Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
salapoliisi kirjoitti:
Siis miten tuo Rinna kehtaa vihjailla että Doritin luona olisi vedetty kokaa? Talossa jossa lapset olleet kotona? Sanoi että illallisen jälkeen muut lähtivät pöydästä (vetämään kokaa) ja jäi sen yhden tyypin kanssa kahdestaan, mutta katsokaapa tätä kuvaa jossa ovat niin eikö tuossa ao kuvassa ole vasta katettu pöytä kun lautasliinat, lautaset ja aterimet ovat paikoillaan ja viinilasit sekä vesilasit täytety valmiiksi sillä vesi on vielä kylmää kun lasit on huurussa? Eli porukka ei ole vielä edes istuutunut pöytään kun olivat ottamassa alkudrinksuja sisällä baarissa, ja Rinna on itse moukka kun on mennyt etukäteen pöytään ennenkuin seuruetta on pyydetty istuutumaan illalliselle :D
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/03/22/05/3E829C3000000578-4337426-i…
Onhan tuossa jo pöytään istuttu, kun jonkun puhelinkin on jäänyt. Sehän sanoi, että lähtivät kaikki joukolla korjaamaan Doritin meikkiä.
Eihän tuossa pöydässä ole mitään vielä edes syöty, joku vaan varannut itelleen paikan siitä laittamalla kännyn! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin eilen ihan samaa, että pakkohan Rinnan puheiden on olla käsikirjoitettuja, eihän kukaan voi olla noin idiootti?!
Ja Erikakaan ei vaikuta olevan ihan tasapainoinen eilisen purkauksen perusteella. Ensimmäistä kertaa tunsin sympatiaa Eileeniä kohtaan!
Mä oon pitänyt Erikasta tähän asti, mutta se eilinen yäää-olen draamaprinsessa-yää-käsitän tahallani kaiken väärin, että saan draamailla-yääää-pillitys oli jotain käsittämätöntä. Ei oo silläkään kaikki kanootissa.
Oli eilinen jakso sitten käsikirjoitettu tai ei , niin oli kyllä kaameaa katsottavaa. Tuo Hong Kongin matka menee ihan tuon draamakuningattaren huomionhakuun! Enpä haluaisi viettää lomaani tuolla tavalla. Ihminen, joka sentään lähentelee jo viittäkymppiä, huhhuh!
kieltämättä Ericalla tunteet kiehui yli. MUTTA jokatapauksessa hän oli täysin oikeassa siitä että Dorit ja miehensä oikein käänsivät veistä haavassa, siinä että hän vilautti. Ja olen samaa mieltä ettei aikuinen herrasmies tee siitä numeroa jos sattuukin näkemään vahingossa hameen helman alle. Sen kun katsoo muualle, ja unohtaa koko asian. Samoin Dorit, teki asiasta oikein numeron, ja jatkoi ja jatkoi, oikein ilakoi, ostai alkkarit. Oisin heittänyt ne hänen naamalleen. Erikalle on kaikki kaikessa mitä hänen miljonääri miehensä hänestä ajattelee, millaisia huhuja on liikkeillä, emmehän tiedä onko heillä ollut pahakin riita jo aiemminkin Erikan tyylistä tms. huhuja kenties uskottomuudesta? Erika varmasti sai selitellä tätäkin. Koska hänellä ei oel omia tuloja, kyse on hänen koko elämästään, jos huhut alkaa liikkua "tahallisesta vilauttelusta". Normaaliälyinen kyllä tajuaisi pitää turpansa kiinni jos näkee jonkun hameen alle, mutta nää kaksi tolloa ei.
Itsehän tuo ilmoitti, ettei hänellä ole alushousuja. Olisi pitänyt suunsa kiinni. Mielestäni kerjäsi tällä pelkästään huomiota, haluaahan aina olla huomion keskipisteenä - tavalla tai toisella!
Totta, siitähän tuo kaikki alkoi kun Erika itse kailotti lujaa nenä-äänellään niin että koko ravintolan terassi varmasti kuuli että "Mulla ei ole alushousuja!" ja siinä vaiheessa sen Doritin punakka mies katsoi sen haaroihin.
Se juttu lähti siitä, että Kyle kysyi alkkareita lainaan.
Ei vaan siitä kun Lis V draamankiimoissaan kyseli Erikalta pikkuhousuja. Kiljui innoissaan ou ou ou ja jankutti koko illan Erikan pikkuhousuttomuudesta. Sehän sen PK:lle kertoi ensimmäisenä. Alkaa käsikirjoittajilta loppua jo ideat.
Kyllä, koska Kyle oli kysellyt Lisalta ensin niitä alkkareita.
Kyle valitti alkkareistaan ensin Doritille, kun oli pukenut vahingossa valkoiset jotka näkyivät White Party:n asusta läpi. Dorit tuli siihen ennen Lisaa. Sitten Kyle kysyi Lisalta onko tällä ylimääräisiä eikä ollut (ja kun Lisa vitsailee aina omista alushousuistaan että ne on suuria mummomallisia tai spanxeja niin tuli vaan mieleen tuossa ettei kelpuuttaisi Lisalta alkkareita), ja kun Erika meni istumaan samalle puolelle Lisan kanssa kun ne muut istuivat toisella puolella pöytää, niin Lisa kysäisi Erikalta ylimääräisistä alkkareista syystä että Kyle olisi tarvinnut ja Erika julisti ettei hänellä ole mitään päällään, ja levitteli toosaa PK-punaisen suuntaan (PK-punainen eli vähän kuin HKn sininen.. :D ) ja PK kurkki siinä punaisena ja kiimaisena Erikan suuntaan :DDD Siinä vaiheessa Lisa heivasi servetin Erikan toosan päälle.
Muistatteko kun Dorit kertoi Eileenille ja Rinnalle Erikan alushousuttomuudesta ja miten istui haarat levällään mieheensä päin, niin Eileen ja Rinna olivat siinä vaan että joo toisten miehille ei toosia näytellä! Nyt ne sitten ymmärtävät Erikaa ja Erikan toosavilauttelua, eli käänsivät kelkkansa, vaikkei kumpikaan heistä ollut edes paikalla tuolla White Partyissä.
Mun mielestä Erikan puku ei ollut niin lyhkäinen vesirajaviritys että todella epäilen näkyikö sieltä oikeasti edes yhtään mitään.
Tuota pöytää näytettiin itse asiassa jossain ohjelmassa ja siinä sanottiin että Rinna a.k.a Ruina jäi kiinni valheesta kun väitti että illallisen jälkeen jäi toisen henkilön kanssa pöytään ja muut lähtivät vetämään kokaa. Tuo nimittäin oli kuvattu kun illallinen ei ollut vielä alkanut. Siksi tuo screenshot on otettu todisteeksi siihen.
Dorit voisi haastaa Rinnan oikeuteen mustamaalaamisesta eli siitä että väittää miten lapsiperheen kodissa muka vedetään huumeita, mutta näiden naisten sopimuksissa lukee ettei castmateja saa haastaa oikeuteen, tiesittekö? Siksi esim. Paul & Adriennekaan eivät voineet haastaa Brandia oikeuteen aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Erikan puku ei ollut niin lyhkäinen vesirajaviritys että todella epäilen näkyikö sieltä oikeasti edes yhtään mitään.
Mutta huomasitteko miten hän teki siitäkin mekosta numeron että kun se oli Thierry Mugler?
Kiinassa juoksi vesisateessa ja huusi että mun MiuMiu:n tennarit menee pilalle.
Doritin cocktailsynttäreillä pukeutui halvan näköiseen pitkään printti-t-paitaan eli sen näköiseen rättiin joita meikäläiset käyttää kotiasuna, ja kuittasi haastatteluosuudessa että se oli sentään Moschinoa suoraan näytöslavalta. Doritin kutsussa oli lukenut että cocktail-asu.
Jostain esiintymissaappaistaan huuteli että nämä ovat custom-made Chanelit. En usko että Chanel tekee mitään maksullisen kadunkulmatallaajan tyylisiä saappaita...
Lisa V:n miniponiaitauksella huuteli ponille että älä syö mun Cartierin sormusta kun tunki kättään ponin suuhun.
Todella wt-tyylistä huudella merkkejä. Atlantassa sitä on harrastettu ja New Jerseyssä, mutta hei, Erikahan on Atlantasta :D Erika muuten olisi sopinut paremmin Atlantan rouviin eli sen toisen blondin irtotukkamuijan eli Kim Zolciakin tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että Erika tajuaa, että miehensä odottaa, ettei sarjasta synny likapyykkiä. Eikö jollain aikasemmallakin kaudella ollut joku kohtaus, missä Erika oli erittäin tarkka itsestään ja maineestaan juuri miehensä vuoksi? Toki voi olla puhtaasti kunnioitusta Erikan puolelta, miehellä on ystävälliset silmät ja uskon heidän kunnioittavan ja arvostavan toisiaan.
Erika Jane - sutturan " esiintymiset" ne nyt likapyykkiä onkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
salapoliisi kirjoitti:
Siis miten tuo Rinna kehtaa vihjailla että Doritin luona olisi vedetty kokaa? Talossa jossa lapset olleet kotona? Sanoi että illallisen jälkeen muut lähtivät pöydästä (vetämään kokaa) ja jäi sen yhden tyypin kanssa kahdestaan, mutta katsokaapa tätä kuvaa jossa ovat niin eikö tuossa ao kuvassa ole vasta katettu pöytä kun lautasliinat, lautaset ja aterimet ovat paikoillaan ja viinilasit sekä vesilasit täytety valmiiksi sillä vesi on vielä kylmää kun lasit on huurussa? Eli porukka ei ole vielä edes istuutunut pöytään kun olivat ottamassa alkudrinksuja sisällä baarissa, ja Rinna on itse moukka kun on mennyt etukäteen pöytään ennenkuin seuruetta on pyydetty istuutumaan illalliselle :D
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/03/22/05/3E829C3000000578-4337426-i…
Onhan tuossa jo pöytään istuttu, kun jonkun puhelinkin on jäänyt. Sehän sanoi, että lähtivät kaikki joukolla korjaamaan Doritin meikkiä.
Eihän tuossa pöydässä ole mitään vielä edes syöty, joku vaan varannut itelleen paikan siitä laittamalla kännyn! :D
Mitä se syöminen siihen liittyy, ettei voida lähteä korjailemaan meikkejä? Pöydissä on selvästi istuttu. Katso tarkemmin. Ruokatarjoilu ilmeisesti kohta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirpaiseeko koskaan..kun katsot omaa pöhöttynyttä naamaasi lähiökaksion minivessan peilistä.
Miljonäärirouvat matkustaa tosi tv:n piikkiin..juovat shamppanjaa ja nauravat sinulleEi kirpase. Oma elämä on ok. Täykkäreitä, niinkuin muitakin ohjelmia, seuraan mielenkiinnosta. Täykkäreissä erityisesti kiinnostaa ryhmädynamiikka ja on huvittava seurata miten paljon ne riitelee. Maailman kauneimmissa paikoissakin nää vaan kinastelee ja herjaa. Ei se raha ja samppanja onnea takaa.
ootko ihan oikeasti noin yksinkertainen?
Naiset järkkää sulle käsikirjoitettua viihdettä?
Ei niillä oo mitään oikeita ongelmia.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin eilen ihan samaa, että pakkohan Rinnan puheiden on olla käsikirjoitettuja, eihän kukaan voi olla noin idiootti?!
Ja Erikakaan ei vaikuta olevan ihan tasapainoinen eilisen purkauksen perusteella. Ensimmäistä kertaa tunsin sympatiaa Eileeniä kohtaan!
Mä oon pitänyt Erikasta tähän asti, mutta se eilinen yäää-olen draamaprinsessa-yää-käsitän tahallani kaiken väärin, että saan draamailla-yääää-pillitys oli jotain käsittämätöntä. Ei oo silläkään kaikki kanootissa.
Oli eilinen jakso sitten käsikirjoitettu tai ei , niin oli kyllä kaameaa katsottavaa. Tuo Hong Kongin matka menee ihan tuon draamakuningattaren huomionhakuun! Enpä haluaisi viettää lomaani tuolla tavalla. Ihminen, joka sentään lähentelee jo viittäkymppiä, huhhuh!
kieltämättä Ericalla tunteet kiehui yli. MUTTA jokatapauksessa hän oli täysin oikeassa siitä että Dorit ja miehensä oikein käänsivät veistä haavassa, siinä että hän vilautti. Ja olen samaa mieltä ettei aikuinen herrasmies tee siitä numeroa jos sattuukin näkemään vahingossa hameen helman alle. Sen kun katsoo muualle, ja unohtaa koko asian. Samoin Dorit, teki asiasta oikein numeron, ja jatkoi ja jatkoi, oikein ilakoi, ostai alkkarit. Oisin heittänyt ne hänen naamalleen. Erikalle on kaikki kaikessa mitä hänen miljonääri miehensä hänestä ajattelee, millaisia huhuja on liikkeillä, emmehän tiedä onko heillä ollut pahakin riita jo aiemminkin Erikan tyylistä tms. huhuja kenties uskottomuudesta? Erika varmasti sai selitellä tätäkin. Koska hänellä ei oel omia tuloja, kyse on hänen koko elämästään, jos huhut alkaa liikkua "tahallisesta vilauttelusta". Normaaliälyinen kyllä tajuaisi pitää turpansa kiinni jos näkee jonkun hameen alle, mutta nää kaksi tolloa ei.
Itsehän tuo ilmoitti, ettei hänellä ole alushousuja. Olisi pitänyt suunsa kiinni. Mielestäni kerjäsi tällä pelkästään huomiota, haluaahan aina olla huomion keskipisteenä - tavalla tai toisella!
Totta, siitähän tuo kaikki alkoi kun Erika itse kailotti lujaa nenä-äänellään niin että koko ravintolan terassi varmasti kuuli että "Mulla ei ole alushousuja!" ja siinä vaiheessa sen Doritin punakka mies katsoi sen haaroihin.
Ei vaan siitä kun Lis V draamankiimoissaan kyseli Erikalta pikkuhousuja. Kiljui innoissaan ou ou ou ja jankutti koko illan Erikan pikkuhousuttomuudesta. Sehän sen PK:lle kertoi ensimmäisenä. Alkaa käsikirjoittajilta loppua jo ideat.
Kyle valitti alkkareistaan ensin Doritille, kun oli pukenut vahingossa valkoiset jotka näkyivät White Party:n asusta läpi. Dorit tuli siihen ennen Lisaa. Sitten Kyle kysyi Lisalta onko tällä ylimääräisiä eikä ollut (ja kun Lisa vitsailee aina omista alushousuistaan että ne on suuria mummomallisia tai spanxeja niin tuli vaan mieleen tuossa ettei kelpuuttaisi Lisalta alkkareita), ja kun Erika meni istumaan samalle puolelle Lisan kanssa kun ne muut istuivat toisella puolella pöytää, niin Lisa kysäisi Erikalta ylimääräisistä alkkareista syystä että Kyle olisi tarvinnut ja Erika julisti ettei hänellä ole mitään päällään, ja levitteli toosaa PK-punaisen suuntaan (PK-punainen eli vähän kuin HKn sininen.. :D ) ja PK kurkki siinä punaisena ja kiimaisena Erikan suuntaan :DDD Siinä vaiheessa Lisa heivasi servetin Erikan toosan päälle.
Muistatteko kun Dorit kertoi Eileenille ja Rinnalle Erikan alushousuttomuudesta ja miten istui haarat levällään mieheensä päin, niin Eileen ja Rinna olivat siinä vaan että joo toisten miehille ei toosia näytellä! Nyt ne sitten ymmärtävät Erikaa ja Erikan toosavilauttelua, eli käänsivät kelkkansa, vaikkei kumpikaan heistä ollut edes paikalla tuolla White Partyissä.
Niin, kuten sanoin Kyle kyseli niitä Lisalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kuten sanoin Kyle kyseli niitä Lisalta.
Jees, täsmensin vaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan papparaismies Tom puhui Erikalle todella alentuvasti viime kaudella. Nyt yritti esittää niin kivaa pappaa kun kävivät lounaalla yhdessä. Oletteko huomanneet että joka kerta kun Erika ja miehensä ovat samassa kohtauksessa niin Erika kiittelee tätä lentokoneen lainaamisesta??
Jotain outoa siinä heidän suhteessaan on. Viimeksi kun näytettiin se heidän yhteinen lounas (+kauhea selittely miten ovat niin kiireisiä molemmat, mutta tapaavat nykyisin näin lounaalla), niin molempien vartalonkieli oli tosi jäykkää. Halasivat lähtiessään toisiaan tosi väkinäisesti, niin kuin jotkut vähän vieraammat bisnes tutut. Lisäksi tuo, että Erika on niin kauhean pidättyväinen ja jotenkin kauhean kireä, ja sitten ratkeaa tuollaiseen ihme hepuliin, niin kertoo mielestäni siitä, että kotioloissa on jotain sairaalla tavalla vinossa.
Näyttää sen takia siltä kuin he olisivat bisnestutut, koska hehän ovat. Ei kai kukaan erehdy kuvittelemaan tuota tasavertaiseksi rakkausavioliitoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuota pöytää näytettiin itse asiassa jossain ohjelmassa ja siinä sanottiin että Rinna a.k.a Ruina jäi kiinni valheesta kun väitti että illallisen jälkeen jäi toisen henkilön kanssa pöytään ja muut lähtivät vetämään kokaa. Tuo nimittäin oli kuvattu kun illallinen ei ollut vielä alkanut. Siksi tuo screenshot on otettu todisteeksi siihen.
Dorit voisi haastaa Rinnan oikeuteen mustamaalaamisesta eli siitä että väittää miten lapsiperheen kodissa muka vedetään huumeita, mutta näiden naisten sopimuksissa lukee ettei castmateja saa haastaa oikeuteen, tiesittekö? Siksi esim. Paul & Adriennekaan eivät voineet haastaa Brandia oikeuteen aikoinaan.
sai Dorit takas samalla mitalla, itsehän hän yritti levittää jorua että Lisa Rinnalla on pussillinen rauhoittavia lääkkeitä tai jotain laittomia huumeita, kun ne oli vain vitamiineja. Ihan oikein sille. Eiköä suostunut edes myöntämään kun Rinna vaati vastausta ,onko sanonut sellaista muille. Kysyi vain kuka niin väittää?
Tuo Erikan pop"ura" on selkeästi aviomiehensä kustantama harrastus. Onhan se hauska pukeutua räväkästi ja taputella pussya kun normaalielämässä pitää pitää kynsin hampain kiinni arvokkaan ja viileän naisen imagostaan.
Harrastuksen turvin saa luvan kanssa esittää hutsua, ja sitäpaitsi onpahan jotain tekemistä aina silloin tällöin. Ja kyllähän hänellä pieni gay following varmaan onkin, tuskin muuta tavoitteleekaan.
Joku epäili että sarjaa tuskin on käsikirjoitettu. Olen sitä mieltä että 100% varmasti on. Niin randomeja heittoja tulee rouvilta koko ajan. Myös selvästi joka kaudella on pääpahis. Liekö jopa saa parempaa palkkaa kärsimyksistään.
Tuskin käsis on sana sanalta, mutta tuotanto juottaa leidit känniin ja kuiskii korviin juoruja toinen toisistaan. Loput tulee siitä että osa rouvista on aidosti hulluja ja helposti provosoitavissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä PK kumartui ja kurkottui, ehkä sitten. Ei ihme, että Dorit ei tykännyt.
PK on dorka, juoppo, pervo. Ja joku menee tollasen kanssa vapaaehtoisesti sänkyyn 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko siihen, että vuorosanoja kirjoitetaan näille. Yhteiset kokoontumiset ja matkat on käsikirjoitettu (eli tuotanto suunnittelee tapahtumat), eli naikkoset on velvoitettuja viettämään aikaa toistensa kanssa.
Mielestäni Rinna on vaan tajunnut miten pysytellä mukana sarjassa. Sillon pitää heittää kaikenlaista shittiä muille. Hänhän jatkaa ensi kaudella, Eileen ei.
Luulen myös, että Rinna kirjoittaa omat vuorosanansa itse.
Eileen saa eniten palkkaa sarjaan osallistumisesta, (tai ainakin yhtä paljon, kuin Lisa V, lähteestä riippuen) niin en usko, että häntä on heitetty ulos sarjasta, vaan on ollut oma päätös lähteä.
Vierailija kirjoitti:
PK on dorka, juoppo, pervo. Ja joku menee tollasen kanssa vapaaehtoisesti sänkyyn 😨
On kyllä vastenmielisin melkein kaikista näissä sarjoissa nähdyistä aviomiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko siihen, että vuorosanoja kirjoitetaan näille. Yhteiset kokoontumiset ja matkat on käsikirjoitettu (eli tuotanto suunnittelee tapahtumat), eli naikkoset on velvoitettuja viettämään aikaa toistensa kanssa.
Mielestäni Rinna on vaan tajunnut miten pysytellä mukana sarjassa. Sillon pitää heittää kaikenlaista shittiä muille. Hänhän jatkaa ensi kaudella, Eileen ei.
Luulen myös, että Rinna kirjoittaa omat vuorosanansa itse.
Eileen saa eniten palkkaa sarjaan osallistumisesta, (tai ainakin yhtä paljon, kuin Lisa V, lähteestä riippuen) niin en usko, että häntä on heitetty ulos sarjasta, vaan on ollut oma päätös lähteä.
Tämä lähde väittää, että Lisa V saa 2 miljoonaa ja Eileen 750 tuhatta.
http://www.fame10.com/entertainment/12-highest-paid-real-housewives/6/
Mutta nää lehdet voi kirjottaa ihan mitä tahansa, who knows?
Teräväpäinen papparainen