Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaappaus keittiössä - keskusteluketju 22.1

Vierailija
22.01.2018 |

Tänään vuorossa keittiötyranni ja perhe. Jutellaan tässä :)

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt oikein tajunnut tätä pointtia, että Siri tekee kahdet ruuat? Miksei mies ja muksu voi syödä niitä Sirin kasvispainotteisia ruokia?

Sitten muidulla oli jääkaapin ovi täynnä rahkaa. Huvittaa nää kalorinatsit.

Vaikka tässä jaksossa nyt taisikin olla pointti se, että mies uskaltais tehdä ruokaa. Kyllähän mä tiedän, että on paljon naisia, jotka vahtii miestensä tekemisiä koko ajan. Etenkin ruuanlaitossa, mutta tämä oli peloteltu aivan maanrakoon.

Sen verran vielä Sirin tavasta kokata yksin, niin olen samoilla linjoilla. Mä laitan popit soimaan (meilläkin on musiikkivehkeet keittiössä ja pari kynsilakkaa) ja haluan tehdä yksin. Se on rentouttavaa ja muutamassa tunnissa on monen päivän ruuat tehty.

Tehdään kyllä yhdessäkin ja muut saa tehdä, mutta ei tuona yhtenä päivänä viikossa.

Vierailija
162/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei mikään muu ärsytä tuossa ohjelmassa kuin se muovipussien käyttö. Ohjelma voisi vaikka kehittää oman kestokassin jota kauppareissuilla käytettäisiin. Vink vink.

Kaikkia ei kiinnosta ituhippeily. Ihme vinkumisen aihe. Hyvin menee jos vaan tollanen pikkujuttu ärsyttää. Minua ärsyttää kymmenen tunnin valmistusaikaa vaativat reseptit. Työttömillekö on tarkoitettu?

Nopeita ruokiahan nuo teki, munakasta ja keittoja. Lihapata vaatii useamman tunnin haudutuksen, mutta on sen arvoista. Hyvä viikonloppuruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetti tuo kokkipoika oli joka tarjoili ensin miehille? Epäkohtelias kloppi.

Jengi ei ihan hirveesti vissiin keskity näihin katsomiinne ohjelmiin?

Se samainen kokkipoika sanoi, että Lemillä on perinne, että miehille tarjotaan ekana ja viimisenä naisille jos jää. Siinä oli vielä sanonta asiaa painottaakseen.

Kuulin kyllä. Perinne tai ei lemiläinen ! eukko katsoi pahasti tuota. Miksihän? No koska perinne on huono ja töykeä. NAISET ENSIN. AINA.

Miksi sitten ihmettelemään, kun kuulit.

Sehän oli sen paikan showta, eihän sinne ole pakko mennä, kun noin nuppia tärisyttää. :D Ihmeen vauhkoja tapauksia liikkeellä.

Vierailija
164/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetti tuo kokkipoika oli joka tarjoili ensin miehille? Epäkohtelias kloppi.

Jengi ei ihan hirveesti vissiin keskity näihin katsomiinne ohjelmiin?

Se samainen kokkipoika sanoi, että Lemillä on perinne, että miehille tarjotaan ekana ja viimisenä naisille jos jää. Siinä oli vielä sanonta asiaa painottaakseen.

Kuulin kyllä. Perinne tai ei lemiläinen ! eukko katsoi pahasti tuota. Miksihän? No koska perinne on huono ja töykeä. NAISET ENSIN. AINA.

Miksi sitten ihmettelemään, kun kuulit.

Sehän oli sen paikan showta, eihän sinne ole pakko mennä, kun noin nuppia tärisyttää. :D Ihmeen vauhkoja tapauksia liikkeellä.

En taatusti menekään tollaseen paikkaan. Onneksi selvisi. Huonoa mainosta heiltä. Voisiko joku arvon rouva ystävällisesti vastata miten Siri voi olla yhtäaikaa pirttihirmu ja heillä tosi kuriton likka? Kai nyt määräävä eukko pistäisi kakaratkin ruotuun?  =) Ei asiat voi olla yhtäaikaa musta ja valkoinen. Joku töllistelijä kysyi miun vaimotilannetta. Ei ole sellasta. Eronnut. Sirin kaltaisesta naisesta en eroaisi ikinä.

Vierailija
165/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo nainen on niitä, jotka kehuskelee olevansa räväköitä ja suorasanaisia. Se ei aina anna hyvää kuvaa, ellei osaa yhtään suodattaa sitä, mitä suusta pääsee. Mies varmastikin on ihan kelpo miekkonen, mutta paha mieli tulee siitä, miten vaimo häntä kohtelee ja tytärkin sitten on oppinut saman käyttäytymismallin.

Vierailija
166/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yllätys eukot haukkumassa kateellisena muita naisia. Siri on kadehdittava emäntä, äijä on onnekas. Jos vaimo tahtoo pitää keittiön omanaan niin kuka tahansa ukko sen sallii. Mie etsin tollasta vaimoa. Ei ihme että kaveri saanu pidettyä tuon aarteen 15 vuotta. Ihme vaan että Sirille kelvannut tuo. Kaunis ja luotettava, asenne emäntä hän. Kateelliset hiljaa. Ette tiedä mitä me miehet tahdotaan vaimolta.

Ja taas se kulunut kateuskortti 👍😂

Kun ei varmaankaan nyt monella kateudesta ollut kyse, tuo nainen vain vaikutti jotenkin puistattavalta, ja valitettavasti tyttö ottanut vähän mallia siitä, miten isästä (anteeksi, Janista) puhutaan. Tottakai nyt ohjelmat leikataan niin, että ne "parhaat" palat tulevat esiin, mutta silti, vähän omituista touhua.

Ja mieshän nimenomaan halusi myös välillä keittiöön ja oli onnell kun viimein pääsi. Sitä me ei sitten voida varmasti tietää, että miksi aikaisemmin ei ole ollut mahdollista.

Ja ei, en ole kateellinen. Olen itsekin niitä naisia, jotka viihtyvät keittiössä ja teenkin suurimman osan meidän ruoista. Mies on siitä onnellinen - toki hän saa halutessaan tehdä meillä sapuskaa, mutta on todennut jo vuosia sitten, että minä olen siinä parempi. Ja rehellisesti sanottuna, niin olenkin. Mutta mies tekee myös ihan kelvollista ruokaa ja jos kokkaa, niin en ole piikittelemässä tai päsmäröimässä päälle, vaan annan tehdä mitä tekee, vaikka tekisi erilailla kuin itse tekisin.

Joo, mutta sulta puuttuu asenne ja pinkkiys. Joten kadehdi!

Luonnollisestikin kadehdin. 😭 Pinkki on kyllä yksi lempiväreistäni, mutta en verhoa sillä koko huushollia enkä todellakaan ole noin räväkkä, temperamenttinen ja sähäkkä asennemuija ☹️

Hänen lempivärinsähän oli vihreä, mutta pinkistäkin tykkäs. Luulis. ;D

Vierailija
167/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yllätys eukot haukkumassa kateellisena muita naisia. Siri on kadehdittava emäntä, äijä on onnekas. Jos vaimo tahtoo pitää keittiön omanaan niin kuka tahansa ukko sen sallii. Mie etsin tollasta vaimoa. Ei ihme että kaveri saanu pidettyä tuon aarteen 15 vuotta. Ihme vaan että Sirille kelvannut tuo. Kaunis ja luotettava, asenne emäntä hän. Kateelliset hiljaa. Ette tiedä mitä me miehet tahdotaan vaimolta.

Kun ei varmaankaan nyt monella kateudesta ollut kyse, tuo nainen vain vaikutti jotenkin puistattavalta, ja valitettavasti tyttö ottanut vähän mallia siitä, miten isästä (anteeksi, Janista) puhutaan. Tottakai nyt ohjelmat leikataan niin, että ne "parhaat" palat tulevat esiin, mutta silti, vähän omituista touhua.

Ja mieshän nimenomaan halusi myös välillä keittiöön ja oli onnell kun viimein pääsi. Sitä me ei sitten voida varmasti tietää, että miksi aikaisemmin ei ole ollut mahdollista.

Ja ei, en ole kateellinen. Olen itsekin niitä naisia, jotka viihtyvät keittiössä ja teenkin suurimman osan meidän ruoista. Mies on siitä onnellinen - toki hän saa halutessaan tehdä meillä sapuskaa, mutta on todennut jo vuosia sitten, että minä olen siinä parempi. Ja rehellisesti sanottuna, niin olenkin. Mutta mies tekee myös ihan kelvollista ruokaa ja jos kokkaa, niin en ole piikittelemässä tai päsmäröimässä päälle, vaan annan tehdä mitä tekee, vaikka tekisi erilailla kuin itse tekisin.

Ok, hengitä tytsy. Ihmettelin vaan miten täällä haukutaan joka ukon unelma vaimo maan rakoon? Ihmetytti. Tietty äijä menee keittiöön jos haluu mennä eikä vaimo saa kieltää. Luulin ettei Jani ole mikään kokkipoika.

Likka janosi kuria, se on selvä. Oli isukki vähän lapanen. Jos Siri oli teistä pirttihirmu niin miten ei ole laittanut kuria likallekin? Ristiriitasta.

Ai, sinä olet kesyttäjähaaveilija. Kyllähän tuo vaimo oli nimenomaan ominut keittiön omaksi reviirikseen ja miehestä näki, että väisti. MIten sinä ajattelit kalistella sarvia tuollaisen kanssa? Oletat, että nainen alistuu heti, kun vähän isällisesti/miehisesti komennat?

Vierailija
168/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli symppis ja ujonlainen. Säälitti kun tytär ja vaimo jyräs. Likka oli ihan ufo. Puuttui täysin kasvatus, mutta taitaa olla ihan nykypäivää.  Nainen järkky, epävarmuutensa reteeseen käyttäytymiseen peittävä.

Silmiä särki toi pinkki keittiö - aika naurettava barbiland.

Vierailija
169/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasta puhetyylistä päätellen ainakin rouva on lähtöisin pääkaupunkiseudulta, ei Lemiltä tai ylipäätään etelä-Karjalasta.

Vierailija
170/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovasta puhetyylistä päätellen ainakin rouva on lähtöisin pääkaupunkiseudulta, ei Lemiltä tai ylipäätään etelä-Karjalasta.

Olipa mistä hyvänsä lähtöisin niin pääkaupunkiseudulla viimeistään muuttuu kyyniseksi ja v#ttumaiseksi. Siksi sieltä poistuinkin jo "hyvän sään" aikana. Maalla on mukavaa.

Vierailija
171/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kape enään esiinny ulkona tai liimaukset lähtee irti sisäkumista.

Vierailija
172/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä perhe on normaalielämässäkin juuri tuota mitä ohjelmassakin.Rouva pitää suurta numeroa tekemisistään ja tyttö on niin pissis kuin olla voi...ollut pienestä saakka ja toimii perheen suurimpana pomona.Sympatiapisteet menevät Janille!

Vierailija
173/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi kotoisin pk-seudulta, niin varmasti tietäisi, että Helsingistä käytetään nimitystä Stadi, eikä tsadi, kuten Instan hastageissa kirjoittaa.

Vierailija
174/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

shameonyougirl kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt tässä jo useamman vuoden ravintolatason ruokaa itselleni. Harmi, että kukaan nainen ei ei tiedä tästä, eikä ole kanssani jakamassa näitä kulinaristisia kokemuksia.

No ei varmaan tiedä, jos et ole törmännyt kehenkään kiinnostavaan. Tai jos olet niin olet päästänyt hänet käsistäsi yrittämättä. 

En ole yrittänyt törmätä kehenkään yhtään mitenkään, enkä yritä sitä jatkossakaan. Viimeksi kun aiheutin törmäyksen, niin pelkkää harmia ja murheita siitä lopulta seurasi. 3-vuotta olen vaihteeksi pelkästään itselleni kokkaillut.

En odota elämältäni yhtään mitään tällä hetkellä. Kaikki on balanssissa, ei turhaa draamaa, ei stressiä. Kaikki puuttuu, mutta ei puutu mitään.

Vierailija
175/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, hengitä tytsy. Ihmettelin vaan miten täällä haukutaan joka ukon unelma vaimo maan rakoon? Ihmetytti. Tietty äijä menee keittiöön jos haluu mennä eikä vaimo saa kieltää. Luulin ettei Jani ole mikään kokkipoika.

Likka janosi kuria, se on selvä. Oli isukki vähän lapanen. Jos Siri oli teistä pirttihirmu niin miten ei ole laittanut kuria likallekin? Ristiriitasta.

Ai, sinä olet kesyttäjähaaveilija. Kyllähän tuo vaimo oli nimenomaan ominut keittiön omaksi reviirikseen ja miehestä näki, että väisti. MIten sinä ajattelit kalistella sarvia tuollaisen kanssa? Oletat, että nainen alistuu heti, kun vähän isällisesti/miehisesti komennat?

En ymmärrä mitä vihjailet? Tapoihin ei kuulu pitää naisia nyrkin ja hellan välissä. Rakkaus, sitoumus ja kunnioitus pitää yhdessä jos pitää. Lasteni äidin kanssa ei pitänyt, koska hän päätti pettää.

Vierailija
176/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla landen tyttöjä mut välillä joitain vuosia asunut Helsingin seudulla....

Vierailija
177/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei mikään muu ärsytä tuossa ohjelmassa kuin se muovipussien käyttö. Ohjelma voisi vaikka kehittää oman kestokassin jota kauppareissuilla käytettäisiin. Vink vink.

Kaikkia ei kiinnosta ituhippeily. Ihme vinkumisen aihe. Hyvin menee jos vaan tollanen pikkujuttu ärsyttää. Minua ärsyttää kymmenen tunnin valmistusaikaa vaativat reseptit. Työttömillekö on tarkoitettu?

Nopeita ruokiahan nuo teki, munakasta ja keittoja. Lihapata vaatii useamman tunnin haudutuksen, mutta on sen arvoista. Hyvä viikonloppuruoka.

Mikään ei ole niin helppoa ja vaivatonta, kuin joku haudutettava setti, mikä vaan kasataan pataan ja heitetään uuniin kypsymään.

Vierailija
178/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli inhottava tekokynsineen ja värjättyine hiuksineen. Yök koko perhe.

Vierailija
179/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniasta viis, huippukokki reteesti heittelee lattialle pudottamaansa ruokaa takaisin pataan. Oksettava. Ruokapöydässäkin pitää puhua suu ruokaa täynnä. Mitä tuo tyyppi oikein yrittää.

No se teki vaistomaisesti kuten ravintolan keittiössä tehdään.

Kyllä ne mahdolliset roskat ja basillit sinne soosiin sekoaa ja sitähän keitettiin tuntitolkulla.

Vierailija
180/195 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sen pistää vaikka yöksi uuniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän