Kyselkää 16v lukiolaiselta!
Niin, kyselkääs multa, mä vastailen totuudenmukaisesti. Ja ihan mistä vaan, oon tylsistynyt.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
1. Miksi juuri lukio?
2. Paljonko uskot että sinulla uppoaa rahaa opiskeluun kolmen tulevan vuoden aikana?
3. Maksatko opiskelusi itse esim tekemällä palkkatyötä, maksavatko sen vanhempasi vai aiotko opiskella yhteiskunnan tuilla?
Lukio oli suurimmalta osin lähipiirin oletus minulle ja myös siitä syystä parempi kuin amis, koska en tiedä mitä tahdon tehdä aikuisena, joten on vaikeaa myös valita alaa amikselta. Opiskeluni maksaa vanhempani, ja teen kotitöitä ja suurempia hommia kotona (asun maaseudulla), joka on kuin kunnioituksen osoitus vanhemmilleni. En osaa arvioida paljon uppoaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö kun sinun tulee kirjoittaa matikka sähköisenä? Jos siis matikan kirjoitat. Nykyiset kakkosethan ehtii kirjoittaa lyhyen matikan ihan paperille jos kirjoittavat syksyllä
En osaa sanoa, kun en oo edes koittanut tehdä matikkaa tietokoneella vielä, enkä tiedä olenko kirjoittamassa matikkaa, mutta oletettavasti en ole kirjoittamassa ja ei sinänsä ole vielä tullut mieleen toi pointti.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli paras panosi?
Yks jätkä mun luokalta. Nimi alkaa p...
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, kuka/mikä on signora Maggi?
En, voit kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli paras panosi?
En vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä oli ensipanosi?
14.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyselkääs multa, mä vastailen totuudenmukaisesti. Ja ihan mistä vaan, oon tylsistynyt.
Paljonko on 5x3
Vierailija kirjoitti:
Oletko taikka onko tuttavapiirisi kokeillut kannabista ja mitä siitä yleisesti ajattelette?
Tuttavapiirissä ei käytetä, enkä minäkään, eikä hyväksytä.
Mikä on pars: Htc, Honor, Samsung vai iPhone?
Vierailija kirjoitti:
Kuppikokosi?
75B
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pars: Htc, Honor, Samsung vai iPhone?
Ei ollut ehdotuksissa, mutta Huawei (eli eikös Honor oo sen malli tai joku) ja iPhone on nykyään käytössä, ei tosin uusimpia malleja.
Miten huomioit yksitysyyden kun käytät kännykkää?
Mites se liikuntatunnin uinti? Siis se minkä ykköskurssilla aivan jokainen skippaa ja on skipannut jo sata vuotta ennen sua. Sinnehän menee kahdestakymmenestäviidestä ehkä viisi työttöä, niin olitko siinä porukassa mukana, ja jos et.... niin mikä oli sun tekosyy?
Mikä tietokone sulla on? Mitä softia on hankittava lukioon?
Vierailija kirjoitti:
Mites se liikuntatunnin uinti? Siis se minkä ykköskurssilla aivan jokainen skippaa ja on skipannut jo sata vuotta ennen sua. Sinnehän menee kahdestakymmenestäviidestä ehkä viisi työttöä, niin olitko siinä porukassa mukana, ja jos et.... niin mikä oli sun tekosyy?
Ei oo tullut uintia vielä, tulee varmaan sit keväällä.. Ja en usko että skippaan, kattoo nyt.
Mikä tietokone sinulla on lukioon?