Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa kaveri,joka tyytyvainen 17vuotiaana tehtyyn aborttiin, koska ei ois muuten saanut nyk. miestaan

Vierailija
15.04.2006 |

tuskinpa oisin nyk. miestani saanut jos oisin ollu joku 17vuotias yksinhuoltaja pentu. Nain han kommentoi aborttiaan

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on muutenkin maailmassa liikaa. Ihan turha synnyttää epätoivottuja lapsia.

Vierailija
22/42 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelen APta joka puhuu ystävästä, vaikka eihän ystävät toimi hänen laillaan. Olen itse tehnyt abortin vuosia sitten, enkä päivääkään ole katunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistään kaupassa olevasta tuotteesta joka otetaan vaan kun itselle sopii

Vierailija
24/42 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen solumöykyn abortointi alle 12 rv ei ole mikään kamala asia. LUONTOKIN abortoi jatkuvasti sikiöitä, yli puolet raskauksista päätyy itsekseen kk-vuotona ilman, että nainen edes itse tietää olleensa raskaana.

Minusta on ok vastustaa aborttia ja ajatella, ettei voisi itse sellaista tehdä. Mutta aika lapsellista vihata jotakin sen vuoksi, että hän ajattelee toisin.

Jotenkin tuntuu, että ap kadehtii kaveriaan siksi, että hän on ottanut elämänsä omiin käsiinsä ja toiminut niin, että on saanut haluamansa kokoisen perheen silloin, kun on sen halunnut.

Vierailija
25/42 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin väittää, että aika monen 17-vuotiaan elämä menee pilalle jos saa lapsen (enkä tällä väheksy teiniäitejä).

Itse en ole abortin kannattaja, enkä usko, että itse pystyihin siihen koskaan. Voisin kuitenkin hyvin ajatella, että ajattelisin kuten kaverisi jos olisin tehnyt abortin 17-vuotiaana.

Vierailija
26/42 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä jos ystäväsi ei kanna sitä kauheaa taakkaa mikä abortista usein seuraa. Tehty mikä tehty.

Vierailija
27/42 |
15.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn valituksen olennaisin juttu taitaa olla tuo ketutus, että mokoma on saanut hyvän miehen ja lapsia. Eikä jumala ole rankaissut ikuisella lapsettomuudella ;DDD

Vierailija:

Jotenkin tuntuu, että ap kadehtii kaveriaan siksi, että hän on ottanut elämänsä omiin käsiinsä ja toiminut niin, että on saanut haluamansa kokoisen perheen silloin, kun on sen halunnut.

Vierailija
28/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olisin jollekkin kateellinen on se että on abortoinut tulevan lapsensa . Sairasta !

Vierailija
29/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rupesin vain miettiin,et miten juuri han on voinu teha sellasta.

Koskaan en ole kellekaan hanen aborteistaan kertonu. Jos taalla kirjotan anonyymisti ja muutan hieman hanen perhekokoaan jne, niiin en koe olevani takana pain puhuja.

Itsellanikin on oma lapsi.

Vierailija
30/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n edes omaa lasta ansaitse vaikka vauvan hoito oli se ainoa asia jossa olin hyvinkin varma itsestäni että sen homman handlaan. isosiskoni (jolla jo tuolloin omia lapsia) sai minut kuitenkin ylipuhutta " ottamaan SE pois" . kuuntelin häntä kun oma itsetunto ja päätöskyky jopa tuon ikäisenä oli aivan nollissa. ei saisi syyttää siskoa, itsehän lopullisen päätöksen tein, mutta en voi olla syyttämättä perhettäni jonka " kasvatuksen" ansiosta itsetuntoni oli puhdas pyöreä nolla.

Vierailija
31/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se tekee musta surkeen kaverin niin aivan sama. tai se etta arvostelen. en myoskaan pysty hyvaksyyn hanen tapaansa huutaa lapsilleen tai puhua kaikista paskaa kaikille. ja eli siis kaverin taytyy hyvaksya kaikki toisen teot.

muuten kaverini on ihan ihan kiva ihminen

Vierailija
32/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti " kaveriasikin" vituttaa sinun olemassa olo ja ikinegatiivinen asenne ja kateus joka asiaan mitä tekee ja mitä on ikinä tehnyt.

Täällä käy aina niitä tyyppejä ihmettelemässä, miksi joku kaveri vain pistää välit poikki sanomatta sanaakaan ja tässähän se syy on. Epätasapainoinen ja joka asiaan tyytymätön kaveri ei ole mikään kaveri. Jos ei ole empatiaa kaveria kohtaan ei kannata leikkiä kaveriakaan. Kyllä toinen puoliskokin tajuaa, kun toisesta näkyy läpi..

Vierailija
33/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, eihän se ole sinun asiasi hyväksyä tai olla hyväksymättä hänen tekoaan. Sinä et kuitenkaan kaikkia syitä, ajatuksia, tuntemuksia ym. mitä kaverillasi tuolloin oli, voi tietää.

Mutta ainahan voi anonyymisti, sädekehä pään päällä, arvostella muita.

Vierailija
34/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pienen solumöykyn abortointi alle 12 rv ei ole mikään kamala asia. LUONTOKIN abortoi jatkuvasti sikiöitä, yli puolet raskauksista päätyy itsekseen kk-vuotona ilman, että nainen edes itse tietää olleensa raskaana.2

Tämä on toki totta, mutta ottakaa huomioon että nämä keskenmonot johtuvat sikiöiden kehityshäiriöstä, terveet alkiot jatkavat kasvua ja kehitystä.

Sitäpaitsi Suomessa on saatavilla niin laaja valikoima ehkäisyvälineitä, että jokaiselle parille luulisi löytyvän sopiva vaihtoehto.

Vierailija
35/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä on toki totta, mutta ottakaa huomioon että nämä keskenmonot johtuvat sikiöiden kehityshäiriöstä, terveet alkiot jatkavat kasvua ja kehitystä.

Myös terveet alkiot voivat mennä kesken (siis ennen kuin nainen edes tajuaa olevansa raskaana).

Ja kyllä, ehkäisyvälineitä on runsaasti, mutta mikään ei ole 100% varma.

Vierailija
36/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin melkein heti raskaaksi uudelleen ja sitten minulla ei olisi tyttöäni

tällä " puolustelen ja hyväksytän" itselleni abortin teon. Se on isoin asia mitä kadun koko loppuelämäni

nykyään olen abortin vastustaja. jos kaverisikin jollain tavalla yrittää itselleen hyväksyttää tuon abotin kun siihe kerran niin hyvän " syyn" on keksinyt

yleensä ne jotka sitä katuvat keksivät juuri tuollaisia syitä koska asia kaduttaa niin paljon että se on ainoa keino saada itselleen jonkinlainen mielenrauha

toki voi olla niinkin että kaverisi ei kadu tosiaan yhtään aborttiaan ja sanoo niin koska tosissaan tarkoittaa sitä

Vierailija
37/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, ehkäisyvälineitä on runsaasti, mutta mikään ei ole 100% varma.

[/quote]

Arvasin että joku neropatti tämän tähän vetää esille. No onneksi abortin saa " sosiaalisin" syin.

Vierailija
38/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkihan arvostelee kaikkia, puhuvat paskaa,juoruavat.

Ei siit kannata tuntee syyllisyytta, silla joku juoruaa sustakin jossain.

Tiedan, et kaverini arvostelee joitain mun tekojani ja miehia ja silleen.

Enka siltikaan koe,et han on huono kaveri.

En hyvaksy hanen tekojaan,koska abortti ei oikein, talla asialla ei ole mitaan tekemista kateuden tai katkeruuden kanssa.

Mei on tosi hauskaa yhes ja abortista ei koskaan ees puhuta.

Vierailija
39/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko parempi, että vanhemmiksi pakotetaan?

Mutta onhan sitä tosiaan helppo arvostella muiden ratkaisuja.

Vierailija
40/42 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Juujuu. Kyllä 97% varmuus riittää..."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän