Miten suhtaudut miehen/miehesi villasukkien/pitkien kalsareiden käyttöön
Kiellätkö käyttämästä (tai ainakin piilottelemaan käyttöä esim. ei salille/saunailtaan niitä)? Vai vahditko että varmasti käyttää?
Ikäsi ja asutko kaupungissa/oletteko akateemisia?
Kommentit (15)
Nykyaikaiset pitkät kalsarit on sexyt. Esim. Mustat, hyvin istuvat, miellyttävä materiaali. Ne vanhat lököttävät sinisenkukertavat puolikiiltävää materiaalia olevat kalsarit ovat täydet kammotukset.
Täh? En ole mieheni äiti joten hän saa käyttää niitä vaatteita jotka katsoo tarpeelliseksi.
Oletko sä ihan terve?
No ollaan niin vanhoja, että mukavuus menee tyylin edellä.
Mieheni on aikuinen ihminen ja pukeutuu itse parhaaksi katsomallaan tavalla.
Kuten edellä on jo todettu, annan miehen pukea sellaiset vaatteet kuin itse haluaa. Itse neulon hänelle villasukat ja ostan alushousut ja pitkät kalsarit. Ostan sellaisia mitä on ihan ilo katsella miehen päällä. Eikä mieskään ole koskaan niistä valittanut. Omituinen kysymys. Maalla asutaan akateemisia ollaan ja ikä molemmilla 45 v.
Olemme olleet jo 30 v. yhdessä, enkä kyllä muista puuttuneeni hänen kalsareidensa käyttöön. Käyttää niitä sään mukaan.
Villasukissa ei ole mitään ihmeellistä eikä seksintappajaa. Toki kudon itse miehelle yksivärisiä, mustia ja harmaita, niin niitä ei edes huomaa. Ja nykysinhän kaupat on täynnä villaisia tavallisia sukkia.
Pitkät kalsarit on sitten vähän yök...en tiedä miksi. Alkuun yritin että ei tulis ehdottelemaan petipuuhia niiden kanssa, mutta näin 20v myöhemmin en jaksa välittää, pois ne lähtee kuitenkin :) Ja kun pääasiassa hoidan shoppailut ja pyykkäyksen, niin voin välttää pahimmat lökäpökät.
Ollaan 36 ja 40, kannustan lämpimästi pukeutumaan lämpimästi. Toki varmasti tekisi sen ilman minuakin, viettää työpäivästään suuren osan ulkonam Minä ostan miehelle kalsareita ja kudon sukkia. Minä olen akateeminen, mies duunari.
Minulle on ihan sama mitä mitä miehellä on päällä, kunhan pukeutuu niin, ettei vingu koko ajan palelevansa. Sitä ei jaksa hullukaan kuunnella, exäni ei suostunut käyttämään kunnon talvivaatteita koska ne olivat nolot/epämukavat/mitä vielä, ja hytisi ja kitisi koko ajan ulkona ollessamme.
Näen pitkät kalsarit ja villasukat hyvänä asiana, itsekin niitä ulkona käytän tarvittaessa. Olisi typerää palelluttaa itsensä ulkoillessa. Mieheni tosin on aikuinen, joka päättää itse mitä pukee, en puutu siihen. Villasukat saatan hänelle neuloa, jos pyytää.
Olemme kumpikin 40 v, akateemisia, ja asumme pääkaupunkiseudun kupeessa.
Mites sä ap, kun miehes laittaa kravatin? Miltä tuntuu?
No jos mies kestää mun kerrospukeutumiseni niin miksen minäkin hänen. En minäkään mikään seksipommi ole kalsareissani ja villasukissani. Minä niitä ammattini puolesta ulkotöissä enemmän tarvitsen kuin siistiä sisätyötä tekevä mieheni.
Siis enemmin paleltuminen kuin lämpimänä pysyminen?!!!
Suosittelen, 40-45, kaupungissa