Mitkä tuoksut kiihottavat sinua?
Mitkä tuoksut saavat Saharan aavikkosi kosteaksi keitaaksi ja palmusi virkoamaan nopeasti pystyyn?
Kommentit (51)
Tyttöystävälläni oli tapana vuosikausia (kymmentä) sitten käyttää pähkinän tuoksuista käsivoidetta. Hän käytti sitä myös vetäessään minulle kätöseen.... tästä jäi mielleyhtymä, että aina kun haistan kyseisen, onko sen nyt sitten pekaanipähkinä, niin mieleen tulee se ex-tyttöystäväni käsileikki. En nyt väitä kiihottuvani suoranaisesti, mutta sinne päin tai jotain. Ja osaltaan siihen vaikuttaa varmasti se, että hän oli kyseisen asian todellinen mestari. Ei ole yhtä taitavaa siinä hommassa vastaan tullut, vaikka muuten vaimoni sata kertaa sopivampi minulle onkin.
Varmasti muillakin mutta ihan nappanahka, se musta aito nahka.
Vierailija kirjoitti:
ilmoitettu asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Surströmming
senkin vanha pervo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmoitettu asiattomaksi
XD Todella rasistista.
Ei mikään. Kiihotun ihan muista asioista kuin tuoksuista.
Mies toi kerran kimpun happomarjan kukkia. Siinä tuoksussa oli jotakin hyvin romanttista, tyylikästä ja ihanan raikasta <3
Kevyesti hikoillut mies. Yksi tietty.
Vierailija kirjoitti:
Naisen tuoksu
Mille nainen tuoksuu?
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Kiihotun ihan muista asioista kuin tuoksuista.
Minulla sama. Yksi entinen poikaystäväni käytti kyllä jotakin sellaista miesten tuoksua, että olin tuoksuun ihan lääpälläni. Yritin ostaa vuosia sitten vastaavaa miehelleni ja löysinkin aika samanlaista, mutta sillä ei ollut enää samaa vaikutusta Ollenkaan. Muuten en keksi mitään tuoksua, josta pitäisin kiihottumismielessä.
Pihlajan kukista tuleva tuoksu.