Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista teet töissä, mistä et haluaisi jäädä ”kiinni”?

Vierailija
23.01.2018 |

Luetko kenties vauvapalstaa työpäivän aikana? Meillä on kaikilla omat työhuoneet. Usein venyttelen samalla kun teen töitä. Meillä on sähköpöydät ja monesti seison ja nostan jalan pöydälle. Olen myös päässyt hieman lihomaan, joten istun aina välillä housut auki. Paita on toki tässä päällä niin eipä sitä kukaan näe, vaikka kävelisikin sisään. Joskus luppoajalla vauvapalstailen, tosin tämän teen puhelimella.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitelen muihin töihin/opiskeluun/yksityiselämään liittyviä juttuja jos on aikaa. Joskus olen lainannut jotain nitojaa tai teippiä jos olen kotona akuutisti tarvinnut. Selaan Facebookia tai Instagramia.

Vierailija
42/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kerran ollut joku tutkimus, jonka mukaan joka kolmas mies vetää käteen työpaikalla?

Varmaan olisi noloa jäädä kiinni housut kintuissa.

Kyllä se taitaa olla maksimissaan 1/3 miehistä, jotka eivät vedä käteen töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin työpaikassa, jossa oli lisäkseni vaan kaksi henkilöä. Nuo kaksi muuta kävivät välillä työmatkoilla tai olivat lomilla samaan aikaan, jolloin olin yksin koko toimistossa. Silloin saatoin aloittaa päivät niin, että kävin viereisessä kaupassa ostamassa aamiaistarpeet viimeisen päälle ja valmistin kunnon aamiaisen toimiston keittiössä, ja nautiskelin sen rauhassa päivän lehdet samalla lukien. Näinä päivinä olin toki pukeutunut mahdollisimman mukavasti, kuten college-oloasuun ja lenkkareihin, eli ei tietoakaan normaalista työpukeutumisesta. Saatoin pitää ylipitkiä lounastunteja, huudattaa haluamaani musaa ja roikkua netissä jalat työpöydällä röhnöttäen. Toki ne työtkin tein, mutta tasan siinä järjestyksessä ja aikataulussa kun itselleni sopi. 

Vierailija
44/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen, pieren, runkkaan ja kusen mappien väliin. Yleensä kännissä. Mutta olenkin julkisella virkamiehenä.

Vierailija
45/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely!

Vierailija
46/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans kirjotellu työhakemuksia työaikana.

Pahin lienee kuitenkin, että oon ottanu ja lähettäny miehelle tissikuvia. 

Vierailija
47/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livahdetaan salarakkaan kanssa "lounaalle" asiakkaan tyhjään huoneistoon melkein joka päivä;

Vierailija
48/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos näistä on edes puolet totta, niin miksi ihmeessä teidät on palkattu sinne töihin? tekemään mitä? anteeksi vaan että olen niin kateellinen, koska hyvä jos lounaalla ehdin käydä ja sekin omalla ajalla. päivässä tulee sellainen 150 sähköpostia, joista pitäisi kunnialla selvitä.

Vierailija
49/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta talouspaperia kotiin. Vien päivittäin n. 10 käsipaperia kotiin. Työntekijöitä on niin paljon, ettei se näy missään, paperia

Vierailija
50/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa työssä ehdin jutella työkaverien kanssa ja surffailla netissä silloin tällöin. Nykyään ihan mahdotonta. Koko työaika menee puurtamiseen, kahvitaukojakaan ei ole.

Vierailija
51/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan vanhentuneita poisheitettyjä tavaroita kotiin

Vierailija
52/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan päivästä miten kerkeän mutta teen työn ohessa harrastukseeni liittyviä asioita (leikitään vaikka koodausta, ette ymmärtäisi kuitenkaan :)

Vierailija
53/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt asiakkaan luona vessassa. Kotihoito.

Vierailija
54/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin pokemonia

Vierailija
55/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt asiakkaan luona vessassa. Kotihoito.

Joskus aiemmin kun olin kotisiivoojana kävin asiakkaiden vessassa mutta vain silloin kun asiakkaat itse eivät olleet kotona. Nykyisin teen toista työtä ja siellä usein laulan ja pieren ja toivon ettei kukaan kuule.

Vierailija
56/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis missä te ootte töissä...

Vierailija
57/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mitä vastauksia! Itse työuupumuksen partaalla tekisi mieli joskus lyödä ranttaliksi vaikka jollakin em.tavoilla. Itse en ehdi keskittyä kuin työasioihin, enkä niihinkään tarpeeksi.

Vierailija
58/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikset alkaisi syödä paremmin ja liikkua enemmän, jotta ei tarvitsisi vetoketjua avata ison mahan takia?

Et oo tosissas?

Vierailija
59/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pitää tehdä ajatustyötä niin neulon samalla villasukkia tai kun pitää lukea jotain papereita tai muistioita. Jää paremmin mieleen. Lounasaika saattaa joskus venähtää.

Vierailija
60/77 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis jos näistä on edes puolet totta, niin miksi ihmeessä teidät on palkattu sinne töihin? tekemään mitä? anteeksi vaan että olen niin kateellinen, koska hyvä jos lounaalla ehdin käydä ja sekin omalla ajalla. päivässä tulee sellainen 150 sähköpostia, joista pitäisi kunnialla selvitä.

Mieleesi ei pälkähtänyt sellainen ajatus että työt ja työpaikat ovat erilaisia? Joissain töissä on "aina tekemistä", toisissa on päivittäin tietty määrä hommia tehtävänä ja niiden tekemisen jälkeen ei voi muuta kuin pyöritellä peukaloita. Jotkut ovat myös sellaisia, että tekevät työosuudet spurttina keskittyen niihin 100%:sesti ja pitävät sitten pidemmän tauon, silti kunnolla työnsä tehden.

Mutta asiaan: työpaikallani järjestetään myös asiakastapaamisia, ja niihin on varattuna aina jotain leipää tai leivonnaista kahvin kanssa. Niitä olen syönyt aina kun jää yli. Asiakkaille varattuja keksejäkin olen syönyt ties montako pussillista vuosien saatossa. Joskus kun lähden työautolla työasioille niin hoidan omiakin asioita siinä samalla.