Kaappaus keittiössä - keskusteluketju 22.1
Tänään vuorossa keittiötyranni ja perhe. Jutellaan tässä :)
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on ainoana lapsena hiukan pikkuvanha. Tosin tiedän yhden täsmälleen samanlaisen vaikka hänellä on isoveli. Koko perhe marssii komentelevan tytön mukaan. Vanhempia vaan naurattaa kuinka heidän tyttö on topakka.
Lasten pitäisi saada olla lapsia, 10-vuotiaalle ei kuulu meikki ja tekokynnet. Vanhemmat ei ilmeisesti juuri vietä sellaista aikaa lapsen kanssa kuin normaalisti vaan lapsi on sopeutunut elämään kuten aikuiset. Vanhemmat on kavereita eikä vanhempia, ei saa edes kutsua isäksi ja äidiksi.
Niin, lasten pitäisi saada olla lapsia ja lasten ei pitäisi tehdä lapsia, kun ovat vielä lapsia.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?
Eikös Siri ole puheohjelma jossain kännykkämallissa?
Naisen Instassa on lähes joka kuvassa #mähoidan#
Vierailija kirjoitti:
Naisen Instassa on lähes joka kuvassa #mähoidan#
Naisen instassa on myös lukuisia kommentteja tyttäreltä ja niissä kielenkäyttö on melkoista.
Yhdessä videossa tytär sanoo naureskellen: "Mitä helvettiä"
Ja sitten tämä bändipaidassa syömään juttu, Staminahan on Lemiltä, joten kotiseutua ovat halunneet mainostaa. Miehen päällä ollut lätkäjoukkueen paita taas on ollut isänpäivälahja.
Muuten, perheen olohuoneen seinällä on koristeena villasukat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juodaan shotti aina kun Kape sanoo "äijä".
Tuntuu hassshulta päässhhä.
Mullon wessshahätä. Oli. No enshs kerralla ehdin.
tulipa nähtyä keittiö jossa koristeena on kynsilakat. muutekin niin wt-jakso kun vaan voi olla. tyttö hokee äidin instan videoissa ja omilla instatunnuksilla helvettiä kokoajan vaikka ikää oli 10v. tytön suhtautuminen isäänsä kertoo äidistään kaiken, järkky muija. mies oli niin alistettu.
^ Miehellä oli Mötley Cruen paita eikä jääkiekkojoukkueen. Kasaria.
Ihmetyttää todella, miksi tyttö ei kutsu vanhempiaan isäksi ja äidiksi, vaan heidän etunimillään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää todella, miksi tyttö ei kutsu vanhempiaan isäksi ja äidiksi, vaan heidän etunimillään.
Koska on kielletty? Koska Siri ei halua leimautua miksikään mammaksi? On lukenut av-palstaa?
Mua häiritsi jonkunverran se, että keittiönpöytä oli turhake, koska ruoat syödään milloin missäkin. Kukakohan ne sotkut siivoaa, eikse olisi kivempi pyyhkäistä puhtaaksi pelkkä keittiönpöytä kuin sieltä täältä. Puhumattakaan näistä yhdessä syömiseen liittyvistä sosiaalisista puolista.
Mä ihmettelen joskus, miks mulla einoo miestä... Nyt ihmettelen vielä enemmän, miten on mahdollista, että tuolla rouvalla on?!???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on kielletty? Koska Siri ei halua leimautua miksikään mammaksi? On lukenut av-palstaa?
Koska ei ole vanhempilapsisuhde niin kutsuu nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohtaa oli Chicago Blackhawksin huppari yllä.
Tyttö kopioi äitinsä puhetta ja olemusta, ja tuskin ohjataan mihinkään muuhun.
Mies voisi olla ihan ok toisissa oloissa ja toisessa keittiössä. En kestäisi tuota Siriä hetkeäkään. Minä minä
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen joskus, miks mulla einoo miestä... Nyt ihmettelen vielä enemmän, miten on mahdollista, että tuolla rouvalla on?!???
Hän on sähäkkä.
Vierailija kirjoitti:
ja se on räväkkä
Tottahan alku oli editoitu juuri niin, että saadaan nainen ja lapsi kuulostamaan ihan miesvihaajilta ja tyranneilta. Olihan jakson nimikin se.
Minusta taas perhe meni eteenpäin, ja halua siihen oli. Nainen ja lapsi antoivat palautetta miehelle tavallaan. ja koko jakson ajan kyllä oli sellainen olo, että heillä oli kuitenkin yhteistä huumoria. Ja Sirihän sanoi myös lopussa, että tästä on varmasti myös hyötyä kokonaisuudessakin perhe-elämää ajatellen. Kiva ele oli myös tuo, kuinka Siri lopussa halasi kokkia.
Perhe ei sopinut siihen "normiin", mikä Suomessa on niin tärkeä ja toki tietyt käytösmallit on hyvä osata.
Mutta ei kaikkien aina tarvitse olla kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohtaa oli Chicago Blackhawksin huppari yllä.
Ok. Niinpä saattoi ollakin.
Taas yllätys eukot haukkumassa kateellisena muita naisia. Siri on kadehdittava emäntä, äijä on onnekas. Jos vaimo tahtoo pitää keittiön omanaan niin kuka tahansa ukko sen sallii. Mie etsin tollasta vaimoa. Ei ihme että kaveri saanu pidettyä tuon aarteen 15 vuotta. Ihme vaan että Sirille kelvannut tuo. Kaunis ja luotettava, asenne emäntä hän. Kateelliset hiljaa. Ette tiedä mitä me miehet tahdotaan vaimolta.
Tyttö on ainoana lapsena hiukan pikkuvanha. Tosin tiedän yhden täsmälleen samanlaisen vaikka hänellä on isoveli. Koko perhe marssii komentelevan tytön mukaan. Vanhempia vaan naurattaa kuinka heidän tyttö on topakka.
Lasten pitäisi saada olla lapsia, 10-vuotiaalle ei kuulu meikki ja tekokynnet. Vanhemmat ei ilmeisesti juuri vietä sellaista aikaa lapsen kanssa kuin normaalisti vaan lapsi on sopeutunut elämään kuten aikuiset. Vanhemmat on kavereita eikä vanhempia, ei saa edes kutsua isäksi ja äidiksi.