Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nämä Tinderin vaan viestittelijät on? Ei tapaamista.

Vierailija
23.01.2018 |

Miksi miehet käyttää aikaa pelkkään viestittelyyn? Mun mielestä ihan turhaa kirjoitella tuntemattomalle ihmiselle. Mitä ne haluaa, kirjeenvaihtokavereita? +35 miehistä kyse.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opittiin naisilta.

Vierailija
2/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihmetellyt samaa. Kokemukseni mukaan suuriosa heistä on oikeasti parisuhteessa ja osalla joku ongelma (alko, mt ym), jonka vuoksi eivät todi treffata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kastia kun nämä ”en käytä tätä sovellusta kovinkaan usein, et älä ihmettele jos en viikkoihin vastaa”..

Tai ”oikeastaan en etsi mitään mut kuhan haen matcheja”..

Itse teen niin että ensiksi laitan viestin, jos ei vuorokauteen ole vastannut, poistan matchin.

Vierailija
4/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekee naisetkin.

Naisen kanssa tulee mätsi ja kun yrität saada häntä treffeille lähtemään niin tulee kaikenlaisia ihme tekosyitä ja kiertelykaarteluita.

Tinderissä chättäily on ihan turhaa, kai nyt kaikilta löytyy se 30min-1h jonka voi käyttää treffeillä.

Vierailija
5/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin tykkään vaihtaa ajatuksia viestitellen ja tutustua kunnolla viesteillä ennenkuin "haaskaan" aikaani ja lähden viettämään kiusallista aikaa jonkun sellaisen kanssa, johon saatan vaikka pettyäkin ellen ole kunnolla tehnyt taustatöitä viestien parissa. Toisaalta en myöskään jaksa olla kokoajan tavoitettavissa, mulla ei oo esim Tinderin ilmoitukset päällä eli tulee vastattua viesteihin kun siltä tuntuu. Ja en etsi Tinderistä etsimällä mitään, ajattelin että jos joku kiva kohdalle osuu niin ehkä voin käydä kahvilla tai keilaamassa tmv ja katsoa sitten onko tyyppi kiva. Ja olen nainen. Mun mielestä pakkodeittailu ja pakonomainen kumppanin etsiminen ei ainakaan auta sitä hommaa yhtään.

Vierailija
6/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän nyt kauheasti häviää, jos käy jonkun kanssa kahvilla. On tietysti ihmisiä, jotka ovat lastenhoidossa suurimman osan ajasta kiinni ja joutuvat tehdä erityisjärjestelyjä jopa kahvilla käymiseen.

Vierailija
7/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin ihmetellyt näitä jotka poistavat matchinsä heti jos en vastaa. Mihin ihmeeseen teillä on kiire? Itse avaan Tinderin ehkä kahdesti viikossa. jos on tullut uudelta tyypiltä viesti, saatan lukea sen, enkä välttämättä vastaa heti, jos ei sillä hetkellä ole aikaa tai ei ole juttelutuulella. Ajattelen palaavani asiaan myöhemmin. Ihmetyttää sitten kun koko match on poistettu. Aika suorituskeskeistä. 

Kiinnostavan tyypin kanssa saatan viestitellä pitempäänkin, on kiva lukea miten toinen ajattelee asioista ja millaista viestintä on. Jo siitä huomaa, tultaisiinko juttuun livenä. Ei minulla ole kiire treffeille.  Muutakin elämää on. 

Vierailija
8/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus on, että ensin viestitellään liian pitkään, sitten tavataan, eikä olekaan mitään kemiaa. En halua tuntemattomalle ihmiselle myös kertoa itsestäni ja noissa palveluissa on huijareitakin.

Etsin kuitenkin seuraa oikeaan elämään.

Nytkin on tosi kiva tyyppi viestittelemässä, mutta ei tunnu olevan kiinnostusta tavata. Missä vika?

t. ap

Vierailija
9/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus on, että ensin viestitellään liian pitkään, sitten tavataan, eikä olekaan mitään kemiaa. En halua tuntemattomalle ihmiselle myös kertoa itsestäni ja noissa palveluissa on huijareitakin.

Nytkin on tosi kiva tyyppi viestittelemässä, mutta ei tunnu olevan kiinnostusta tavata. Missä vika?

t. ap

Tätä mä just miehenä tarkoitan. Se on ihan turhaa jutella etukäteen koska on kuitenkin tosi pieni mahdollisuus kuitenkin siihen että molemmat tykkäisi toisistansa.

Vierailija
10/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Oletko jo vähän vanhempi, onko sulla lapsia tai ylipainoa?

Vierailija
11/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ihmetellyt näitä jotka poistavat matchinsä heti jos en vastaa. Mihin ihmeeseen teillä on kiire? Itse avaan Tinderin ehkä kahdesti viikossa. jos on tullut uudelta tyypiltä viesti, saatan lukea sen, enkä välttämättä vastaa heti, jos ei sillä hetkellä ole aikaa tai ei ole juttelutuulella. Ajattelen palaavani asiaan myöhemmin. Ihmetyttää sitten kun koko match on poistettu. Aika suorituskeskeistä. 

Kiinnostavan tyypin kanssa saatan viestitellä pitempäänkin, on kiva lukea miten toinen ajattelee asioista ja millaista viestintä on. Jo siitä huomaa, tultaisiinko juttuun livenä. Ei minulla ole kiire treffeille.  Muutakin elämää on. 

Ne kenellä on muutakin elämää, tinder evvk....

Vierailija
12/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani olen alkanut lykkäämään tapaamista treffeillä saatujen pakkien vuoksi. Aina sama juttu, olet kiva, ihana ja hauska mutta kipinä puuttuu. Naiset usein haikailee amerikkalaistyylistä treffailukulttuuria, no tietty kun käytännössä aina saa ihailua ja uusintatoivetta. Miehenä se on taas yhdet pakit.

No pidentämällä keskusteluaikaa, yritän saada naista pitämään minusta luonteeni vuoksi ja lisäksi kysymys on pitää illuusiota, että joku olisi minusta kiinnostunut.

Vierailija
13/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin tykkään vaihtaa ajatuksia viestitellen ja tutustua kunnolla viesteillä ennenkuin "haaskaan" aikaani ja lähden viettämään kiusallista aikaa jonkun sellaisen kanssa, johon saatan vaikka pettyäkin ellen ole kunnolla tehnyt taustatöitä viestien parissa. Toisaalta en myöskään jaksa olla kokoajan tavoitettavissa, mulla ei oo esim Tinderin ilmoitukset päällä eli tulee vastattua viesteihin kun siltä tuntuu. Ja en etsi Tinderistä etsimällä mitään, ajattelin että jos joku kiva kohdalle osuu niin ehkä voin käydä kahvilla tai keilaamassa tmv ja katsoa sitten onko tyyppi kiva. Ja olen nainen. Mun mielestä pakkodeittailu ja pakonomainen kumppanin etsiminen ei ainakaan auta sitä hommaa yhtään.

Juurikin näin. Itsekkin aiemmin lähdin todella pienellä kynnyksellä treffeille, mutta nyt usean pettymyksen ja ajanhukkauksen takia, otan ensin selvää että kohtaako yhtään ajatukset. Tosiaan kun ei ole pakko löytää ketään, niin ei tarvi sarja deittailla se ei ole mielestäni edes kivaa. Jos joku mielenkiintoinen ihminen löytyy, niin sitten voin tavata.

Hirveä kiire tuntuu miehillä kyllä usein olevan. Sitten poistetaan jos ei muutamaan päivään vastaa tai pommitetaan viesteillä, ei kiitos. Itsellä useampi MAtch ja joidenkin kanssa saattaa vasta monen kuukauden matchäämisen jälkeen alkaa juttu lentää. Tuo on vain lisä muuhun elämään ei koko elämä. En ainakaanitse jaksa koko ajan olla vistittelemässä, ja jos jonkun kanssa deittailen silloin luultavasti muut siksi aikaa jäävät. 

Vierailija
14/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemus muutamien naisten kohdalla, että itse saa pitää sitä keskustelua yllä. Yleensä lopetan sitten sen viestien lähettämisen ja unohdan koko henkilön.

Nämä on varmasti juuri niitä naisia jotka ihmettelee täälläkin, että "miksihän se lopetti viestittelyn".

Eipä ole yksikään keskustelu treffeille asti edennyt enkä ole kyllä pyytänytkään edellä mainituista syistä.

M35

Vierailija
15/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Oletko jo vähän vanhempi, onko sulla lapsia tai ylipainoa?

En kun olen ihan hyvännäköinen, hoikka, ei lapsia, ikää 41v. Oikeassa elämässä on vientiä, jos käyn ulkona, mutta en jaksa etsiä baareista seuraa. Tapaisin mieluummin kahvilla päiväsaikaan.

Vierailija
16/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut tarpeeksi, että haluaisi nähdä... ehkä on joku kiinnostavampi kiikarissa ja olet varalla jos se kiinnostavampi juttu ei toimikaan.

Vierailija
17/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omasta puolestani voin sanoa, etten vaan ehdi tai jaksa nähdä kaikkia jotka pyytävät ulos, eikä se tuntuis oikein kivaltakaan treffata vaikka viittä tyyppiä yhtä aikaa - oikeastaan kaikki juttukaverit kun haluavat nähdä. Siksi yritän viestitellä aika paljon etukäteen ja jos tapaamaan lähden niin sellaisen kanssa jonka oikeasti sitten haluan nähdä. Joskus sit natsaa vielä silloinkin ja joskus ei, mut semmoista se on 🙂

N42

Vierailija
18/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi Catfish-tyyppejä.

Vierailija
19/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omasta puolestani voin sanoa, etten vaan ehdi tai jaksa nähdä kaikkia jotka pyytävät ulos, eikä se tuntuis oikein kivaltakaan treffata vaikka viittä tyyppiä yhtä aikaa - oikeastaan kaikki juttukaverit kun haluavat nähdä. Siksi yritän viestitellä aika paljon etukäteen ja jos tapaamaan lähden niin sellaisen kanssa jonka oikeasti sitten haluan nähdä. Joskus sit natsaa vielä silloinkin ja joskus ei, mut semmoista se on 🙂

N42

Minä olen ollut näitä jotka tykkää viestitellä pitkään ja sen perusteella vasta treffeille eli tosi harvoin.

Tuossa viime vuoden puolella otin vähän rempseämmän asenteen, lähestyin tapojeni vastaisesti itse ensimmäisellä viestillä, juttelin ja ehdottelin tapaamista. Joulunpyhät siinä välissä, niin ei heti mutta sen jälkeen. Vaihdoin kolmen tyypin kanssa puhelinnumerot, viestittelin hyväntahtoisia juttuja whatsappissa kontaktien ylläpitämiseksi. Kaikki olivat tosi innokkaita näkemään, siispä ehdottelin ihan konkreettisia ajankohtia ja paikkoja... Nyt on kohta tammikuu taputeltu, enkä ole päässyt treffeille noista yhdenkään kanssa😂 Kahdella tuli yllättäen ”miesflunssa” ja yksi oli jossain työmatkalla (se jolle olin koko ajan ihan ”numero 1” ja oli niin ihastunut), mutta kunhan tulee takaisin Suomeen.

No, puhelinnumerot poistettu, pitäkää tunkkinne!!

N49

Vierailija
20/21 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Minä olen ollut näitä jotka tykkää viestitellä pitkään ja sen perusteella vasta treffeille eli tosi harvoin.

Tuossa viime vuoden puolella otin vähän rempseämmän asenteen, lähestyin tapojeni vastaisesti itse ensimmäisellä viestillä, juttelin ja ehdottelin tapaamista. Joulunpyhät siinä välissä, niin ei heti mutta sen jälkeen. Vaihdoin kolmen tyypin kanssa puhelinnumerot, viestittelin hyväntahtoisia juttuja whatsappissa kontaktien ylläpitämiseksi. Kaikki olivat tosi innokkaita näkemään, siispä ehdottelin ihan konkreettisia ajankohtia ja paikkoja... Nyt on kohta tammikuu taputeltu, enkä ole päässyt treffeille noista yhdenkään kanssa😂 Kahdella tuli yllättäen ”miesflunssa” ja yksi oli jossain työmatkalla (se jolle olin koko ajan ihan ”numero 1” ja oli niin ihastunut), mutta kunhan tulee takaisin Suomeen.

No, puhelinnumerot poistettu, pitäkää tunkkinne!!

N49

Sama kokemus siis!

En ymmärrä miten aikuisilla miehillä riittää aikaa ja innostusta naputella jotain viestejä. Mun ex-puoliso sanoi, että ei ikinä käyttäisi aikaansa tollaiseen, mutta hän onkin toiminnan mies. Mitä nämä muut sitten on.

Pistin muuten Tinderiin että ei kirjekavereita kiitos, nyt ei tule matchejä ja joilta tulee match ei edes viestejä.

T. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi