Minkä suomalaisen tuotteen suosiota et ymmärrä.
Itse en tajua Seitsemän veljestä -villalangan suosiota. ”Seiskaveikka” raapii ja kutittaa, eikä siitä neulotut sukat tai lapaset ole edes kauniita vaan paksuja ja jotenkin kömpelöitä.
Peukku ylös, jos olet samaa mieltä, alas, jos et. Ja lisää tuotteita kehiin, niin päästään äänestämään.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen keskiolut. Sama epämääräinen maku joka panimolla.
Suunniteltu varmaan ainoastaan humalakäyttöön.
Jos eurolla saa tölkin, niin paljonko makua odotat..
Olut on esimerkiksi Saksassa ja Tshekeissä huomattavasti halvempaa, mutta se on huomattavasti parempaa silti siellä.
Lopputuloksena voi sanoa, että Marimekko on saanut aika paljon ääniä. Ihmettelen minäkin sitä, että ovat niinkin suosittuja. En kyllä usko että ulkomaiden myymälät niin suosittuja ovat paitsi japsien keskuudessa jostain syystä. Olen minäkin käynyt liikkeissä katselemassa niitä mutta en kauheasti innostu. Mallit ovat sellaisia että eivät pue ketään muuta kuin mallivartaloita. Mekot näyttävät yöpuvuilta ja mallit sopivat karjakolle. Arkimekoiksi ovat liian kalliita.
Kuosit ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta rumia. Tyylikkyys ja seksikkyys ovat kaukana.
Eero Aarnion valaisimet ja ne eläinfiguurit. Kammottavia muovisia möhkäleitä.
Vierailija kirjoitti:
Jokapoikapaita
Patenttinsa ansiosta yhdellä silmäyksellä tunnistettava ja "uniikki". Siksi suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Lopputuloksena voi sanoa, että Marimekko on saanut aika paljon ääniä. Ihmettelen minäkin sitä, että ovat niinkin suosittuja. En kyllä usko että ulkomaiden myymälät niin suosittuja ovat paitsi japsien keskuudessa jostain syystä. Olen minäkin käynyt liikkeissä katselemassa niitä mutta en kauheasti innostu. Mallit ovat sellaisia että eivät pue ketään muuta kuin mallivartaloita. Mekot näyttävät yöpuvuilta ja mallit sopivat karjakolle. Arkimekoiksi ovat liian kalliita.
Kuosit ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta rumia. Tyylikkyys ja seksikkyys ovat kaukana.
Mä tykkään marimekosta!
T: Unelias, mallivartaloinen ja hyvätuloinen karjakko.
Lumene, Mariskooli, Muumimukit, Nanson "mummutrikoovaatteet",
Vihreä liitto ja siitä rönsyillyt puolue.
Vierailija kirjoitti:
Ja otsikkoon tietty kysymysmerkki 😬
t. Ap
Otsikkoon ei ikinä tule mitään merkkiä jälkeen. Ei pistettä, ei huutomerkkiä tai kysymysmerkkiä.
Siis tämä on WT palsta oikeasti.
Ruisleipä, jossa ei ole tarpeeksi ruista (korvattu vehnäjauholla)
Et ole nähtävästi koskaan ostanut astioita ulkomailla tai Suomessa vertaillut jotain halpatuotetta ja Iittalan/Arabian tuotteita. Onhan noissa jälkimmäisissä muotoilu ihan omalla tasollaan, kädessä mukavia. Samoin Hackmanin ruokailuvälineet.