Mitkä tuoksut kiihottavat sinua?
Mitkä tuoksut saavat Saharan aavikkosi kosteaksi keitaaksi ja palmusi virkoamaan nopeasti pystyyn?
Kommentit (51)
Earl grey irtotee kun sitä haistelee suoraan pussista tai purnukasta henkeen.
T: ikisinkku kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tuoksu
Mille nainen tuoksuu?
Al Pacinolta.
Oman puhtaan ja siistin aviomieheni ihon tuoksu, ihan mistä kohtaa hyvänsä nuuskittuna. En osaa kuvailla tarkemmin, mutta puhdas ja miehekäs se tuoksu on<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen tuoksu
Mille nainen tuoksuu?
Al Pacinolta.
Siis mieheltä. XD
Vierailija kirjoitti:
Naisen tuoksu
Mille nainen tuoksuu?
Sille valkoiselle talille jota on vulvan lerpakkeiden väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Hikiset pyöräshortsit
yäk tulee mieleen pyöräilevä hipsteri
Miesten deodorantit, partavedet, suihkugeelit ym.
Naisen tuore hiki sekoitettuna nuorekkaaseen hutsahtavaan hajuveteen.
Mies joka on hionnut pelatessaan, se tietty mies 😍 Ei tartte kun katsoa häntä katsomosta kuinka pyyhkii hikeä otsalta ja mun pikkarit on läpimärät. Pakkohan sitä on aina pelin jälkeen mennä kotiin ja noh kyllä te tiedätte.. Voi kun voisin nuolla hänet pelin jälkeen puhtaaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti muillakin mutta ihan nappanahka, se musta aito nahka.
ilmoitettu asiattomaksi
Täh? Miksi? Ja miksi alapeukut? Valaiskaa tietämätöntä!
-eri
Muna- ja hernerokkapierut. Tietty.
Se tuoksu, kun mies parranleikkuun jälkeen levittää aftershave voidetta. Uuh.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävälläni oli tapana vuosikausia (kymmentä) sitten käyttää pähkinän tuoksuista käsivoidetta. Hän käytti sitä myös vetäessään minulle kätöseen.... tästä jäi mielleyhtymä, että aina kun haistan kyseisen, onko sen nyt sitten pekaanipähkinä, niin mieleen tulee se ex-tyttöystäväni käsileikki. En nyt väitä kiihottuvani suoranaisesti, mutta sinne päin tai jotain. Ja osaltaan siihen vaikuttaa varmasti se, että hän oli kyseisen asian todellinen mestari. Ei ole yhtä taitavaa siinä hommassa vastaan tullut, vaikka muuten vaimoni sata kertaa sopivampi minulle onkin.
Mikäköhän saa ihmisen alapeukuttamaan tätä? Onko se että sen vaimon tulisi olla ihan kaikessa paras? Onko se että omia vanhoja ja hyviä kokemuksia ei saa muistella? Voisko joku valaista hölmöä?
Naisen suolinesteen tuoksuinen peräaukko.
Aurajuuston tuoksu