Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos kerron sossussa, että lasten isällä on alkoholi-ongelma?

Vierailija
20.01.2018 |

Meillä on ollut aiemmin asiakkuus minun jaksamisongelmien takia. Nyt kaikki ok sen suhteen. Pojalla on käytösongelmia koulussa enkä keksi enää muuta syytä kuin isän juomisen, josta en ole uskaltanut puhua, vaikka muuten puhunkin avoimesti. Isä juo viikonloppuisin, välillä ei juo lasten nähden ollenkaan, koska olen kieltänyt mutta välillä lapsi on herännyt yöllä ja nähnyt isän oksentaneen tai peitellyt isää kun sammunut jonnekin. Ero ei ole vaihtoehto, koska lapset rakastavat isäänsä ja suhde ja elämä muuten tasapainoista. Haluaisin tietää miten sossu suhtautuu. Omista ongelmista on niin paljon helpompi puhua.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei sitä saa päättää jatkuuko teidän liitto vai ei. Jos alkoholistipuoliso jo selvästi vaikuttaa haitallisesti lasten terveyteen, eikö sun tehtävä äitinä ole suojella niitä? Miten sä voit antaa juopon pilata lastenkin elämän? Saisit hävetä!

Niinpä T. Alkoholistihelvetissä kavanut. Vanhemmat erosivat kun olin muuttanut kotoa.koko elämä pilalla!!!!!

Vierailija
22/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ei sitä saa päättää jatkuuko teidän liitto vai ei. Jos alkoholistipuoliso jo selvästi vaikuttaa haitallisesti lasten terveyteen, eikö sun tehtävä äitinä ole suojella niitä? Miten sä voit antaa juopon pilata lastenkin elämän? Saisit hävetä!

Niinpä T. Alkoholistihelvetissä kavanut. Vanhemmat erosivat kun olin muuttanut kotoa.koko elämä pilalla!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä, koska haluaisin tietää että onko jollain kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi