Mitkä tuoksut kiihottavat sinua?
Mitkä tuoksut saavat Saharan aavikkosi kosteaksi keitaaksi ja palmusi virkoamaan nopeasti pystyyn?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävälläni oli tapana vuosikausia (kymmentä) sitten käyttää pähkinän tuoksuista käsivoidetta. Hän käytti sitä myös vetäessään minulle kätöseen.... tästä jäi mielleyhtymä, että aina kun haistan kyseisen, onko sen nyt sitten pekaanipähkinä, niin mieleen tulee se ex-tyttöystäväni käsileikki. En nyt väitä kiihottuvani suoranaisesti, mutta sinne päin tai jotain. Ja osaltaan siihen vaikuttaa varmasti se, että hän oli kyseisen asian todellinen mestari. Ei ole yhtä taitavaa siinä hommassa vastaan tullut, vaikka muuten vaimoni sata kertaa sopivampi minulle onkin.
Mikäköhän saa ihmisen alapeukuttamaan tätä? Onko se että sen vaimon tulisi olla ihan kaikessa paras? Onko se että omia vanhoja ja hyviä kokemuksia ei saa muistella? Voisko joku valaista hölmöä?
Voisko se olla kateus hänen taidoistaan?
Likaisen pimpin ja pepun hajut. Niin, että haisee pissa ja kakkakin oikein kunnolla.
Tyttöystäväni hien tuoksu. Samoin jos pimppi on sopivasti pissainen niin suuseksiin tulee kyllä lisäboostia.
Yves Rocherin Magnolia. Eräs tyttö käytti tuota hajuvettä ja aina kun haistan sen tuoksun hän tulee mieleeni ja alkaa panettaa.
Kevyesti hionnut pesemätön pillu, pillulta tuoksuvat pikkarit ja sukkikset.
Vierailija kirjoitti:
Likaisen pimpin ja pepun hajut. Niin, että haisee pissa ja kakkakin oikein kunnolla.
Minulla on semmoinen dilemma että mielestäni pimpin haju pahenee kun suihkusta alkaa olla jo aikaa mutta pepun tuoksu taas vain paranee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on semmoinen dilemma että mielestäni pimpin haju pahenee kun suihkusta alkaa olla jo aikaa mutta pepun tuoksu taas vain paranee
Mä tykkään kyllä kunnolla muhineesta ja pidempään pesemättä olleen pimpin hajustakin, mutta totta on, että peppu haisee vielä kiihottavammalle, kun pesusta on kulunut paljon aikaa.
Pillun tuoksu sormissa. Naiseni tuoksu kun panen häntä ja suutelen kaulaa. Lisäksi hänen ihonsa tuoksu, se ominaistuoksu..
Aikuisen naisen ihana tuoksu kostuneissa stringeissä. M. 35
Märän, kiimaisen p i l l u n tuoksu.
Lehdet. Varsinkin Kodin Kuvalehti tuoksuu hyvälle. Pakokaasu on toinen. Voisin välillä työntää nenäni pakoputkeen. 😂