Laita tähän ketjuun sun bravuuriruoka! Mitä kokkaisit mulle, jos tulisin luoksesi syömään?
Sinulle tekisin sitruunaista kanarisottoa ja jälkkäriksi mutakakkua vaniljajäätelöllä
Kommentit (15)
Nuudeleita ja kalapuikkoja. Ehkä pakastimesta voisi joku mehujää löytyä.
Varmaan lammascurrya ja riisiä tai oerunamuussia riisin tilalle.Jälkkäriks vois olla lettuja ja hilloa.
Ihmettelisin kuka yrittää ängetä kylään ja sulkisin oven.
Sushia todennäköisesti. Jos pidät tulisemmasta ja mausteisemmasta ruuasta (kuten minä), niin myös thaityyliset kasviswokit ovat sellaisia, joita kokkailen mielelläni.
Jos nyt just tulisit syömään..
Ulkona paella tulella. Aurinkokin paistaa ja viiniäkin voisin tarjota lasillisen tai kaksi. Matka vain taitaa olla liian pitkä🥘🍷
Tortilloja. Rapeita kananpaloja, fetaa, tomaattia, paprikaa, salsaa ja valkosipulikastiketta.
Jälkkäriksi luumurahkaa.
( Vinkki: Jos ei oo kunnon vastausta kysymykseen, niin voi jättää vastaamattakin. Vai onko tarkoitus levittää pahaa oloa?)
Onko sillä väliä? Panemaanhan sinä tulit?
Minä teen smetanalohta, muusia ja yrttiporkkanoita. ☺️
Sinulle, vettä ja kuivia korppuja.
Kutsutulle vieraalle, etanoja appelsiinikonjakkikastikkeessa.
Teen erinomaisia sieniruokia, esimerkiksi sienikeittoa ja -piirakkaa itsepoimituista sienistä. Mutta kaikkihan eivät sienistä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin kuka yrittää ängetä kylään ja sulkisin oven.
Joo minäkään en sopimatta avaa ovea.Enkä syötä nälkäkurkeja.Nitä löyty naisisa miehissä kun ei rahaa ruokaan .Ängetän toisten koteihin päiväliselle tai ilta palalle.Jotkut yritää kahville kun ei rahaa enää ostaa kahvia on niin kallista,En onnistut sekään minun huussollissa!Enkä ventovieraille tee ruokaa.Syököön kotona.
Ulos syömään. Olisi hyvä syy jos yllätysvieraita tulee.
Jos ihan pakko on itse laitettua niin pakastimessa taitaa olla hieman hernekeittoa.
En mitään