Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on hyvä itsetunto

Vierailija
21.01.2018 |

Ilmeisesti suomalaisilla on usein huono itsetunto. Minulla ei. Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, miten negatiivinen kaiku hyvällä itsetunnolla on. Onko kellään tähän selitystä?

Kateus?

Vierailija
22/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole niin, että useimmilla elli kaikilla on hyvä itsetunto jossain? Ainakin itsellä on niin, sitten toisaalla se on aivan surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta kovin hyväitsetuntoiselta, kun noin ylimielisesti asiaasi esille tuot. Mutta ihan sama minulle, pärjäilehän!

Aloitus oli neutraali. Jokainen ymmärtää sen kuitenkin omalla arvolatauksellaan. Kiitos, pärjäile sinäkin!

Ei se kyllä mullekaan täysin neutraali ollut. Onko se neutraalia, että vertaa itseään suomalaisiin yleensä ja kehuu paremmaksi olettaen selkeästi, että tekstin lukee useampi jolla on se huono itsetunto? Ei minusta. Siis saahan sitä itseensä tyytyväinen olla, mutta vertailun tarkoitus lie jättää muita taaemmas?

t.kristallikissa

Vierailija
24/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että olet sinut itsesi kanssa. Jatka samaan malliin!

Vierailija
25/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta kovin hyväitsetuntoiselta, kun noin ylimielisesti asiaasi esille tuot. Mutta ihan sama minulle, pärjäilehän!

Aloitus oli neutraali. Jokainen ymmärtää sen kuitenkin omalla arvolatauksellaan. Kiitos, pärjäile sinäkin!

Ei se kyllä mullekaan täysin neutraali ollut. Onko se neutraalia, että vertaa itseään suomalaisiin yleensä ja kehuu paremmaksi olettaen selkeästi, että tekstin lukee useampi jolla on se huono itsetunto? Ei minusta. Siis saahan sitä itseensä tyytyväinen olla, mutta vertailun tarkoitus lie jättää muita taaemmas?

t.kristallikissa

Itsetunto on vain yksi ominaisuus ihmisessä, ei se tee kenestäkään parempaa tai huonompaa ihmistä kuin joku toinen. Ap.

Vierailija
26/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla että olet sinut itsesi kanssa. Jatka samaan malliin!

Tähän voin vastata, että kiitos samoin!

Vierailija
27/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suomalaisittain kysyn...

Mikä sä kuvittelet olevasi, vitut sä mikään oo, jos sä olet jotain, se ei ole tärkeää.

Äläkä vittu selitä mulle paskaa.

Vierailija
28/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole niin, että useimmilla elli kaikilla on hyvä itsetunto jossain? Ainakin itsellä on niin, sitten toisaalla se on aivan surkea.

Ajatellaan kai asiasta eri tavoin. Ajatteletko niin, että jos uskot olevasi hyvä jossain asiassa, niin sulla on siinä hyvä itsetunto? Ja jos koet olevasi huono jossain toisessa asiassa, niin sulla on siinä huono itsetunto?

Hyvä itsetunto sisältää sen, että arvostaa itseään ja muita. Mulla on paljonkin ominaisuuksia, jotka ei mielessäni ole kauhean positiivisia. Olen myös huono joissakin asioissa ja joissakin asioissa hyvä. Kaikki me ollaan erilaisia, kaikki yhtä arvokkaita.

Ymmärsinköhän ajatuksesi oikein? Ap.

Vierailija
29/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin suomalaisittain kysyn...

Mikä sä kuvittelet olevasi, vitut sä mikään oo, jos sä olet jotain, se ei ole tärkeää.

Äläkä vittu selitä mulle paskaa.

En kai mä ihan kauheesti kuvittele mitään 😀

Tärkeä? Hmmm. Jokainen ihminen on laulun arvoinen? Tärkeä voin olla läheisilleni, maailman mittakaavassa en niinkään. Tavallinen pulliainen oon 🤣

Vierailija
30/30 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää 😊, onneksi olkoon vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi