Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkisitkö hysteerisenä monta vuotta jos ukkosi kuolisi?

Vierailija
22.01.2018 |

En minä ainakaan, eiköhän aika vähillä itkuilla ja draamalla menisi elämä eteenpäin.
Eihän kumppani sentään ole edes samaa verta, eli perhettä, se olisi sama kuin menettäisi vain esim kaverin jonka kanssa asutelut, ei se sydäntä särkisi. Tietysti vähän aikaa tuntuisi omituiselta ja voisi olla kaipuuta, mutta siinä se ja nopeastihan sitä taas nauttisi omasta rauhasta ilman miestä, vapaudesta.
Jokainen on tietysti erilainen, minulle miehen kuolema ei ylitsepääsemätöntä surua varmasti aiheuttaisi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi minulle jäätävä menetys. Surtava aikansa

ja yritettävä jatkaa elämää, joka ei olisi enää entisensä.

Vierailija
2/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin itkisin hysteerisenä, ei sellaista kukaan jaksa. Surisin kyllä luultavasti loppuikäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ei ole mitään tunteitä miestä kohtaan, olisi vaan kiva päästä vapaaksi.

Vierailija
4/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on tyly asenne 😮

Vierailija
5/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan ilon kyyneleitä.

Vierailija
7/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttisi kertoo vain ja ainoastaa sinusta ja parisuhteestasi.

Olen pahoillani.

Vierailija
8/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkenyt. Suhtauduin liiankin viileänrauhallisesti. Oli raskaus jonka pelkäsin menevän kesken jos murrun.

Mutta tuli se aika paljon myöhemmin, kun murhe pitä käydä läpi. Itkeä, kiertää kaikki yhteiset paikat, surra padottua surua kunnolla.

Vierailija
9/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itkenyt hysteerisesti kuin ensimmäiset kuukaudet, puolen vuoden jälkeen alkoi elämä voittaa.

Vierailija
10/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän voisin tirauttaa näön vuoksi

Vierailija
11/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hyväksyn elämän tosiasiat. Surisin paljon, mutta hyväksyisin.

Vierailija
12/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Tuskin kuitenkaan montaa vuotta ainakaan itkisin.

Vähän ohis: Eräs vanhempi sukulainen ei ollut päästä miehensä kuolemasta yli millään. Toki pitkä yhteinen elämä oli yksi syy, mutta myös se etteivät hartaat uskovaisen rukoukset menneet perille, eikä ihmeparantumista tullutkaan. Surullista, onneksi itse oletan olevani ei-uskovaisena paljon rationalisempi.

Vierailija
13/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko on kovatuloinen ja loisimiseni loppuisi niin tottakai.

Mutta niinhän jokainen nainen itkisi.

Mutta itkuni kyllä päättyisi välittömästi jos löytäisin uuden kovatuloisen aasin.

Vierailija
14/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitempään minä olen miehen kanssa asunut samassa taloudessa mitä vanhempieni tai sisarusten kanssa. Aivan varmasti itken ja suren, mutta en usko, että vuosia itkisin hysteerisesti.

Vierailija
15/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en.

Olen ollut jo yhdessä riippuvuussuhteessa, jonka erosta toipuminen oli raskasta. Toivon, että tällä kertaa tämä suhde on aito rakkaussuhde, ei riippuvuussuhde.

Vierailija
16/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sydämen särkisi, mutta ei kai siinä mitään montaa vuotta hysteerisenä tarvitsisi itkeä. Toki se olisi ensireaktio, ja myöhemminkin sitä sattuisi satunnaisesti. Mutta kyllähän se suru muuttaa muotoaan. Ei se nyt loputtoman pitkään sellaista lamaannuttavaa ja hysteeristä olisi, vaan kyllä se elämä taas varmaan joidenkin kuukausien päästä alkaisi voittaa.

Ja tosiaan, mieheni ei ole kuollut, joten todellisuudesta en tiedä. Mutta näin ihan hypoteettisesti ajatellen...

Vierailija
17/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surisin varmaan aikani. Olisi kova pala, muttei niin kiva, ettö vuosia hysteerisesti itkisin. Jos lapsi kuolisi olisikin tilanne toinen. Jos siis vertaan.

Vierailija
18/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta itkuni kyllä päättyisi välittömästi jos löytäisin uuden kovatuloisen aasin.

Kuule Pertti, nyt ei riidanhaastamisesi mennyt läpi. Yritähän seuraavalla kerralla vähän tomerammin.

Vierailija
19/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkisin aluksi, toivuttuani pysyisin iloisena leskenä loppuikäni.

Vierailija
20/28 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule Pertti, nyt ei riidanhaastamisesi mennyt läpi. Yritähän seuraavalla kerralla vähän tomerammin.

Riidanhaastaminen? Ja minäkö pertti?

Sinähän se riitaa tässä haastat, mutta ei mene läpi.