Häärealityt - osallistuisitko?
Meillä on häät ensi kesänä, ja Neljät häät Suomi -ohjelma kosiskelee kovaa vauhtia osallistujia esim. häämessuilla. Nostan hattua niille, jotka tällaisiin ohjelmiin pystyvät osallistumaan. Se tarjoaa minulle mukavaa viihdettä, ja voi fiilistellä omia tulevia häitään toisten kokemusten kautta. Mutta ihan ajatusleikkinä mietin, että miltä ohjelmaan tuntuisi osallistua. Muutenkin on paineita saada päivästä täydellinen jo ihan pienen vierasmäärän kanssa; saati sitten jos koko Suomi katsoisi. En ole muutenkaan maailman rauhallisin pokerinaama stressaavissa tilanteissa... en varmastikaan osaisi esiintyä rauhallisesti ja edukseni ohjelmassa. Tuntuu, että kuvaamisen tuoma stressi veisi jotain pois omasta päivästäni. Mietin myös niitä hääohjelmia, joissa kuvataan esim. pariskunnan valmisteluita kotona. En voisi päästää kameroita tänne pieneen vuokrakaksioon pom-pomien ja lasipurkkien keskelle, ja minä verkkareissa väsäisin hääkoristeita. Kauhistuttaa koko ajatus. Kiinnostaa, että mitä mieltä muut ovat ohjelmiin osallistumisesta? Lähtisitkö? Miksi, tai miksi ei? Ja onnea muuten kaikille tämän vuoden tuleville aviopareille: Toivotan teille jo etukäteen ihania häitä!
Kommentit (34)
Nykyaikana on realityohjelmia niin paljon että tuntuu että jokainen on jossain ollut mukana...
Vierailija kirjoitti:
Minä lähdin. Ei juuri tuohon ohjelmaan, mutta häämme tulevat tänä keväänä telkkarista. Lähetin hakemuksen vähän huvikseni, koska en hetkeäkään uskonut että ottavat mukaan näin tavallisia ihmisiä kun me.
Jaksoa emme ole itsekään vielä nähneet, mutta olihan ne kuvaukset sellainen once-in-a-lifetime juttu. Kamerat toivat vähän lisästressiä koko kesän aikataulujen ym suhteen, mutta itse hääpäivä sujui täydellisesti eivätkä kamerat olleet tiellä. Osa vieraista jäi pois kuvausten takia, koska ujostelivat kameroita, ja paikallaoleviakin vähän jännitti, mutta pääosin ei mitään suurempaa haittaa kuvausryhmästä.
Kuvaukset olivat itsessään mukava kokemus, tuotantotiimi todella mukava, ja saa nähdä ovatko leikkaamalla saaneet meistä tavallisista ja rauhallisista ihmisistä mitään draamaa koko jaksoon. 😃
Tosi mukava kuulla, että on ollut tuollainen positiivinen kokemus! Vaikka draama tietenkin aina kiehtoo, tällä hetkellä kun omat häät edessä, niin kiinnostaa juuri tuollainen ns. tavallisten ihmisten meininki. Eli tulen varmasti ihastelemaan häitänne, jos satun jakson jostain näkemään :)
Osaan omasta suvustanikin kuvitella muutaman henkilön, joka olisi hermostunut kameran läsnäolosta. Mutta yllättävä kuulla, että jotkut jäivät kokonaan pois.
Onnea teille! Varmasti jännittävä kokemus luvassa, kun jakso tulee ulos ja näette, mitä kaikkea siihen on sisällytetty.
-Ap
Tuskinpa. Ei oo kauheen kivaa häävieraille esim kirkossa kun mitään ei nää, vaan kameramiehet hengittää morsiusparin niskaan tukkien näkymät.
Enkä koe muutenkaan tarpeelliseks lähtee leuhkimaan meidän rakkaudella. Pidetään pienet häät, ostan todennäkösesti netistä vaalean iltapuvun ja keitetään kahvit. Meille tärkeintä kun siinä päivässä on se tahdon.
Kaikilla on varmaan omat, erilaiset syynsä osallistua. Meillä Suomessa elää vahvasti tää "kellä onni on, se onnen kätkeköön" ajattelutapa. Mutta eikös se ole mukava näyttää rakkautta, ja todistaa toisten rakkautta? Ymmärrän myös sen, että haluaa pitää juhlat intiiminä. Kaikki tyylillään!
En ole menossa naimisiin, mutta vaikka olisin, niin en haluaisi reality ohjelmaan. Katsomani perusteella on aika WT porukkaa, tatskat vilkkuu, röökiä poltetaan, kiroillaan jne. Tunnen myötähäpeää.
Enkä haluaisi isoja häitä, ja pienet häät olisivat ehkä katsojien kannalta tylsät, mutta itse haluaisin häihin intiimin tunnelman enkä sellaisia koko kansan WT häitä.
Vierailija kirjoitti:
En ole menossa naimisiin, mutta vaikka olisin, niin en haluaisi reality ohjelmaan. Katsomani perusteella on aika WT porukkaa, tatskat vilkkuu, röökiä poltetaan, kiroillaan jne. Tunnen myötähäpeää.
Enkä haluaisi isoja häitä, ja pienet häät olisivat ehkä katsojien kannalta tylsät, mutta itse haluaisin häihin intiimin tunnelman enkä sellaisia koko kansan WT häitä.
Meidän häissämme ei noita mitään taida tulla näkymään. Ei tatuointeja, tupakkaa tai kiroiluakaan. En osaa sanoa ovatko pienet häämme katsojien kannalta tylsät vai ei, mutta miljöö on ainakin upea ja veikkaan että ainakin osa katsojista kaipaa häärealityihin vaihteluksi vähän tavallisempaa ja rauhallisempaakin meininkiä. Saa nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä haluaisi isoja häitä, ja pienet häät olisivat ehkä katsojien kannalta tylsät, mutta itse haluaisin häihin intiimin tunnelman enkä sellaisia koko kansan WT häitä.Olen itse katsonut hääohjelmista vain Ensitreffit alttarilla. Eikä sekään nyt varsinainen hääohjelma ole. Mutta siellä ei kyllä ole näkynyt mitään wt-meininkiä. Itse asiassa, sinnehän valikoituu pääosin tyylikästä ja mukavaa porukkaa. En siksi laittaisi tuota realityä ihan synonyymiksi wt:n kanssa :)
Minä lähdin. Ei juuri tuohon ohjelmaan, mutta häämme tulevat tänä keväänä telkkarista. Lähetin hakemuksen vähän huvikseni, koska en hetkeäkään uskonut että ottavat mukaan näin tavallisia ihmisiä kun me.
Jaksoa emme ole itsekään vielä nähneet, mutta olihan ne kuvaukset sellainen once-in-a-lifetime juttu. Kamerat toivat vähän lisästressiä koko kesän aikataulujen ym suhteen, mutta itse hääpäivä sujui täydellisesti eivätkä kamerat olleet tiellä. Osa vieraista jäi pois kuvausten takia, koska ujostelivat kameroita, ja paikallaoleviakin vähän jännitti, mutta pääosin ei mitään suurempaa haittaa kuvausryhmästä.
Kuvaukset olivat itsessään mukava kokemus, tuotantotiimi todella mukava, ja saa nähdä ovatko leikkaamalla saaneet meistä tavallisista ja rauhallisista ihmisistä mitään draamaa koko jaksoon. 😃