Beverly Hillsin Täydelliset Naiset 7-kausi
BH kausi numero 7 alkaa Ava-kanavalla 6.2 eli Rh-sarjojen fanit, keskustelua kehiin. :)
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pojalta mennyt sähköt silkkaa huolimattomuuttaan, niin miksi mamman pitäisi rientää apuun?
Ostihan Lisa sille uudet hampaat 15 000 dollarilla ja vähän paremman Jeepin lahjaksi siitä kun oli pärjännyt hyvin töissä.
En hukuttaisi poikaa rahaan, mutta pitäisin huolen perustarpeista. Adoptoiduilla on vaikeuksia elämässään henkisellä puolella ja hyvin voi olla fas, adhd tai jotain muuta häikkää, jos huostaanotettu päihdeperheestä. Ja varmasti heikompi älykkyys kuin adoptiovanhemmillaan. Tyttö on saanut paremmat geenit ja katkeamattoman kiintymyssuhteen.
Koiriakin hyysätään enemmän kuin Maxia.
Max vaikuttaa ihan täyspäiseltä ihmiseltä. Ja nimenomaan perustarpeet täytyy täyspäisen ihmisen osata hoitaa itse, paapominen on karhunpalvelus lapsille. Just hyvä kasvatustapa Lisalla ja Kenillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pojalta mennyt sähköt silkkaa huolimattomuuttaan, niin miksi mamman pitäisi rientää apuun?
Ostihan Lisa sille uudet hampaat 15 000 dollarilla ja vähän paremman Jeepin lahjaksi siitä kun oli pärjännyt hyvin töissä.
En hukuttaisi poikaa rahaan, mutta pitäisin huolen perustarpeista. Adoptoiduilla on vaikeuksia elämässään henkisellä puolella ja hyvin voi olla fas, adhd tai jotain muuta häikkää, jos huostaanotettu päihdeperheestä. Ja varmasti heikompi älykkyys kuin adoptiovanhemmillaan. Tyttö on saanut paremmat geenit ja katkeamattoman kiintymyssuhteen.
Höpö höpö nyt taas. Tämän ja monen muun reality-sarjan käänteiden "totuudellisuudesta" voi olla hyvin montaa mieltä, mutta siitä voi kyllä olla ihan varma että Lisa ja Ken rakastavat lapsiaan ja paljon. Onko teidän mielestä päälle parikymppiselle nuorelle miehelle tosiaankin hyväksi että jos ei huolehdi asioistaan niin mamma betalar ja pelastaa joka kerta? On todella tervehenkistä opettaa lapsiaan seisomaan omilla jaloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max vaikuttaa ihan täyspäiseltä ihmiseltä. Ja nimenomaan perustarpeet täytyy täyspäisen ihmisen osata hoitaa itse, paapominen on karhunpalvelus lapsille. Just hyvä kasvatustapa Lisalla ja Kenillä.
En jaksa uskoa, että Max joutui pärjäämään omalla SUR-liksallaan, silloin kun oli siellä töissä. Tai edes nyt. Tai sitten on saanut ihan erilaista palkkaa, kuin muut työntekijät. En siis tarkoita, että paapoa pitäisi, mutta se on ihan selvää, että on saanut enemmän tukea, kuin mitä täällä nettilehtien juorupalstojen ja sarjan seuraamisen perusteella ollaan tietävinään.
Vierailija kirjoitti:
Lisa V kertoi että lapset saaneet aloittaa ravintoloissakin alusta että tietävät ja oppivat miten homma toimii. Max oli tiskaajana, sitten astiankerääjänä ja nyt tarjoilijana. Hyvä että noilla on eurooppalaiset kasvatusarvot.
SuR.n palkoilla ei keskusta-asunnon lainanlyhennyksiä kyllä maksella. Ei asiat ehkä ole ihan niin, mitä annetaan kameroille ymmärtää. Lisa varsinkin on taitava siinä, millaista julkisuuskuvaa itsestään luo. En tarkoita, että miljoonia heittelisi lapsilleen, mutta ei taatusti joudu Max tavallisella tarjoilijan palkalla toimeen tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta Beverly HIllsiä oli silloin, kun mukana oli Brandy ja Kim. MItähän niille kuuluu nykyään?
Brandi oli mauton.
Ällöttävä se tapa miten meni huutelemaan kaikille että ystävänsä Adrienne (joka oli mukana alkukausilla) ei ole synnyttänyt lapsiaan vaan saanut ne sijaissynnyttäjän kautta. Lapsille ei oltu vielä edes kerrottu asiasta kun olivat alle kouluikäisiä sarjan aikana, ja saivat kuulla siitä vierailta ihmisiltä. Eikä tuossa mitään pahaa ole jos käyttää sijaissynnyttäjää, mutta ei toisten yksityisasioita huudella kaikille bileissä eikä sadalle miljoonalle tv-katsojalle!
Ehkä Adriennen ei olisi kannattanut korostaa, että on itse lapsensa synnyttänyt. Eikä puhua Brandista pahaa, kun tällä oli lastensa huoltajuuskiista kesken. Minun mielestä syitä oli molemmissa. Enkä oikein ymmärrä, miten se sijaissynnyttäjän käyttäminen olisi niin iso juttu, ellei käytetty luovutettuja soluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain huhutietoa miksi kelsey erosi camillasta niin ettei nyt edes puhu hänelle? Jotain todella pahaa täytyy olla. Ihmettelin itse kovasti miksi camillan tennistreenaaja mies ilmestyi sinne lasvegasin hotelliin ja sit camille katosi aikaisin muka nukkumaan.....suhde?
Käytä googlea. Kelseyllä oli suhde nuorempaan versioon tästä Camillasta ja jäädytti kaiken yhteydenpidon niin camillaan kuin heidän yhteiseen lapseensa. Camilla aneli Kelseytä ettei tämä jättäisi häntä, mutta turhaan. Kelsey toteutti tämän feidaamisen sillä tavoin, että otti Broadwayltä roolin itselleen ja sitten muutti uuden tyttiksen asumaan camillan ja hänen NewYorkin asuntoonsa, mikä valkeni Camillalle kun hän yritti mennä asuntoon sisään. (Ovimies ei päästänyt häntä omaan kotiinsa) Kelsey oli junaillut Camillalle roolin tässä reality-showssa, jota kuvattiin samaan aikaan kun hän pelehti tän uuden hoidon kanssa. Oli varmaa ajatellut että Camillalla on sitten muuta ajateltavaa tai että hän ei kehtaa nostaa meteliä asiasta kameroiden surratessa.
Tässähän oli vielä se nolo juttu, kun Camille meni sinne NY asunnon aulaan ja sanoi olevansa rouva Grammer, ovimies oli sanonut, että ei voi olla mahdollista kun rouva on jo täällä. Jotenkin noin, korjatkaa jotka muistatte paremmin.
Mutta ihan kamala tilanne, vaikka C ei mun suosikki ole koskaan ollutkaan.
Mun mielestä Max ei kertonut vanhemmilleen, että laskut maksamatta. Siksi meni sähkö poikki. Jostain syystä mä muistan, että kaasu?
Ainakin autonvakuutuskin oli maksamatta ja sitä LisaV ja Ken tenttasivat.
Nythän siellä alkaa rähinä, Rinna ja Eden ja LisaV juorusi siitä Kimiin liittyvästä.
LisaV on mun suosikki, mutta nyt taisi vähän ilkeillä kun alkoi sekoittamaan soppaa. Jännä jakso tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään RHOBH:ssa ehkä eniten Erikasta. Itsevarma nainen, joka tekee mitä huvittaa. Vaikka onkin paljon paljastavissa asuissa ja musiikkivideot ovat eroottissävytteisiä niin ei kuitenkaan ikinä tosielämässä flirttaile muiden miesten kanssa.
Sekoitat erikan pullistelun todelliseen itsevarmuuteen tai vahvuuteen. Erikalla ei ole niitä. Pelkkää itsekorostusta. Olin itte n.20 vuotiaana vähän tollanen. Kaamee tapaus. Ylimielinen, kova.
Minä en kyllä näe Erikaa ylimielisenä tai pullistelijana. Uskoisin, että Erika olisi tarttunut vilautteluskandaaliin tunteellisemmin ja vatvonut sitä mielin määrin jos hänellä olisi huono itsetunto tai tarve korostaa itseään. Toki Erikan naamasta näki ettei tykännyt tavasta miten Dorit asian otti ja miten siitä puhuttiin jaksotolkulla, mutta fiksuna ihmisenä osasi pitää suunsa kiinni. Arvostan. Itse en olisi moiseen kyennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihana katsella meksikolaisten naispalvelijoitten ilmeitä, kun emännät kertovat lomistaan ja kaikesta kivasta mitä touhuavat.
Esim Lisa rhianna kertoo lapsensa ekasta mallikeikasta gigi hadidin kanssa...
Mitä palvelija voi tohon sanoa..voi kun ihanaa..
Mä just ihailin sitä ammattitaitoa ja rauhallisuutta. Mulle tuli olo, et tykkää kuitenkin työstään ja haluaa tehdä sen kunnialla. Niinkuin kaikki taloudenpyörittäjät noilla. Toivon, että näkyy palkassa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään RHOBH:ssa ehkä eniten Erikasta. Itsevarma nainen, joka tekee mitä huvittaa. Vaikka onkin paljon paljastavissa asuissa ja musiikkivideot ovat eroottissävytteisiä niin ei kuitenkaan ikinä tosielämässä flirttaile muiden miesten kanssa.
Sekoitat erikan pullistelun todelliseen itsevarmuuteen tai vahvuuteen. Erikalla ei ole niitä. Pelkkää itsekorostusta. Olin itte n.20 vuotiaana vähän tollanen. Kaamee tapaus. Ylimielinen, kova.
Minä en kyllä näe Erikaa ylimielisenä tai pullistelijana. Uskoisin, että Erika olisi tarttunut vilautteluskandaaliin tunteellisemmin ja vatvonut sitä mielin määrin jos hänellä olisi huono itsetunto tai tarve korostaa itseään. Toki Erikan naamasta näki ettei tykännyt tavasta miten Dorit asian otti ja miten siitä puhuttiin jaksotolkulla, mutta fiksuna ihmisenä osasi pitää suunsa kiinni. Arvostan. Itse en olisi moiseen kyennyt.
Erika vaikuttaa tällä kaudella melkeinpä sympaattisimmalta noista naisista. Ei lietso draamaa. On tietysti hyvä, että jotkut kuitenkin draamailevat, koska muuten ei olisi mitään katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Max ei kertonut vanhemmilleen, että laskut maksamatta. Siksi meni sähkö poikki. Jostain syystä mä muistan, että kaasu?
Ainakin autonvakuutuskin oli maksamatta ja sitä LisaV ja Ken tenttasivat.
Nythän siellä alkaa rähinä, Rinna ja Eden ja LisaV juorusi siitä Kimiin liittyvästä.
LisaV on mun suosikki, mutta nyt taisi vähän ilkeillä kun alkoi sekoittamaan soppaa. Jännä jakso tulossa.
LisaV sanoi heti Edenille, että kertoo asian oikean laidan. Ja Eden suostui mielellään, koska halutaan, et tulee oikeet puheet esille. Se, oliko meksikon reissu paras ajankohta, on toinen juttu. Ei tässä kukaan muu oo sekottanu, ku LisaR.
Tosin siin illallispöydässä vanderpump tais itekki miettiä, et olikohan tää sittenkää hyvä hetki..
Vierailija kirjoitti:
Eden sassonilla on selvästi mielenterveysongelma. Ei kukaan ole noin pakkomielteinen toisten yksityisasioista kun hän. Eikä ainakaan toimi noin heti tutustuttuaan muihin joita ei edes tunne.
Häntä kuitenkin johdateltiin pohjustamalla, että Kim on vaarassa kuolla hetkenä minä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eden sassonilla on selvästi mielenterveysongelma. Ei kukaan ole noin pakkomielteinen toisten yksityisasioista kun hän. Eikä ainakaan toimi noin heti tutustuttuaan muihin joita ei edes tunne.
Häntä kuitenkin johdateltiin pohjustamalla, että Kim on vaarassa kuolla hetkenä minä tahansa.
Itseä ärsyttää että tämä Eden on otettu ihan selvästi sarjaan lietsomaan draamaa iänikuisesta kim-ongelmasta. Jotenkin kyllästyttää tuo jankkaaminen, keksisivät uusia draaman aiheita, tuo aihe on kaluttu jo tyhjiin.
Vierailija kirjoitti:
Gigin isä ei voi mitenkään olla muhammed hadid. Olen aivan varma tästä. Vertaa 2 nuorempaan tummaan sisarukseen. Huom. Bella leikannut nenänsä ,pidä mielessä.
Minusta taas Gigissä on paljon Muhamed Hadidin piirteitä.
Tässä molemmat siskokset.
https://www.instagram.com/p/BfgCMr0BKsX/?hl=fi&taken-by=yolanda.hadid
Mua ärsyttää koko Kim! Täysin vastuuton juopponarkkari jonka flippaamisia ja häröilyjä todellakin hyssytellään! Monta sataa kertaa ollut jo katkolla? Aina edelliseltä päästyään sekoilee isommin ja siitä ei saa puhua? Silloin muuttuu aina Kylen mielestä yksityisasiaksi. Kun menis omakin maine mutta hän itse voi paljastella ja mässäillä toisten yksityisasioilla.
P. S. Maurizio todellakin käy vieraissa. Huonon hätääntynyttä näyttelemistä nyt molemmilla tällä kaudella. Kohta tulee ilmoitus " Raskain sydämin ilmoitamme päätyneen...."
Ottakaa Edeniltä valokynä pois. Hrrrr....
Vierailija kirjoitti:
Tähän sarjaan osunut kaikenlaista kiusaajaa matkan varrella.
Camille käytti aseina ystäviään jotka räksytti rumasti niille naisille joista Camille ei pitänyt. Tosin Camille oli tuossa negatiivisessa, hyökkäävässä tilassa silloin kun hänellä ja ex-miehellä meni huonosti ja mies seurusteli toisen kanssa, joten vihasi varmaan sen takia kaikkia muita naisia.
Brandi riehui, haistatteli, löin niinsanotusti vyön alle, ja syytti kaikesta lopulta muita... tai alkoholia. Tai petturia ex-miestään.
Yolanda oli passiivis-agressiivinen, osasi olla todella häijy ja aloitti riitoja ja levitti juoruja, ja pisti Brandin hoitamaan loput juoruilut ja tappelut. Yritti saada Erikaakin kääntymään noita monia naisia vastaan myrkyttämällä häntä. Sitten osasi aina uhriutua ja heittäytyä marttyyriksi että voi minua parkaa kun olen niin sairas.
Oliko se Camillen ystävä, se selvännäkijä? Uskomaton hahmo, "selvän"näkijä horisi sekopäissään todella pahantahtoisia ja manipuloivia juttuja, mun yksi lempparisarja oli Medium, melkein pilasi sen multa se haahka.
Näittekö eilen juttua, kun Nycin täykkärit joutuivat merihätään "luxuspurjehduslomalla" Aikovat haastaa Bravo- yhtiön oikeuteen Ramona pyörätuolissa satamassa!