Ananas-konvehdin innoittamana - keksitään uusia suklaamakuja
Kommentit (161)
Harry Potter-kirjoissa on kerrottu niistä joka maun rakeista, jotka voivat olla ihan minkä tahansa makuisia. Miksi ei siis olisi olemassa vastaavia suklaakonvehteja, jotka voisivat sisältää ihan mitä tahansa täytettä? Täyte voisi olla joku hyvä täyte, kuten vaikka mansikka, kookos tai ananas, mutta myös joku paha maku kuten vaikka oksennus, uloste, mädäntynyt kananmuna tai sitten suklaakonvehdin täytteen mauksi joku todella kummallinen maku kuten vaikka kalapuikko, ruisleipä, kaurapuuro tai riisipiirakka.
Melkein kaikki varmaan laittaa semmoisia outoja konvehteja vitsillä, mutta itse tahtoisin valkosuklaa-passionhedelmä konvehdin. Mutta jos joku ihan outo pitäisi saada, niin se olisi karjalanpiirakkakonvehti (sen makuinen) tai kuusenkerkkäkonvehti.
Katti 22 kirjoitti:
Melkein kaikki varmaan laittaa semmoisia outoja konvehteja vitsillä, mutta itse tahtoisin valkosuklaa-passionhedelmä konvehdin. Mutta jos joku ihan outo pitäisi saada, niin se olisi karjalanpiirakkakonvehti (sen makuinen) tai kuusenkerkkäkonvehti.
Ootas vaan, kohta on fazzerilla molemmat kausimakuina tms. Ehkä voisi luoda kokonaisen yrttisulkaa-sarjan esim. basilika ja muita mitkä nyt sattuu sopimaan suklaan makuun. Ja jouluksi tietty lanttu, porkkana ja perunasuklaat, lisäksi kinkku, kalkkuna, tai mitä nää ideologistit syökään tofua?, vihreä kuulahan on jo suklaassakin.
Tokmanni-suklaa. Konvehti saa syöjän leveään epäilyttävään hymyyn.
Se pitäisi olla joku pirtsakka kirpeä maku joka tyssähtää tympeään suklaaseen. Vaikka arsenikki.
Musta-makkara
Joulutorttu
B-rappu