Vierailija

Olen kuukauden syönyt ja tunnen itseni vaan väsyneemmäksi ja voimattomammaksi.

  • ylös 0
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Sulla on väärä lääkitys, lopeta niiden syöminen jos vaan väsyttää. Aina ei eka kerralla löydetä käypää lääkettä ja voi olla että masennuksesi parantuu muuten kun lääkkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin vain lihottivat. Mielialaan eivät vaikuttaneet.

Lihottavat valaaksi,

niin sitten on masikselle selkeä syy....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin vain lihottivat. Mielialaan eivät vaikuttaneet.

Minulla paino nousi 45 kilosta 102 kiloon vajaassa vuodessa. Venlafaxiinia "vauhdiksi", neuroleptejä "jarruksi", Mirtazapiiniä nukkumiseen ja beetasalpaajia tykyttävään oloon...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla