Minkä lentoyhtiön koneella olet lentänyt viimeksi?
Oliko hyvä palvelu? Millainen matkustusmukavuus?
Kommentit (43)
Lennnän yhtenään sekä Norwegianilla että Sas:lla, riipppuen siitä, kumman aikataulut sopivat paremmin. Suosin kuitenkin Sas:ia, koska minulla on kultakortti, jolla saa paljon hyviä etuja :)
Nextjet, ei mitään erityistä mainittavaa. Kone oli tosi pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkish Airlines. Vissiin ihan jees matka. Muistot vähän hataria pienoisen humalatilan takia.
Siis olit niin kännissä, ettet muista lentomatkaa? Voi jeesus mikä juntti.
Juntti, nuori ja ekaa kertaa lentokoneessa.
Norwegianilla ja mielestäni hyvää palvelua. Ainoa miinus on se että lennolla kaikesta maksettava vedestä lähtien mutta toisaalta edulliset lentoliput.
Malawi Airlines. Ihan ok kai. En juurikaan kiinnitä huomiota palveluun ja turistiluokassa matkustusmukavuus pitkälle ihmiselle on mitä on.
Finnairilla lentänyt.
Norskilla kyydissä.
Finski. Viikkoa sitä ennen lensin norwegianilla. Kyllä norskit veti pitemmän korren, tilavampi ja uudempi kone. Lippukin oli vajaan satasen halvempi, hintaeroa ei riittänyt kaventamaan finskillä tarjottu ilmainen kahvi ja mehumuki.
Finski viimeviikolla. Tälläkertaa oli 6h lennolla ihan ok sapuskat, viimeksi 11 h lennolla mac&cheeseä. Jaiks:(
Ei silti mun ykkösvaihtoehto. Parhaat lentoyhtiöt on esim Singapore Airlines, Thai Airways jne. Fantastinen palvelu, mahtavat ruuat jne.
finnairilla. palvelu ihan hyvää mutta tarjoilut melko surkeat :D ruoka ihan ok, samoin viihde. "uusi" 350 kone miellyttävä. seuraavaks qatarilla :)
Luxair, aina yhtä hyvä palvelu, ei mitään valittamista.
Interjet, ihan kamalaa... joku yritti viel tupakoida koneen vessassa, siitäkös lentoemot pimahti.
Finnair. Tykkään KLM:stä, mutta äiti usein ostaa mun lennot ja käyttää Finnairin pisteitä, kun saa niitä työnsä kautta paljon.
Finnair on oikein hyvä. Lennän usean kerran vuodessa Suomen ja Alankomaiden väliä, joten lento on vain pari tuntia eikä sillä ole niin väliä, millä lentää. Viimeksi Finnairilla olivat kovin kyselemässä, onko kaikki hyvin, kun tuli ilmi, että olen diabeetikko. Istuin hätäuloskäynnin kohdalla ja käsilaukkukin piti olla yläsäilössä, niin olivat auliisti sitä mulle hakemassa tarvittaessa :)
Norwegian, Lontoo-Hki. Kaikki toimi hyvin, mukava henkilökunta ja aika paljon jalkatilaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvä palvelu? Millainen matkustusmukavuus?
Finnair pakon edessa kun haluan suoran lennon Japanista tai Thaimaasta. Aivan SAATANALLISTA kiskontaa nykyaan etta 90e maksetaan comfort-luokasta(jalkatila) jotta saa saman verran tilaa kun muut yhtiot antavat normaaleilla penkeilla. Olen lentanyt kymmenilla eri lentoyhtioilla ja millaan muulla ei ole noin perseesta kuin Finnairilla tama systeemi. Myos ruoka oli yksi vitsi. Muussia ehka 20g ja 3 lihapullaa jotka taysin vetisia m’o’ss’o’j’a’. Mutta lennan vastakin kun ei huvita vaihdot ja pitemmat lennot... prkl
Finnair Hong Kong-Helsinki,ihan jees.
Finnair business- luokka Hki- New York-Hki
Qatar airways, loistava, hyvät penkit (tilaa) , palvelu pelaa ja ruoka syömäkelpoista :)
Ei mitään muistikuvaa. Kaikilla koneilla olen kuitenkin päässyt perille, että ei paljoa kiinnosta. Yksikään ei ole vielä pudonnut kesken matkan.
Pihviaterian tilaan etukäteen punaviinillä, jos se on mahdollista.
Sinkkumies
Southwest. Aina aikataulussa. Ei ruokatarjoilua mutta ei myoskaan rahasta extraa ruumaan menevista laukuista.