Onko naissotilaat vuoden hauskin komediasarja?
Itse katson aina naurulla. Miten tää voi olla totta edes mutta on se.
Kommentit (32)
AfrikasTribesChilling kirjoitti:
pikkuveli sai vaparit armeijasta jo ennekuin menikään sinne, sitten myöhemmin typaikalal kysyttiin sotilasarvoa, eikä hän tiennyt mitä ne ovat kuten en minäkään, sanoi mitä mieleen tuli että "vänrikki"
pistettiin sitten johtoasemiin työpaikalla heti vaikka ei ollut käyyt edes armeijaa
vänrikiksi ei kai noin vaan vuoden armeijan käymällä päästäkään (:
ap
Oisko toi
>er uu koo
Terv. Res. Vänrikki jolla meni nyt todella pahasti herne nenään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen armeijan käyneenä naisena huomannut, että ne miehet jotka vähättelevät tai pilkkaavat sitä, ovat aina niitä jotka eivät itse ole käyneet koko armeijaa tai juuri ja juuri olleet puolivuotta. Kommentit ovat aina "no kyllähän siihen kuka vaan pystyy!" niin paitsi he itse ilmeisesti :D
Minä olen itse käynyt ja jos pilkkaan naisen armeijakeikkaa, niin lähinnä sillä ajatuksella että etkö parempaa käyttöä keksinyt ajallesi. Voisit olla opinnoissa tai missä tahansa hyödyllisemmässä vuoden edellä. Kannattaisi hyödyntää tuollainen luontainen etu miehiin verrattuna. Tai noh, ei kai miestenkään enää pakko olisi sinne mennä..
Mutta täytyy sanoa että hyvin kyllä tytöt vetivät, kun kaksi pääsi rukkiin, siinä täytyy voittaa aika monta miestä. Kaipa siinä on jotain perää, että kun tulee vapaaehtoisena niin motivaatio on ihan eri luokkaa kuin niillä, joiden on "pakko" tulla hoitamaan homma alta pois mahdollisimman lyhyellä keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti miten paljon intti on muuttunut siitä kun vuonna 1997 itse kävin.
Ei meille ikinä kerrottu mikä on minkäkin harjoituksen tarkoitus ja missä punkkien ja pinkkojen maahan heittely?
Sarjassa kouluttajat kertovat miksi ja minkä takia tehdään jotain ja heidän kanssaan voi näköjään käydä keskustelua normaalisti. Vai onko kyseinen sarja vain propagandaa?
Armeijan värväyskamppanja. Pitää näyttää kivalta, että jengiä hakeutuu harmaisiin.
K.Appari kirjoitti:
Ite kapiaisena katton ihan kivana ohjelmana..ärsyttää vaan samat varusmiesjohtajien hölmöydet vuodesta toiseen.
Enkten ihmetyttää se, että kun naiset tulevat vapaaehtoisina, niin kuntoon ei panosteta yhtään. Olis ollu kiva nähdä jotain alokasleirin marssilta tms..varmaan aika ryytynyttä sakkia.
Tulevat mosurit..patikointia! Sitte ku 10km menee kivutta kahteen tuntiin, ni sitte 10kg reppu selkään ja sama homma. Pysyy sitte lonkat kunnossa..coopperissa parikymppisen naisen ehdoton minimi olis 2200.. ja sekään nyt vielä ole edes tulos.
Mitä tarkoitat näillä varusmiesjohtajien hölmöyksillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti miten paljon intti on muuttunut siitä kun vuonna 1997 itse kävin.
Ei meille ikinä kerrottu mikä on minkäkin harjoituksen tarkoitus ja missä punkkien ja pinkkojen maahan heittely?
Sarjassa kouluttajat kertovat miksi ja minkä takia tehdään jotain ja heidän kanssaan voi näköjään käydä keskustelua normaalisti. Vai onko kyseinen sarja vain propagandaa?
Armeijan värväyskamppanja. Pitää näyttää kivalta, että jengiä hakeutuu harmaisiin.
Tämä on kyllä totta, uskon että kamerat vaikuttavat siihen kuinka skapparit tuossa puhuu, mikä on ihan ymmärrettävää. Myös älypuhelimet ovat varmasti vaikuttaneet siihen että kouluttajat ovat joutuneet siistimään kielenkäyttöään, tai ainakin pahimmat ylilyönnit. Itse kävin intin 2000-luvun alussa ja kyllä silloin huudettiin naama punaisena virheistä, tai tyhmistä kysymyksistä. Itse myös kiinnitin huomiota tuohon, että kouluttajien kanssa voi käydä normaalia keskustelua. Sitä olisin kaivannut itsekin omana aikanani enemmän. Toki sekin riippuu aina yksilöistä, toiset oli mulkumpia, toiset vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta, uskon että kamerat vaikuttavat siihen kuinka skapparit tuossa puhuu, mikä on ihan ymmärrettävää. Myös älypuhelimet ovat varmasti vaikuttaneet siihen että kouluttajat ovat joutuneet siistimään kielenkäyttöään, tai ainakin pahimmat ylilyönnit. Itse kävin intin 2000-luvun alussa ja kyllä silloin huudettiin naama punaisena virheistä, tai tyhmistä kysymyksistä. Itse myös kiinnitin huomiota tuohon, että kouluttajien kanssa voi käydä normaalia keskustelua. Sitä olisin kaivannut itsekin omana aikanani enemmän. Toki sekin riippuu aina yksilöistä, toiset oli mulkumpia, toiset vähemmän.
Juuri tuo miten selitettiin miksi ja miten ja minkä vuoksi tehdään. Sekä se normaali keskustelu skapparin kanssa ihmetytti minua sarjassa suuresti.
pohjoiskorean armeija naiselle
After completing her schooling, Kim must complete a six-month military training. Since women are considered "equal", they must undergo the same rigorous training as men. At the end of their service they march 30 kilometers at a stretch with 30 kilograms of luggage, can operate all weapons.
http://www.jesus.ch/themen/people/107328-ich_war_ein_zu_verabscheuendes…
mieti sitä!
tai israelin armeijaa naiselle,, 2 vuotta ja siellä soditaan eikä leikitä hippasta poterossa
Shanghai-Slim kirjoitti:
pohjoiskorean armeija naiselle
After completing her schooling, Kim must complete a six-month military training. Since women are considered "equal", they must undergo the same rigorous training as men. At the end of their service they march 30 kilometers at a stretch with 30 kilograms of luggage, can operate all weapons.
http://www.jesus.ch/themen/people/107328-ich_war_ein_zu_verabscheuendes…
mieti sitä!
tai israelin armeijaa naiselle,, 2 vuotta ja siellä soditaan eikä leikitä hippasta poterossa
Et kyllä käy ihan täysillä. Pitäisikö Suomen alkaa sotimaan että saataisiin varusmiehille kunnon koulutusta?
Cooperin testin tulokset hämmästyttävät. Kun tahtoo armeijaan, niin miksi ei kohota kuntoaan jo valmiiksi?
t. Ei ikinä noin heikkoa tulosta juossut 40+ nainen!
Teini-ikäinen tyttärenikin juoksee 2450 m, joten ihmettelen Coopperin tuloksia minäkin!
Sattumalta vilkaisin tätä. Antaa täysin epärealistisen kuvan armeijasta, tai sitten meininki on muuttunut 20 vuodessa aika rajusti. En tosin ole nainen, enkä tiedä onko heidän asepalveluksessaan jotenkin eri kriteerit.
Onhan se vähän vaikeaa kuvitella ottavansa käskyjä naiselta tositilanteessa. Menisi ihan huumoriksi koko homma. Siellä intissäkin oli silloin tällöin naurussa pidättelemistä, kun nainen kimeällä äänellä komentaa.
-Jääkäri