Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tuoksut kiihottavat sinua?

Vierailija
22.01.2018 |

Mitkä tuoksut saavat Saharan aavikkosi kosteaksi keitaaksi ja palmusi virkoamaan nopeasti pystyyn?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet. Varsinkin Kodin Kuvalehti tuoksuu hyvälle. Pakokaasu on toinen. Voisin välillä työntää nenäni pakoputkeen. 😂

Vierailija
42/51 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävälläni oli tapana vuosikausia (kymmentä) sitten käyttää pähkinän tuoksuista käsivoidetta. Hän käytti sitä myös vetäessään minulle kätöseen.... tästä jäi mielleyhtymä, että aina kun haistan kyseisen, onko sen nyt sitten pekaanipähkinä, niin mieleen tulee se ex-tyttöystäväni käsileikki. En nyt väitä kiihottuvani suoranaisesti, mutta sinne päin tai jotain. Ja osaltaan siihen vaikuttaa varmasti se, että hän oli kyseisen asian todellinen mestari. Ei ole yhtä taitavaa siinä hommassa vastaan tullut, vaikka muuten vaimoni sata kertaa sopivampi minulle onkin.

Mikäköhän saa ihmisen alapeukuttamaan tätä? Onko se että sen vaimon tulisi olla ihan kaikessa paras? Onko se että omia vanhoja ja hyviä kokemuksia ei saa muistella? Voisko joku valaista hölmöä?

Voisko se olla kateus hänen taidoistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisen pimpin ja pepun hajut. Niin, että haisee pissa ja kakkakin oikein kunnolla.

Vierailija
44/51 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni hien tuoksu. Samoin jos pimppi on sopivasti pissainen niin suuseksiin tulee kyllä lisäboostia.

Vierailija
45/51 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin Magnolia. Eräs tyttö käytti tuota hajuvettä ja aina kun haistan sen tuoksun hän tulee mieleeni ja alkaa panettaa.

Vierailija
46/51 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyesti hionnut pesemätön pillu, pillulta tuoksuvat pikkarit ja sukkikset.

Vierailija
47/51 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaisen pimpin ja pepun hajut. Niin, että haisee pissa ja kakkakin oikein kunnolla.

Minulla on semmoinen dilemma että mielestäni pimpin haju pahenee kun suihkusta alkaa olla jo aikaa mutta pepun tuoksu taas vain paranee

Vierailija
48/51 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on semmoinen dilemma että mielestäni pimpin haju pahenee kun suihkusta alkaa olla jo aikaa mutta pepun tuoksu taas vain paranee

Mä tykkään kyllä kunnolla muhineesta ja pidempään pesemättä olleen pimpin hajustakin, mutta totta on, että peppu haisee vielä kiihottavammalle, kun pesusta on kulunut paljon aikaa.

Vierailija
49/51 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun tuoksu sormissa. Naiseni tuoksu kun panen häntä ja suutelen kaulaa. Lisäksi hänen ihonsa tuoksu, se ominaistuoksu..

Vierailija
50/51 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen naisen ihana tuoksu kostuneissa stringeissä. M. 35

Vierailija
51/51 |
21.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märän, kiimaisen p i l l u n tuoksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan