin perustyötä. Mutta (tässäkin) työssä kehitytään.
Vierailija:
Surkea palkka ja tylsä duuni... Varuskunnat usein jossain metsän keskellä ja siellä sitä sitten pyöritään siinä omassa pienessä piirissä :)
Sitäpaitsi tätä työtä ei tehdä rahalla vaan sydämmellä. Minulla olisi lukion päästötodistuksen perusteella ollut suora jatko yliopistoon ja sitä kautta huomattavast kovempipalkkaiseen työhön, mutta valitsin armeijan koska työ itsessään on se tärkein asia.
ikähaarukka? Vastaukseksi ei kelpaa että iällä ei ole väliä. Oletuksena että naisen ulkonäkö muuten miellyttää.
Mutta naisessa pitää olla muutakin kuin ikä, ennenkuin sytyn..
Kuulemma parempi nimike olisi leikkikoulun opettaja;) WIRN
Vierailija:
Sitäpaitsi tätä työtä ei tehdä rahalla vaan sydämmellä. Minulla olisi lukion päästötodistuksen perusteella ollut suora jatko yliopistoon ja sitä kautta huomattavast kovempipalkkaiseen työhön, mutta valitsin armeijan koska työ itsessään on se tärkein asia.
Porvoon lukiostako sellasia todistuksia saa? Ehkä voisi mennä läpikin jos olisit selvittänyt tuon virkkeen ilman lukuisia alkeellisia kirjoitusvirheitä...
Sydämellä, poju, sydämellä... Etkä tiedä että sydämeen ei mahdu kahta ämmää?
Miltä kuulostaa vahva ja itsevarma nainen, joka on samalla naisellinen, herkkä ja haluaa vahvan miehen joka viime kädessä pistää naisen järjestykseen?
Mistä keksit tänne palstalle tulla?
terkkuja vaan. t. ammattisotilaan vaimo
" Entäs naisen luonne?
Miltä kuulostaa vahva ja itsevarma nainen, joka on samalla naisellinen, herkkä ja haluaa vahvan miehen joka viime kädessä pistää naisen järjestykseen? "
Olen vain itsekin vahva ja itsevarma joten pitää vain toivoa ettei tule liian voimakkaita konflikteja. Mutta mieluummin vahva ja itsevarma kuin tuuliviiri.
Olen joskus käynyt lueskelemassa keskusteluja ja nyt ajan tappamiseksi ajattelin itsekkin kirjoittaa.
Vierailija:
Olen joskus käynyt lueskelemassa keskusteluja ja nyt ajan tappamiseksi ajattelin itsekkin kirjoittaa.
Matematiikka on tietääkseni lähes ainoa aine, jota pääsee lukemaan todistuksella. Siinä ei paljoa kielioppisääntöjä tarvita. Eli on aivan mahdollista, että ap olisi yliopistoon todistuksellaan päässyt.
Tai sitten voin rueta vetämään murteella, jota puoletkaan teistä ei ymmärrä lainkaan. Minusta on mukavampi kirjoittaa puhetyyliin, enkä koe kovin tärkeänä tarkistaa viesteistäni jokaista pilkkua, tai sanan oikeinkirjoitusta. Jos ymmärryksenne ei riitä ymmärtämään tekstiäni näin, niin se on teidän ongelmanne, ei minun. =)
ihan turha täällä on päteä, kyllä kaikki tietää ettei suomessa ole palkka-armeijaa. kiva kuitenkin että saat jotain tyydytystä todistellessasi älylläsi ja taidoillasi!
Suomessa ei ole palkka-armeijaa, mutta ammattisotilaita on silti. Niitä kun on varmaan joka armeijassa. Ei armeija selviä pelkillä reserviläisillä ja varusmiehillä (vai mitä nyt ovatkaan).
Oli kivaa kusettaa koko ketjua, varsinkin sitä kymmenpäistä jätkäporukkaa joka kuulemma repeili tuolla aikaisemmin. ;)
t. ammattisotilas, eli mestariprovoilija ja NAINEN.
JES! Kiitos ja hyvää illanjatkoa =D
Palkka tulee arvojärjestyksessä vihoviimeisenä. Tärkeämpää on se, mitä liikkuu pään sisällä.