Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan onnistuneesti leikannut omia hiuksia?

Vierailija
22.01.2018 |

Kyseessä siis muutaman sentin tasoitus. Ei olisi varaa maksaa kalliita kampajahintoja korkeintaan muutaman sentin tasoituksen tähden. Itselläni siis pitkät kerrostetut hiukset ja pieni epätasaisuus ei näissä nyt niin helposti näy mutta voiko tällainen pelkkä tasoituskin mennä katastrofaalisesti pieleen ja hiukset näkyä selkeästi epätasaisina? Ajattelin tilata hiussakset, jos se jotenkin helpottaa toimenpidettä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikannut monta vuotta omat hiukset. Muukaan perhe ei käy kampaajalla. Säästää monta sataa vuodessa.

Vierailija
2/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse leikannut monta vuotta omat hiukset. Muukaan perhe ei käy kampaajalla. Säästää monta sataa vuodessa.

En ole jotenkin ikinä edes ajatellut tätä varteenotettavana vaihtoehtona. Mutta nyt opiskelijana n. 30-40 euroa pelkästä tasoituksesta tuntuu kyllä aika lovena kuukausibudgetissa, joten ehkä kokeilen itse leikata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikannut melkein aina itse hiukseni, ehkä 14-vuotiaasta. Saa sellaiset kun haluaa 😉

Vuonna 2010 kävin kampaajalla kerran ja eipä se paremmin osannut tehdä, joten omat saksimiset jatkuivat.

Jos on hyvä hiuslaatu ja näkemystä, niin jälkeä ei tod erota ammattilaisen tekeleistä.

Ole rohkea, sakset käteen ja leikkaamaan!

P.s. hiukset on kasvava luonnonvara, jos hiukan menee pieleen niin ei se haittaa...

Vierailija
4/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu hyvin on onnistunut jopa polkankin tasoitus itse. Tubesta ohjeita

Vierailija
5/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti joskus niin tehnyt ja rumat niistä varmasti tulikin. En yhtään epäile asiaa.

Vierailija
6/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks kertaa viikossa koneella nahkaa myöten.

Aina onnistuu.

Vierailija
7/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että juorutkaa nyt perkele itsenne kuoliaaksi.

Vierailija
8/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina leikannut omat pitkät hiukseni, ihan keltaisilla fiskarseilla.

Kai jokainen nyt osaa saksia käyttää?

Vierailija
9/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet ainakin. Varmaan naisetkin.

Vierailija
10/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sori ihan saatanasti myös siitä.

Vierailija
11/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon leikannut monta kertaa! Youtubessa on opastusvidepita aiheesta vaikka kuinka paljon. Anna mennä vaan!

Vierailija
12/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu, varsinkin jos todella vain esim. latvojen tasoituksesta kysymys. Ja voihan sitä pyytää kaveria ottamaan sakset kätöseen? Itse olen 30-v. nainen, enkä ole kertaakaan käynyt (varsinaisesti) kampaajalla. Kyseisen pätevyyden hankkinut sukulainen leikkasi/värjäsi alkuun, mutta parikymppisestä lähtien olen hoitanut homman itse. Minulla on puolipitkät hiukset ja otsis, kevyttä kerrostusta saan onnistuneesti tehtyä latvoihin. Olen toistaiseksi kehdannut kulkea julkisilla paikoilla pääni kanssa ja näin on säästynyt pitkä penni vuosien varrella.

Vierailija
13/13 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin useat  yllä, olen vuosikausia leikannut omat hiukset ja miehenkin pitkät hiukset. Tasoittaminen on tosi helppoa, jopa etuhiukset ja kerrostukset olen onnistunut tekemään itselleni vaivatta. Katso oikeasti vaikka youtubesta ohjevideoita, siellä on monen kampaajankin laittamia. Minäkään en ole käyttänyt mitään parturisaksia, vaan teroitettuja, pienikokoisia fiskarseja. Ja jos jostain näkee, ttä tuli hutiloitua jokin kohta, niin sitähän voi tasoittaa aina hieman lisää.