Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kävelytyylistä, jossa käsiä ei heiluteta lainkaan?

Vierailija
22.01.2018 |

?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinttiä toimintaa.

Niillähän vispaa koko kroppa kävellessäkin:)

Vierailija
22/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne kädet taskussa?

Vierailija
24/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on Seinfeldissakin käsitelty aihe. Siinä jossakin jaksossa Elainen työkaveri ei heilutellut käsiään.

Vierailija
25/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on Seinfeldissakin käsitelty aihe. Siinä jossakin jaksossa Elainen työkaveri ei heilutellut käsiään.

Vierailija
26/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee heti Saga Norén mieleen Sillasta :). Jonkinlaista diagnoosia epäilisin heti jos kadulla tuolla lailla kävelevän näkisin.

Vierailija
27/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mulle naurettiin, kun kävelin tommosella frankenstein-tyylillä. Lisäksi joskus kun yritin kävellä normaalisti, niin meni se käsien huitomistahti jotenkin sekaisin jalkojen tahdin kanssa ja piti pysähtyä nollaamaan. Nykyään kävelen aikalailla normaalisti.

Vierailija
28/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua häiritsee tosi paljon kun ihmiset kävelee jalkaterät vinossa ulospäin, ei siis varpaat menosuuntaan osoittaen vaan v-muodossa! Yleensä mitä painavampi henkilö sitä todennäköisemmin. Olen miettinyt johtuuko siitä että ei ole lapsena saanut tarpeeksi liikuntaa kun ei luonnollisesti onnistu juokseminen tuolla tavalla

Vierailija
29/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastaa Parkinsonin tautia?

Tämä. Mitä ihmettä te mollaatte?!

Vierailija
30/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua häiritsee tosi paljon kun ihmiset kävelee jalkaterät vinossa ulospäin, ei siis varpaat menosuuntaan osoittaen vaan v-muodossa! Yleensä mitä painavampi henkilö sitä todennäköisemmin. Olen miettinyt johtuuko siitä että ei ole lapsena saanut tarpeeksi liikuntaa kun ei luonnollisesti onnistu juokseminen tuolla tavalla

Voi johtua lankisaarisyydesta eli “bow leg syndrome”. Itsella on tuommoset hiukan kayrat saaret ja luonnollisempi asento on ns. karhumainen

Vierailija
31/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. On kyllä maailman paras TV-sarja kun miettii että joka päivä jossain vaiheessa tulee jostakin mieleen joku sarjan jakso.

Vierailija
32/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen "puupalttookävely" näyttää todella oudolta ja epätaloudelliselta tavalta liikkua. Toinen minusta outo tyyli on heiluttaa juostessa käsiä edessä kuin heilureita eli molemmat kädet heiluvat rinnakkain vatsan edessä.

Vierailija
33/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain voi olla joku rakenteellinen juttu, mutta lihavuus kyllä tekee tuota myös.

Vierailija
34/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkiskävely on outoa, mutta niin on outoa myös joidenkin tapa vispata käsiään puolelta toiselle. Ihan oikeasti jotkut pyörivät eteenpäin kuin tuulimyllyt. Tekisi mieli pysäyttää ja sanoa, että vähempikin riittää.

Vierailija
35/48 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huimaa, niin täytyy pitää tasapainoa käsillä.

Vierailija
36/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävelee noin, kädet liikkumatta ja kroppa vähäsen etukenoon tikkaa lyhyin askelin eteenpäin.

En ole koskaan kysynyt että mikä on, jokainen kävelee miten kävelee. Isänsä kulkee samanlaisesti.

Vierailija
37/48 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään nuoren kaverin, joka kävelee kädet heilumatta. Talsii eteenpäin sujuvasti, mutta kädet sivuilla liikkumattomina. 

Vierailija
38/48 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassun kävelyn ministeri käveli kädet alhaalla.

Vierailija
39/48 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. psykoosilääkitys tekee tuon. 

Vierailija
40/48 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastaa Parkinsonin tautia?

Tämä. Mitä ihmettä te mollaatte?!

Mitä mollaamista se on jos mietitään mahdollisia syitä? Onko sairaat sun mielestä jotenkin huonompia ihmisiä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän