vauva.fi-artikkeli deittailun vaikeudesta
https://www.vauva.fi/artikkeli/vanhemmuus/parisuhde/parisuhdeneuvola/se…
Luin tuon ja totesin, että minähän olin itsekin keksinyt saman mitä "parisuhde-ekspertti" esittää toimintamalliksi.
Lopputulos: sama tyhjä kuin ennenkin, mutta ilman loukkaantumista ja pahaa mieltä!
Ehdotettu 'hidastaminen' karsii erinomaisesti muna edellä deittaavat ja pikasuhteilijat.
Olen siis nainen, artikkelin esimerkki oli miehestä.
Kommentit (12)
Ihmettelen, miksi ko. miehellä jutut päättyvät aina siihen korkeintaan kahteen kuukauteen. Jokin ylitsepääsemätön turn off? Kuulostaa oudolta.
Palstalla vain haukutaan ihmisten deittailukokemuksia, eikä ymmärretä yhtään.
Ei saa todeta naisia nirsoiksi, ihmiset lynkkaavat heti!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi ko. miehellä jutut päättyvät aina siihen korkeintaan kahteen kuukauteen. Jokin ylitsepääsemätön turn off? Kuulostaa oudolta.
Ajattelin samaa. Ehkä mies paljastuu ajanoloon feminiiniseksi lässyksi, joka haluaa puhkianalysoida jokaikisen tunteen ja tilanteen. Sellainen jos mikä ottaa hermoille. Mies on hakeutunut (psyko?)terapiaan eron jälkeen ja ilmeisesti myös deittailuaikana, eli hänellä on suuri tarve oksentaa ulos tunne-elämäänsä. Olisiko liian herkkä ja haavoittuvainen sielu?
Olen nainen, ja omin avuin olen aina noussut suhteen raunioista. En moiti niitä, jotka turvautuvat terapiaan, mutta minulle semmoinen ei käy.
Sisukas introvertti olen.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla vain haukutaan ihmisten deittailukokemuksia, eikä ymmärretä yhtään.
Ei saa todeta naisia nirsoiksi, ihmiset lynkkaavat heti!
No mitä sitten, jos joku on nirso. Ei ketään voi pakottaa seurustelemaan.
Eipä aiheuta deittailu ongelmia kun niitä ei ole. Naisilla naisten ongelmat kun miehiä on rivissä mistä valita.
M35
Olisikohan artikkelin mies vannoutunut oikeiston kannattaja, kun taas tapaamansa naiset vasemmistolaisia? Naisille on tärkeää heikoista huolen pitäminen, tämän takia oikeistolainen ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä aiheuta deittailu ongelmia kun niitä ei ole. Naisilla naisten ongelmat kun miehiä on rivissä mistä valita.
M35
Haluatko selventää vähän. Onko siis jokainen ihminen joka osoittaa kiinnostua vaihtoehto parisuhteeseen? Riittääkö siihen siis vain toisen osapuolen osoittama kiinnostus?
Vai takoitatko nyt että kaikki miehet ovat taivaan lahja naisille ja he vaan nappaamaan jonosta jonkun niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Haluatko selventää vähän. Onko siis jokainen ihminen joka osoittaa kiinnostua vaihtoehto parisuhteeseen? Riittääkö siihen siis vain toisen osapuolen osoittama kiinnostus?
Vai takoitatko nyt että kaikki miehet ovat taivaan lahja naisille ja he vaan nappaamaan jonosta jonkun niistä?
M35 tarkoittaa varmaan että miehillä ei ole minkäänlaisia vaihtoehtoja naisten suhteen.
Tavismiesten tilanne on se että joko otat sen minkä saat (mikä on yleensä vanha lihava ruma yh) tai sitten olet yksin loppuelämäsi ajan.
Kun taas naisten tilanne on se että treffeillä pääsisi joka päivä ja kukaan ei vaan kelpaa.
Kannattaisi laskea rimaa. Jos naisella on viisi miestä jonossa, niin mies yrittää naista tasonsa yläpuolelta. Kilttinaiset eivät kelpaa miehille. Ja mitä näitä nyt oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Vai takoitatko nyt että kaikki miehet ovat taivaan lahja naisille ja he vaan nappaamaan jonosta jonkun niistä?M35 tarkoittaa varmaan että miehillä ei ole minkäänlaisia vaihtoehtoja naisten suhteen.
Tavismiesten tilanne on se että joko otat sen minkä saat (mikä on yleensä vanha lihava ruma yh) tai sitten olet yksin loppuelämäsi ajan.
Kun taas naisten tilanne on se että treffeillä pääsisi joka päivä ja kukaan ei vaan kelpaa.
Kenen kanssa ne naiset pääsevät treffeille? Toistensa?
Suurimmalla osalla naisista esim Tinderissä on kymmeniä ja satoja treffikumppaneita jonossa joista valita. Tavallisilla miehillä ei ole yhtään mitään vientiä tai kysyntää.
Artikkelin ongelmaa ei ole kuin kaikkein komeimmilla miehillä.
M35
Noin minäkin olen tehnyt aina, mutta kun aiheesta puhuu palstalla, minua on pidetty kummajaisena. Ja sama juttu tuon tauon pitämisen kanssa. Jos olen edellisen pettymyksen jälkeen kiirehtinyt tutustumaan uuteen mieheen, aina on asiat menneet vain enemmän solmuun. Silti annetaan usein ohje, että seuraava vain kehiin mahdollisimman pian.