Jollain kokemusta Stadin ammattiopistosta? (Vaatetuksen osaamisala)
Itse hakisin sinne lukion jälkeen, suorittaisin sen ja hakisin yliopistoon/ammattikorkeaan.
Oliko hyödyllinen koulutus? Menitkö ulkomaille työssaoppimaan? Mitä teit perustutkinnon jälkeen, mitä nykyään teet työksesi?
Toki saa kertoa kokemuksia Stadin ammattopistosta ylipäätään!
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mua kans kiinnostaa kokemukset koulusta kun mietin tän ja omnian välillä :) tosin eri alalle, mulla on tähtäimessä teknisen suunnittelun perustutkinto
Joo itselläkin omnia yksi vaihtoehto. :)
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yliopistoon tähtäät niin suosittelisin lukiota.
Äh, kyse olikin siis lukion jälkeisestä ajasta.
Jep. :)
- ap
Voisi olla ihan hyödyllistä käydä töissä ja kerätä rahaa opiskeluun..? Nähdäkseni kyseinen koulutus on hyvin rento. Vaatteita et tee itsellesi, vaan ne saattaa olla ihan eri kokoa, koska menee myyntiin. Aiotko suunnata alan korkeakouluun vai koetko, että taidosta olisi iloa vapaa-ajalla? Muussa tapauksessa ei kyllä järkeä. Sanoisin, että tee töitä tai kehitä vaikka kielitaitoa satunnaisten töiden ohella.
Itse en pitänyt koulusta (Stadin ammattiopisto). Aika ilkeitä olivat osa opettajista. Opiskelijoitakin lopetti useita kesken, koska saivat muita mahdollisuuksia.
Mua kans kiinnostaa kokemukset koulusta kun mietin tän ja omnian välillä :) tosin eri alalle, mulla on tähtäimessä teknisen suunnittelun perustutkinto