Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies suuttui turhasta

Vierailija
22.01.2018 |

Heräsin 8, kävin kaupassa ruokaostoksilla,siivosin, laitoin pyykit koneeseen ripustin ne ja nyt herätin miehen jos tulisi viemään lisää pyykkejä kanssani pyykkitupaan ja kantamaan edelliset kanssani pois, mies alkoi raivoamaan että haluan vain kiduttaa häntä. onko tämä nyt kidutusta jos vähän pyytää? nyt se ei suostu nousemaan kun olen häntä kiduttava akka.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä ei kiinnosta sinun kotityös. Haluaa nukkua.

Vierailija
2/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä hänen äitinsä vai minkä hiton takia vapaapäivänä herätät nukkuvan aikuisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi avioero, jos mun muija alkaisi aamulla herättelemään.

Vierailija
4/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jalkojen levittäminen miehelle anna sinulle mitään diktatuurimaista rajatonta valtaa ottaa kotitaloudellista valtaa päättä milloin niitä kotitöitä teillä tehdään. 

Vierailija
5/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään tulisi annettua miehelle tuntuva korvapuusti tuossa tilanteessa :D

Vierailija
6/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no jos patistetaan jeti herättyä pikpikaa hommiin, se voi äkkiseltään tuntua raskaalta. Ehkä olisi kannattanut herättää mies aikaisemmin tai odottaa että tämä olisi valmis auttamaan sillä vaikuttaa että tämä on sitä tyyppiä jolla on hidas aamukäynnistys ja sen vuoksi aamuäreyttä. Et sinäkään varmaan halua siinä samassa sekunnissa kun heräät raatamaan hikihatussa?

Vierailija
7/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitin kyllä, että aloittaja herätti miehen äsken, ei aamulla.

Vierailija
8/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä suuttui turhasta. Jätät miehen pyykit ja muut vaan hoitamatta. Minä jättäisin ne sinne pyykkitupaan josta voi itse sitten hoitaa kun tuntee tarvetta puhtaille vaatteille.

Jos kunnioitus toista kohtaan on raivoaminen ja kiukuttelu, niin sinulla ei ole minkäänlaista velvollisuutta passata miestä. Ei ole kyllä muutenkaan, yhdessä kodin asiat pitäisi hoitaa kun siellä kerta kaksi aikuista asuu. Jos se ei onnistu niin silloin täytyy vaan kylmästi hoitaa vain omat asiat ja jättää miehelle omansa. Mikäli mies asuisi yksin niin varmaan hoitaisi kyllä omat pyykit, ruoat yms. tuskin se osaamattomuudesta on kiinni.

Vierailija
9/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma pyykinpesukone ja hoida pyykit keskenäsi.

Minäkin olisin suuttunut, jos nukkuessani olisi tultu naputtamaan viereen jostakin tuollaisesta.

Vierailija
10/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin kyllä, että aloittaja herätti miehen äsken, ei aamulla.

Minulle äsken on "aamu" Heräsin vasta yövuoron jäljiltä.

Vierailija
11/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tuollaisia miehenvätyksiä riesaksenne vedätte.

Vierailija
12/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä suuttui turhasta. Jätät miehen pyykit ja muut vaan hoitamatta. Minä jättäisin ne sinne pyykkitupaan josta voi itse sitten hoitaa kun tuntee tarvetta puhtaille vaatteille.

Jos kunnioitus toista kohtaan on raivoaminen ja kiukuttelu, niin sinulla ei ole minkäänlaista velvollisuutta passata miestä. Ei ole kyllä muutenkaan, yhdessä kodin asiat pitäisi hoitaa kun siellä kerta kaksi aikuista asuu. Jos se ei onnistu niin silloin täytyy vaan kylmästi hoitaa vain omat asiat ja jättää miehelle omansa. Mikäli mies asuisi yksin niin varmaan hoitaisi kyllä omat pyykit, ruoat yms. tuskin se osaamattomuudesta on kiinni.

Oliko mies käskenyt pesemään pyykkinsä? Ja mikä ihme ap:lle tuli muka yhtäkkiä, että hän ei voi hommaa hoitaa kun on kerran aloittanut? Ihmettelen tuollaisia pikkutyttöjä, jotka olevinaan tarvitsevat joka asiaan miehen apua. Miten he edes pärjäävät yksin?

Vierailija
13/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin päätit, että nyt pestään pyykkiä ja olet hämmentynyt kun miestä tympii? Jos apua kaipaa silloin yhdessä keskustellaan milloin olisi hyvä hetki.

Vierailija
14/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te tuollaisia miehenvätyksiä riesaksenne vedätte.

Yksi ote tämän parin elämästä yhden osapuolen lasien läpi katsottuna voidaankin haukkua kuinka huono ja kelvoton mies aloittajalla on asuinkumppanina, kyllä kyllä.

Vierailija
15/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää pese sen pyykkiä. Jos kyselee, kerrot, että pyykkikorissa alimmat ovat jo puhtaat.

Vierailija
16/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä enää pese sen pyykkiä. Jos kyselee, kerrot, että pyykkikorissa alimmat ovat jo puhtaat.

Ja mies voi jättää vastaavasti esim. ruuan tekemättä aloittajalle tai tuoda kaupasta vain sen ruuan, jonka itse syö?

Vierailija
17/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kun mies vonkaa seksiä, niin huuda kuinka hän aina kiduttaa sinua. Kehtaakin vaatia mitään kun ei auta sinua pyykkien kanssa.

Vierailija
18/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huhhu mitä vastauksia, teinkö oikeastti siis väärin kun kolmelta herätän ja pyydän auttamaan kotitöissä. minun käsitykseni parisuhteesta ei ole se että toinen ei tee mitään koko päivänä kun on pelannut koko viime yön pleikkaria ja sen jälkeen minun pitäisi yksin siis hoitaa koti.

Vierailija
19/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla kun mies vonkaa seksiä, niin huuda kuinka hän aina kiduttaa sinua. Kehtaakin vaatia mitään kun ei auta sinua pyykkien kanssa.

Tämä pätee kaikkeen muuhunkin, jossa kaikki ei mene tismalleen niin kuin te haluatte!

Vierailija
20/23 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no huhhu mitä vastauksia, teinkö oikeastti siis väärin kun kolmelta herätän ja pyydän auttamaan kotitöissä. minun käsitykseni parisuhteesta ei ole se että toinen ei tee mitään koko päivänä kun on pelannut koko viime yön pleikkaria ja sen jälkeen minun pitäisi yksin siis hoitaa koti.

Ei kerta homoa tee. Mieskö sitten pyysi sinua yksin siivomaan sen kodin? Teit ihan oman valinnan herätä kahdeksalta siivoamaan, kun olisit voinut tehdä jotain kivaakin sen sijaan. Siivota olisitte varmaan ehtineen myöhemminkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä