Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko esineellistävää puuttua vaimonsa/tyttöystävänsä kampaukseen ja vaatteisiin?

Vierailija
22.01.2018 |

Haluaisin, että kaunis leidini pukeutuisi naisellisesti ja seksikkäästi ja pitäisi hiuksensa pitkinä. Mutta olenko seksistinen p*ska, kun ajattelen näin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on psyykkistä rajattomuutta (lapsellisuutta). Sulla on oikeus pitää tietynlaisesta ulkonäöstä, mutta ei oikeutta yrittää muuttaa toista ihmistä sen kaltaiseksi.

Vierailija
22/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tällä hetkellä sinkku, mutta ymmärrän hyvin aloittajan pointin. Usein näkee todella luonnollisen kauniita naisia heille aivan epäsopivissa vaatteissa ja kampauksessa. Aika pienilläkin jutuilla heistä saisii tyrmääviä ilmestyksiä. Jostain syystä yhteiskunnassamme on kuitenkin vallalla ilmapiiri, että naisen on paljon hyväksyttävämpää puuttua miehen ulkonäköön kuin toisinpäin. Sääli

T. esteetikkomies myöskin

Se mikä on yhden mielestä kaunista, ei välttämättä ole muiden mielestä sitä. Eli aina kun itse olet sitä mieltä, että joku näyttäisi paremmalta toisin, haluat hänen vain miellyttävän sinun silmiäsi ja unohdat täysin, mitä tämä haluaa itse ilmaista. Romantikosta ei tule business-naista, eikä poikatyttö pukeudu mekkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tällä hetkellä sinkku, mutta ymmärrän hyvin aloittajan pointin. Usein näkee todella luonnollisen kauniita naisia heille aivan epäsopivissa vaatteissa ja kampauksessa. Aika pienilläkin jutuilla heistä saisii tyrmääviä ilmestyksiä. Jostain syystä yhteiskunnassamme on kuitenkin vallalla ilmapiiri, että naisen on paljon hyväksyttävämpää puuttua miehen ulkonäköön kuin toisinpäin. Sääli

Mutta kun se on vain sinun mielipiteesi, että ne vaatteet ja kampaukset eivät näille naisille sovi. Jonkun toisen naismakuun he iskevät juuri sellaisina. Itsekin pidän miehistä, jotka varmasti jonkun mielestä ovat homssuisen ja räjähtäneen näköisiä pitkine hiuksineen ja partoineen, ruutupaitoineen ja likaisine tennareineen.

Vierailija
24/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä on yhden mielestä kaunista, ei välttämättä ole muiden mielestä sitä. Eli aina kun itse olet sitä mieltä, että joku näyttäisi paremmalta toisin, haluat hänen vain miellyttävän sinun silmiäsi ja unohdat täysin, mitä tämä haluaa itse ilmaista. Romantikosta ei tule business-naista, eikä poikatyttö pukeudu mekkoon.

Lisäksi (konventionaalinen) kauneus ei vaan ole kaikille tärkeää/prioriteetti. Esteetikkomiesten silmäsärkyä toki vähättelemättä.

Vierailija
25/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin, että kaunis leidini pukeutuisi naisellisesti ja seksikkäästi ja pitäisi hiuksensa pitkinä. Mutta olenko seksistinen p*ska, kun ajattelen näin?

Olet, sulla ei ole oikeutta puuttua niihin asioihin pätkääkään koska leidi  ei ole omaisuuttasi. Menikö  perille.

Vierailija
26/26 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein näkee todella luonnollisen kauniita naisia heille aivan epäsopivissa vaatteissa ja kampauksessa. Aika pienilläkin jutuilla heistä saisii tyrmääviä ilmestyksiä.

Seurustelin joskus miehen kanssa, joka suhteen alussa tarjoutui hankkimaan minulle vaatteita ja kenkiä, maksoipa kampaajakäyntejäkin. Olin tavatessamme köyhä opiskelija, joten oli tietenkin todella mukavaa, että joku tahtoi ostaa minulle asioita, joihin minulla ei itselläni ollut rahaa. Tykkäsin itsekin pukeutua nätisti ja näyttävästi, joten tuttavuuden alku sujui hyvin, ja olin hienoissa vaatteissani varmaankin juuri tällainen "tyrmäävä ilmestys".

Suhteen jatkuessa kävi kuitenkin ilmi, että koska mies oli minulle näitä vaatteita ja kenkiä hankkinut, oli minun velvoitteeni pukeutua niihin, että hän saisi esitellä minua kavereilleen. Alkoi seurata kummallisia raivareita ja mielenosoituskohtauksia, jos en esimerkiksi jonkun bändin keikalle mennessä, missä olisi pitänyt seistä tuntikausia, suostunut laittamaan piikkikorkokenkiä jalkaani. En siis kelvannut herran seuraan, jos en ollut viimeisen päälle pyntättynä aina ihmisten ilmoille mennessämme. Tällainen alkoi väistämättä hiertää välejämme.

En sitten lopulta oikein viihtynyt palkintopokaalin roolissani. Päätin suhteen kun kyllästyin näihin ulkonäkövaatimuksiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi