Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vanderpumppi on mun ehdoton suosikki! Mikä persoona ja mikä karisma. Ja miten hän saa muut tolaltaan kommenteillaan 😂 Ken on myös hyvä hahmo, vaikka ei paljon esillä ole. Jotenkin täydentää vaimoaan. Koirien pukemista en kyllä ymmärrä, ne näyttää aina olevan lämpöhalvauksen partaalle muutenkin.
Niiden pomeranianeilla on jokin tyypillinen ihosairaus että karvat tippuu, sen takia niitä puetaan ettei aurinko paahda niiden koirien paljasta ihoa ja ettei ne pääsisi kynsimään paljaita kutisevia ihojaan ruvelle. Sehän pelasti ne sairaat pomeranianit joltain joka olisi tappanut ne muuten jottei jalostuisi lisää ihosairaita pomerianeja.
Miksi Erikan ja miehensä lounaat ovat kuin bisnestapaamisia? Ei mitään lämpöä.
Kun pantygate alkaa loppua niin alkaa xanax-gate eli Rinna kehuu itse noille naisille isoon ääneen että tykkää sekoittaa rauhoittavia smoothieensa, ja suuttuu kun asiasta puhutaan jälkeenpäin.
Onko Kyle käynyt tekemässä naamalleen jotain, näyttää ihan eriltä kuin pari vuotta sitten?
Tykkään vahvoista naisista, joten Lisa ja Erika ovat suosikkini. Lisa R ja Dorit aivottomat hönöt, ei jaksa oikein edes naurattaa. Eileenissa on omaa sisältöä, mutta boring tällaiseen sarjaan. Kyle on taas niin keskitien tallaaja, että on aikalailla hajuton ja mauton ja sulautuu lavasteeksi.
Se oli koskettavaa kun Eileen kävi äitinsä talossa ja muisteli häntä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanderpumppi on mun ehdoton suosikki! Mikä persoona ja mikä karisma. Ja miten hän saa muut tolaltaan kommenteillaan 😂 Ken on myös hyvä hahmo, vaikka ei paljon esillä ole. Jotenkin täydentää vaimoaan. Koirien pukemista en kyllä ymmärrä, ne näyttää aina olevan lämpöhalvauksen partaalle muutenkin.
Niiden pomeranianeilla on jokin tyypillinen ihosairaus että karvat tippuu, sen takia niitä puetaan ettei aurinko paahda niiden koirien paljasta ihoa ja ettei ne pääsisi kynsimään paljaita kutisevia ihojaan ruvelle. Sehän pelasti ne sairaat pomeranianit joltain joka olisi tappanut ne muuten jottei jalostuisi lisää ihosairaita pomerianeja.
Joo, mutta rehellisyyden nimissä suojaaminen tuskin vaatii koirille isoja röyhelökauluksia, paljetteja, kerroksia jne. Koirien vaatteet kun nekin voi olla mukavia tai vähemmän mukavia. Itsekkin puen omalle chihulle talvella villapaidan, mutta se on mahdollisimman pelkistetty ja mukava jotta koiran on helppo liikkua ja olla se vaate päällä.
Onkohan tästä toinenkin ketju kun jonnekin jo kommentoin, mutta ei näy.
No, joka tapauksessa, vähän tylsältä vaikuttaa tämä alku ainakin. Tykkäsin niin kovasti NYC ja harmitti kun se loppui.
No, onneksi alkoi BH. Mutta jotenkin kauheen vaisua ja teennäistä ihan kaikkien kohdalla.
Kai ne nyt sitten aluksi kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa toisiaan. En mä mitään älytöntä riitelyä halua, mutta vähän enemmän elämää.
LisaV on aina ollut mun suosikki. En enää edes muista, mikä riita niillä oli edellisellä kaudella Eileenin kanssa?
Sen muistan, että LisaR jauhoi siitä Yolandan sairaudesta jotain peetä.
Onko se Yolandan sairastama Lymen syndrooma yleinen esim täällä meillä suomessa? Kun punkki on purrut minua joka kesä ja miestäni viimeiset 50 kesää tuolla saaristossa? Vai mikä sairaus se oikein on?
Käyn välillä katsomassa Yolandan instaa ja siellä on vaan jotain ihan Teinikalenteri-juttua kuinka elämä on ihanaa ja kuinka nyt ollaan luonnossa ja voidaan nauttia Elämästä Sellaisena Kuin Se On ja lisäksi hän on Ylpeä Äiti. jne jne. Että ei niin kauheesti tietoa taikka sisältöä sieltä päin.
Ja maailma tylsin näyttelijä on kyllä Eileen. Kuka jaksaa käydä 30 vuotta päivätöissä jossain studiossa tuijottelemassa välillä sivulle, ja välillä ikkunasta (lavastus) ja latelemassa muutaman repliikin??? Siinä varsinainen leipätyö, todella. Elintason kannalta varmaan hyvä nakki mutta eipä siitä sen enämpiä.
Ja miksi jaksaa jauhaa siitä kuinka "epämukavaksi" tunsi ololnsa kun Lisa otti puheeksi hänen avioliittonsa alun, eli että olivat molemmat naimisissa toisaalla? Aikuiset ihmiset, ja tuollaisessa ympäristössä vielä jossa parit vaihtaa toisiaan mennentullen? Jotenkin tekopyhää. Ja tylsää jankkaamista.
Uskon ja odottelen että Erika repäisee kunnolla kun hänellä tuota persoonaa ja sanomista varmaan riittäisi. Esteenä on se, että hänen miehellään on niin korkean profiilin ura , että Erika ei ihan voi revitellä niin paljon kuin varmaan oikeesti haluaisi ja pystyisi. Joten täytyy katsoa vaan , kun se sisäisesti kiehuu.
Dorit ja PK on ärsyttävimmät tyypit pitkään aikaan, miten Lisa V jaksaa katella niitä snobeja? Ja Dorit osasi heittäytyä todella tyhmäksi ja muistamattomaksi Eileenin tentatessa äitinsä kuolemaan liittyviä puheita. Tää pariskunta sinkosi itsensä mun inhokkilistan kärkeen!
Vierailija kirjoitti:
Onko se Yolandan sairastama Lymen syndrooma yleinen esim täällä meillä suomessa?
Taitaa olla yleistymässä, täällä kai sitä kutsutaan borrelioosiksi.
Lopultahan selvisi että sen Yolandan huonon yleiskunnonhan aiheutti räjähtänyt silikonirinta eli niitä muoviriippeitä oli pitkin rintakehää. Borrelioosi oli vain ikävä lisä tuohon. Kahdella lapsellaankin oli borrelioosi eli pojalla ja nuoremmalla tytöllä, punkit purreet heitäkin hevostalleilla joskus.
Lisa V on kaiken ilkeilyn ja juoruilun takana mitä ohjelmassa tapahtuu kun itsellä on tylsä elämä miesvanhuksensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lisa V on kaiken ilkeilyn ja juoruilun takana mitä ohjelmassa tapahtuu kun itsellä on tylsä elämä miesvanhuksensa kanssa.
Mene muualle hokemasta tuota!
Vierailija kirjoitti:
LisaV on aina ollut mun suosikki. En enää edes muista, mikä riita niillä oli edellisellä kaudella Eileenin kanssa?
Sen muistan, että LisaR jauhoi siitä Yolandan sairaudesta jotain peetä.
Eileen kertoi itse sarjaan tultuaan näille naisille että hän ja miehensä aloittivat suhteen silloin kun molemmat olivat vielä tahoillaan naimisissa muiden kanssa.
LisaV jutusteli Eileenin kanssa kun halusi tutustua tähän vähän paremmin ja kysyi Eileeniltä että milloin se heidän suhde sitten alkoi. Eileen tuohtui silminnähden tuosta kysymyksestä, vaikkei LisaV tarkoittanut sillä mitään pahaa, kysyi vain siksi koska Eileen oli itse ensin kertonut asiasta.
Siitä lähtien tylsä-Eileen alkoi jankuttamaan että LisaVn pitää pyytää häneltä anteeksi tuollaista asiatonta kysymystä! Luulen että tuotanto oli tuossa vaiheessa käskenyt Eileenin aiheuttaa jotain draamaa jotta pysyisi sarjassa koska katsojat olivat pitäneet häntä tylsänä edelliskautena kun tuli mukaan. Typerästä sivuseikasta draamaa joka tapauksessa tuollainen.
Rinna alkoi jauhaa siitä että Yolandan täytyy olla luulosairas ja että siitä juorutaan pitkin kyliä, ja muistan miten LisaV ja Kyle katsoivat häntä suu auki että mitä tuokin akka nyt tuossa hourii että onhan se Yolanda nyt selvästi sairas kun kiertää pitkin maailmaa erikoisasiantuntijoilla saadakseen vastauksia huonoon tilaansa. Rinna tajusi puhuneensa itsensä pussiin ja alkoi syyttää LisaV:ta ja Kyleä tuon asian levittämisestä. Tuohon saakka olin pitänyt Rinnaa ihan hauskana tyyppinä mutta sitten tajusin että tuohan on oikeasti ihan sekaisin ja keksii omasta päästään kaikkea ja syyttää sitten muita siitä mitä suustaan päästää. Se oli aika inhottavaa myös että miten Rinna alkoi suorastaan vainota Kylen siskoa Kimiä ja tungetteli tämän yksityisasioihin, vaikka raitistumassa olevan Kimin asiat eivät kuuluneet hänelle pätkääkään.
Jotain itsensäpaljastajan vikaa täytyy Erikassa olla kun julkaisee somessa tällaisia kuvia itsestään
https://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/117/photos/181000/Erika-Jayn…
En siis yhtään ihmettele jos vilautteli Doritin äijälle tahallaan.
Eileenin vastine tuolle kuvalle oli tällainen, varmaan hauskin juttu mitä Eileen on koskaan tehnyt :DD
Vierailija kirjoitti:
Onko Kyle käynyt tekemässä naamalleen jotain, näyttää ihan eriltä kuin pari vuotta sitten?
Aika lailla on muuttunut
http://cdn.isuwft.com/wp-content/uploads/kyle-richards-plastic-surgery…
Oli aivan eri näköinen Paris Hiltonin ja Nicole Richien Leidit Landella (Simple Life)-sarjassakin, vieraili siinä ainakin kahdessa jaksossa eri kausilla.
Tuon näköinen oli 2000-luvun alussa:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla on muuttunut
http://cdn.isuwft.com/wp-content/uploads/kyle-richards-plastic-surgery…
Oli aivan eri näköinen Paris Hiltonin ja Nicole Richien Leidit Landella (Simple Life)-sarjassakin, vieraili siinä ainakin kahdessa jaksossa eri kausilla.
Tuon näköinen oli 2000-luvun alussa:
Nenää leikelty, mutta kävihän se siskokin...
Vierailija kirjoitti:
Jotain itsensäpaljastajan vikaa täytyy Erikassa olla kun julkaisee somessa tällaisia kuvia itsestään
https://cdn.images.dailystar.co.uk/dynamic/117/photos/181000/Erika-Jayn…
En siis yhtään ihmettele jos vilautteli Doritin äijälle tahallaan.
Eileenin vastine tuolle kuvalle oli tällainen, varmaan hauskin juttu mitä Eileen on koskaan tehnyt :DD
Eileenilla on hyvä huumorintaju ja mun mielestä sitä suotta teilataankin täällä tylsäksi. Samoin Rinnalla on.
Dorit on kaunis. Toki leikelty mutta hyvällä maulla. Miehessään kyllä taitaa rakastaa eniten rahaa... pyrkyri. Ja ne niiden lapset vaikuttaa aika lellityiltä. Siltä vanhemmalta pojalta ainakin kyseltiin ihan joka asiasta lässyttäen että mitä haluaa, ja Dorit oli täysin kädetön kun poika sai jonkin raivarin puistoon lähtemisestä... hohhoijjaa, en haluaisi olla lastenhoitajana tuossa perheessä.
Eileen on tylsä. Ja tosikko. Ystävänä varmaan hyvä, mutta viihdeohjelmassa aika turha ja mitäänsanomaton hahmo. Ärsyttävää se jankkaus anteeksipyynnöstä.
Kyle on hieman bimbomainen mutta hänellä tuntuu olevan pohjimmiltaan aika hyvä sydän. Sellainen hauska hahmo jolle sattuu ja tapahtuu ... Miehensä on melkoinen alfauros.
Erika on mielenkiintoinen hahmo. Välillä rakastan,välillä suu loksahtaa auki... Tuntuu olevan aika epävarma, jonka peittää sillä että on ennalta-arvaamaton sanoissaan ja ulkokuoreltaan kova. Parisuhteensa on vähintäänkin mielenkiintoinen. Mut kyllä heidän välillään ainakin jonkinlaista kiintymystä on.
Lisa R. on mielestäni kaikista aidoin hahmo. Vähän hömelö ja joskus ilkeäkin, mutta aidosti sitä mitä on. Tykkään 👍