Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elintasojen ero uudessa suhteessa?

Vierailija
22.01.2018 |

Olen alkanut seurustella miehen kanssa, jolla on ok elintaso, eli asunto joka on sisustettu entisen kumppanin kanssa nätiksi, design-esineitä yms. laadukkaita esineitä ja asioita. Asunto on kaunis ja jopa sen tyylinen jota olisin itse toisessa elämäntilanteessa ajatella.
Itse olen enemmänkin köyhä, käyn kyllä töissä mutta palkka menee autoon ja asumiskustannuksiin ja sen lisäksi säästän sen minkä voin. Lainaa saan niin vähän ettei siitä ole hyötyä, eli minulla ei ole juuri omaisuutta ja tuntuu että sitä on vaikea kartuttaa. Säästän joskus ruoasta, eli en käy kaupassa, jos haluan hankkia jotain tai käydä reissussa, hierojalla tai tehdä jotain "hienompaa". Seurustelukumppanini ei tiedä tästä, emme asu yhdessä.

Kotini on täynnä kirpputoritavaraa ja tuntuu että olen nolo ja nukkavieru, ja häpeän elintasoani aina kun hän tulee luokseni kylään. Mietin jo nyt, että jos ja kun muutamme joskus yhteen, niin kaikki tavarani menevät kierrätykseen, koska tietenkin on järkevämpää pitää laadukkaampi ja kauniimpi versio tavarasta, jos on tuplat. Asia ahdistaa minua. Tuntuu että minun persoonani ja se mistä pidän jää jalkoihin, että olen b-luokan ihminen, jopa elätti, enkä voi vaikuttaa asiaan. En tiedä miten päästä tästä ajatuksesta eroon.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet b-luokan ihminen, totta. Hanki parempi työ ja tienaa itsellesi ihmisen status

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme