Millaisia ovat miehet/naiset jotka eivät koskaan ole löytännet elämänpartneriaan
Kommentit (33)
Aargh. En voi sietää näitä ”millaisia ovat ne ja ne” -otsikoita. Ankean normittava ja toiseuttava tämänkin kyselijän lähtökohta.
Kaverini on wannabe jotain. Aina touhuamassa ja reuhaamassa. Nuorena sillä oli paljon naisia. Isokokoonen ja energinen tyyppi veti kai niitä puoleensa. Mutta kukaan ei kestänyt sen touhuja paria kuukautta pidempää.
Sukupuolilla erilaiset ongelmat. Naisilla liikaa miestarjontaa ja kukaan miehistä ei ole heille tarpeeksi hyvä.
Miehillä ei ole ketään naista joka olisi heistä kiinnostunut, vaikea päästä treffeille ja jatkuvasti vain pakkeja 1.treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Aargh. En voi sietää näitä ”millaisia ovat ne ja ne” -otsikoita. Ankean normittava ja toiseuttava tämänkin kyselijän lähtökohta.
Päinvastoin, itsekin kun kuulun tuohon ryhmään, kiinnostaa kovasti kohtalontoverien tarinat.
Omalla kohdallani varmaan on kyse monen tekijän summasta ja ihan sattumista tai huonosta tuurista.
Olin nuorena, ja edelleen, aika kömpelö sosiaalisesti, enkä muutenkaan sitä tyyppiä jonka ympärillä miehet parveilevat. Olen enemmän semmoinen joka laukoo vitsejä ja odottaa että myös miehet niille nauraisivat - olen lukenut että miehet ovat varanneet tämän roolin itselleen ja että vitsailevat & kenties älykkäät naiset eivät kiinnosta.
Yksi pitkähkö suhde päättyi siihen että kyllästyin toisen baarielämään ja siihen että suhde oli sitä varten että kuuntelen vain toisen juttuja ja omani eivät olleet niin kiinnostavia. Toinen päättyi siihen että mies havahtui olevansakin homo.
Nyt olen 15 vuotta elellyt ilman suhdetta, muut ihmissuhteet ovat korvanneet sen. Yksinäisyys toki vaivaa välillä mutta sen verran osaa itseään arvostaa että ihan vain jakaakseen sohvan ja telkkariseuran ei huvita hankkia mitään jonninjoutavaa suhdetta. Taas sisällökkään aidon suhteen hankkiminen edellyttäisi vaivannäköä joka tuntuu kadonneen jonnekin. Ajatus että pitäisi vetää 20-30:t deitit ei vaan innosta. Nettideittailu on käytännössä ainoa vaihtoehto minulle, kun en tapaa arjessa ikäisiäni sinkkumiehiä missään. Saati että he innostuisivat pulskahkosta viisikymppisestä jota ei kiinnosta mikään naisellinen liehittely ja itsensä tykötekeminen.
Joten täytyy toivoa että kavereista on seuraa kuolinvuoteelle asti.
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolilla erilaiset ongelmat. Naisilla liikaa miestarjontaa ja kukaan miehistä ei ole heille tarpeeksi hyvä.
Miehillä ei ole ketään naista joka olisi heistä kiinnostunut, vaikea päästä treffeille ja jatkuvasti vain pakkeja 1.treffeillä.
En kyllä miehenä suostu uskomaan, että ongemat jakautuisi näin vain sukupuolen mukaan. - Vaikka sellainen käsitys minulla on, että naiset pärjäävät (tilastollisesti) keskimäärin miehiä paremmin sinkkuna.
Provosoivasti voisi jopa väittää, että viime vuosikymmenet (sadat?) nainen on omaksunut ja oppinut monia tietoja ja taitoja sekä vallannut ottanut useita sellaisia, jotka aiemmin vain kuuluivat miehille (pelkästään, tai lähinnä sukupuolen perusteella). Kun tähän lisätään yleinen hyvin voinnin kasvu ja yleinen "materialisoituminen" niin mihin oikeastaan nainen välttämättä tarvitsisi vain yhtä miestä kumppanikseen, jos ja kun pärjää pääsääntöisesti monesti oikein hyvin yksinkin. - Ja pitkälle riittää se, että miehiä on kaveri ja ystäväpiirissä. Kuinka paljon on tapahtunut vastakkaista kehitystä niin, että mies olisi (positiivisessa meielssä) alkanut muistuttaa tavoiltaan ja tiedoiltaa naista. Voidaanko enää edes puhua täysin kahdesta eri sukupuolesta?
Vähän hankala puhua kenenkään toisen puolesta. Mutta jokainen henkilö, joka ei ole minua löytänyt elämänkumppanikseen, on todella onnekas. Vaikka sitten joutuisikin elämään yksin. En viitsi tarkemmin kertoa miksi, ettei lukijan ala tehdä mieli vetää itseään hirteen tms. (Ihan niin hirveä en kai sitten ole, että haluaisin aiheuttaa muiden ihmisten itsemurhia.) Lisäksi en itse halua mitään elämänpartneria. Jos sellainen ilmestyisi kuvioihin, niin ehkä löytäisi itsensä nopeasti haudasta tai mielisairaalasta. Joten minua ei kannata löytää.
Miehelle varma ikisinkkuna pysymisen keino on huudella sovinistisia vitsejä aina kun joku asiallisen oloinen nainen on kuuloetäisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Olen yrittäjä, asun eteläisessä Helsingissä. Olen korkeakoulutettu ja lähtöisin yksinhuoltajaperheestä. Harrastan urheilua, hevosia sekä vapaaehtoistyötä. Minulla on muutama samanhenkinen ystävä ja teen pidempiä lomamatkoja heidän kanssaan. Olen hoikka, ikäistäni nuoremman oloinen pitkä blondi ja ottajia olisi matkan varrella ollut. Olen myös seurustellut vakavasti useampaakin otteeseen, lopulta en ole voinut hyvin suhteessa ja olen ollut aina jättäjä. En enää usko päätyväni perinteiseen parisuhteeseen enkä sellaista halua.
En ole löytänyt ihmistä, jonka kanssa voisin olla oma itseni ja jota arvostaisin takaisin + jota lisäksi haluaisin seksuaalisesti. Olen tyytyväinen näin. Minulla on hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa minulla on myös romanttinen suhde. Elämäni on hyvää näin, saan tulla ja mennä mutta halutessani saan myös miehen viereeni halaamaan ja nukkumaan.
Miksi tämä oli mielestäsi tärkeää mainita? Tuon tekstin perusteella sinusta saa todella itserakkaan, jopa narsistisen kuvan.
Kyllä pitäisi vanhanpiian vuonna 2018 ymmärtää olla nöyrä, pukeuta säkkiin, ripotella tuhkaa päälleen ja pyytää anteeksi olemassaoloaan --- tätäkö tarkoitat?
Juu ei.
Kivasti ja rehellisesti kirjoitettu juttu.
En tykännyt seksistä. Sillä sai kyllä miehen, mutta ei mua naida haluavaa miestä voi rakastaa. Miksi tekee sellaista, mistä en tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. Olen yrittäjä, asun eteläisessä Helsingissä. Olen korkeakoulutettu ja lähtöisin yksinhuoltajaperheestä. Harrastan urheilua, hevosia sekä vapaaehtoistyötä. Minulla on muutama samanhenkinen ystävä ja teen pidempiä lomamatkoja heidän kanssaan. Olen hoikka, ikäistäni nuoremman oloinen pitkä blondi ja ottajia olisi matkan varrella ollut. Olen myös seurustellut vakavasti useampaakin otteeseen, lopulta en ole voinut hyvin suhteessa ja olen ollut aina jättäjä. En enää usko päätyväni perinteiseen parisuhteeseen enkä sellaista halua.
En ole löytänyt ihmistä, jonka kanssa voisin olla oma itseni ja jota arvostaisin takaisin + jota lisäksi haluaisin seksuaalisesti. Olen tyytyväinen näin. Minulla on hyvä miespuolinen ystävä, jonka kanssa minulla on myös romanttinen suhde. Elämäni on hyvää näin, saan tulla ja mennä mutta halutessani saan myös miehen viereeni halaamaan ja nukkumaan.
Miksi tämä oli mielestäsi tärkeää mainita? Tuon tekstin perusteella sinusta saa todella itserakkaan, jopa narsistisen kuvan.
Minusta koko tekstistä saa ennemminkin todella itseriittoisen kuvan. Hän on niin hyvä itselleen, ettei siihen tarvita muita kuin joskus satunnaisesti lisäviihdykkeeksi. Tämä taitaa olla yleistymään päin muutenkin, että ei haluta parisuhteita, vaan oma itseriittoinen elämä.
Juu on todella itseriittoista kun nauttii omasta elämästään eikä istu mököttämässä sohvannurkassa katselleen kuinka ukko avaa illan neljännen kaljan kuten monet avioliitossa olevat tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Että kun välittää itsestään ja tekee vapaaehtoistyötä niin on narsisti? Mene sinä muiden orja tyydyttämään muita, niin saat jatkaa tuollaisena katkerana harppuna hautaan saakka.
en ole tuo kirjoittaja
Mitä ihmeen pahaa on itseriittoisuudessa???? Nolo muiden määräilijä ei saa otetta? Sehän on just hienoa, ettei ripustaudu toisiin ollakseen onnellinen.
t.kristallikissa
olet vielö nuori ja ehdit vielä deittaillakin, jos haluat mutta mikään pakko ei ole. - Joskus tämä ikisinkkuus on tylsää erituisesti siksi. että osa kokee tietävänsä ja tuntevansa,että mikä sinkuille on parasta. - Ikäänkuin hyvää ja laadukasta elämää ei voisi elää ilman kumppanin myötävaikutusta.