Pidätkö nukkuessa sukkia jalassa?
Kommentit (21)
Pidän aina sukkia jalassa nukkuessa. Jos en pidä niin saatan herätä keskellä yötä siihen että jalat palelee..
Alkuyöstä pidän pörrösukkia, mutta ensimmäisen kerran herätessäni olen yleensä jo lämmennyt ja otan ne pois. Ilman sukkia tulee helposti kramppeja juuri kun olen nukahtamassa. Kesällä on niin kuuma, että sukkia ei tarvitse lainkaan.
Pidin aikaisemmin juuri sen takia, että jalat helposti särki yöllä tai tuli suonenvetoja. Villasukat auttoi.
Oli vähän hassua pelkät sukat jalassa kun muuten nukun alasti ja yleensä potkaisin villasukat yöllä jossain vaiheessa pois kun oli kuuma.
Nykyään otan magnesium -tabletin ennen nukkumaan menoa ja nukun kuin tukki kellon soittoon.
No en tosiaan pidä, peiton allahan sitä nukutaan lämpimässä niin mihin niitä sukkia siinä tarvitsee? Jalat vain hikoilee. Pienille lapsille laitetaan sukat yöksi, kun eivät pysy peiton alla.
Tulisin hulluksi sukat jalassa. Muutenkin jalkoja aina kuumottaa iltaisin ja öisin. Nukun aina niin että jalat on ulkona peiton alta. En voisi nukkua makuupussissa, jos en saisi jalkoja ulos.
Todellakin pidän, ilman sukkia voin vaan leikkiä saavani unta. Vaaleat puuvillaiset kiristämättömät sukat ovat parhaat. Villasukat siihen ehkä vielä päälle, mutta paljaassa jalassa väljät villasukat eivät toimi. Mulla on ilmeisesti heikko ääreisverenkierto, jalat ovat niin kylmät ja jähmeät etten oikein edes tunne niitä.
Vierailija kirjoitti:
No en tosiaan pidä, peiton allahan sitä nukutaan lämpimässä niin mihin niitä sukkia siinä tarvitsee? Jalat vain hikoilee. Pienille lapsille laitetaan sukat yöksi, kun eivät pysy peiton alla.
No minulla ainakin on jääkylmät jalat, vaikka päällä olisi viisi peittoa, jos en laita sukkia. Jalkojen hikoilemisesta voi vain unelmoida sukkien kanssakin, pysyvät juuri ja juuri lämpiminä.
Sukat ja paksut villasukat on käytössä ympäri vuoden. Toisinaan saatan ottaa ne pois ennen kun nukahdan, mutta yleensä en.
Pidän aina villasukkia. Jalkani ovat aina jääkylmät. Joskus otan ne pois jossain vaiheessa yötä. En saa unta, jos palelee.
Nukkumaan mennessä on nilkkapituiset puuvillasukat mutta yleensä jossain vaiheessa unta olen ne riisunut. Mun varpaat ovat aina kylmät joten sukat auttaa nukahtamaan ☺️
Hyvin harvoin. En ylipäänsä tykkää käyttää sukkia, mutta pakon edessä tulee käytettyä. Nukkuessa erittäin harvoin, vaan jos on poikkeuksellisen kylmä.
Pidän kumisaappaita jalassa aina nukkuessa. Muilta osin olen alasti.
Nukkuessa aina villasukat, mutta ei sukkia liikenteessä.