Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies suuttui turhasta

Vierailija
22.01.2018 |

Heräsin 8, kävin kaupassa ruokaostoksilla,siivosin, laitoin pyykit koneeseen ripustin ne ja nyt herätin miehen jos tulisi viemään lisää pyykkejä kanssani pyykkitupaan ja kantamaan edelliset kanssani pois, mies alkoi raivoamaan että haluan vain kiduttaa häntä. onko tämä nyt kidutusta jos vähän pyytää? nyt se ei suostu nousemaan kun olen häntä kiduttava akka.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no huhhu mitä vastauksia, teinkö oikeastti siis väärin kun kolmelta herätän ja pyydän auttamaan kotitöissä. minun käsitykseni parisuhteesta ei ole se että toinen ei tee mitään koko päivänä kun on pelannut koko viime yön pleikkaria ja sen jälkeen minun pitäisi yksin siis hoitaa koti.

Yksi päivä sinne tai tänne. Kyllä me ainakin otamme puolin ja toisin noita päiviä kun kumpikaan ei tee hittojakaan.

Vierailija
22/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sulla ole muutakaan tekemistä, ja silta käy kaikki hommat tosi nopeasti. Anna mies ruskan nukkua tarpeeksi että jaksaa pelata ensi yötäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän jaksat hyvin kun olet nukkunut, mies raukka ei ole nukkunut koko viime yönä anna nukkua vielä, että jaksaa ensi yötäkin pelailla.

Ja silta käy tuo kotityöt tosi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi