Minkälaiset kengät sinulla ja miehelläsi on jalassa "TÄNÄÄN" vuoden kylmimpänä päivänä
Kommentit (21)
Paksupohjaiset varsikengät, joiden sisällä on lampaankarvavuori. Villasukatkin puin.
Ei paleltanut tunnin kävelylenkillä yhtään.
Päällä oli myös lämpokerrasto, normivaatteet, kaulaliina, korvaläpällinen pipo, pitkä untuvatakki, toppahousut ja kädessä oli angorasormikkaat lampaankarvavuorisissa nahkarukkasissa. Hupun vedin vielä pipon päälle. Hupun karvareunus oli säässä paikallaan.
Mulla on samat popot, joilla oon kulkenut tätä talvea marraskuulta asti. Ja villasukat.
https://www.sievishop.fi/naiset/talvi/elsa-7066.html
Lenkkitossut oli aamulla, nyt todennäköisesti kun tästä taas ulos lähden, niin jotkut vaelluskengät + villasukat tulee kiskottua jalkaan.
Paksut villasekoite sukat ja Sievin huopanilkkurit. Kuljen vain autolla töihin.
Mies oli laittanut villavuoriset maiharit.
Ei tääällä kyllä kylmä ole... -7°c.
Talvi-Converset. Ei Helsingissä ole sen kylmempää kuin eilenkään.
Meillä on kyllä tänään lämpimämpi kuin eilen. Eilen -24, tänään -17.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kyllä tänään lämpimämpi kuin eilen. Eilen -24, tänään -17.
Niin ja tänään, kuten eilenkin, on jalassa Riekerin talvikengät, lenkille laitan Icebugit. Ihan yhdet sukat, sisällä sit villasukat.
Miehellä on turvakengät töissä. Mulla nyörilliset saappaat. Ja on selkeästi lämpimämpää kuin eilen, peräti - 4c.
Kumpparit ja miehellä ikävästi rikki menneet kengät :(
Karvavuoriset kovien pakkasten varalta, tänään Kuomat, villasäärystimet ja villasekoitesukat, tarkeni hyvin.
Kumma että silloin kun oli kylmempi, jalat palelivat huolimatta villasukista.
Vanssin mohkanahkaiset varsitennarit. Ne on vain niin ihanat ja kevyet. Mietin pitkään Timberlandeja, mutta kenkäkauppias sanoi ettei ne sovi mulla jalkaan vaan näyttää liian isoilta ja liian raskailta mun jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samat popot, joilla oon kulkenut tätä talvea marraskuulta asti. Ja villasukat.
https://www.sievishop.fi/naiset/talvi/elsa-7066.html
Hyvän näköiset.
Mies laittoi töihin lähtiessään paksut villasukat huopikkaat.
Mä en nyt viittinyt lähteekään, pidän pakkasvapaan!
Talvisaappaat, jalassa pitkikset farkkujen alla sekä yhdet sukat. Lapaset ja pitkä untunvatakki.
Miestä minulla ei ole, mut itse tempaisin jalkaani aamulla vaelluskengät ja villasukat.