Avokki haluaa eron - minä en
Haluaa viedä lapset mukanaan. Mitä keinoja minulla on pitää perhe kasassa?
Kommentit (9)
No miksi avokki haluaa eron? Pitäisikö sun olla parempi puoliso vai onko hänellä toinem vai vaan rakkaus loppunut?
Vierailija kirjoitti:
Haluaa viedä lapset mukanaan. Mitä keinoja minulla on pitää perhe kasassa?
Riippuu oletko mies vai nainen? Jos mies niin vähissä on keinot, tosin miksi haluat väkisin pitää yllä suhdetta ihmisen kanssa joka ei sitä halua?
Lapsia ei voi automaattisesti omia itselleen, mutta ero et voi mitenkään estää.
Eipä oikein mitään... et voi pakottaa aikuista ihmistä asumaan kanssasi samassa osoitteessa.
Mitä hiton yhden lauseen provopäivä tänään on?
Mietis nyt tarkasti. Ihanko totta haluat olla parisuhteessa ihmisen kanssa, joka on tyytymätön, ei enää rakasta ja haluaa lähteä eri suuntaan? Ei toista voi pakottaa rakastamaan/suhteeseen.
Erotkaa hyvässä hengessä, keskustelkaa toki asiasta. Mieti, mitä haluat tehdä lasten kanssa. Haluaisitko sinä alkaa "ensisijaiseksi" (molemmilla on toki samanlainen kasvatusvastuu - lapset kun ovat yhdessä hankittu) huoltajaksi? Vai 50-50 eli lapset ovat vuorotellen saman verran kuussa molemmilla? Tässä on toki haasteensa jos ette tule asumaan lähekkäin. Kuten sanoin, nyt on keskustelun paikka.
Jos yrität väkipakolla estää eroa tapahtumasta, tulehdutat välit entisestään. Koita nyt vaan hyväksyä se että ero tulee, ja olla mahdollisimman hyvä vanhempi lapsillesi, ja järkevä sopimusosapuoli erossa.
Ei ketään voi väkisin pitää suhteessa jos toinen haluaa lähteä.
Miksi joku haluaisi olla väkisin ihmisen kanssa joka ei enään toista rakasta? Säälittävyyden huippu..
Aika vähät tiedot. Paha sanoa.