Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUTOUS 2018

Vierailija
20.01.2018 |

Keskustellaan tässä ketjussa.
Putous alkaa tänään klo 19.30 Maikkarilla.

Putouksen räiskyvä tähtitehdas uusiutuu kolmella näyttelijällä, kun estradille nousevat Alina Tomnikov, Pihla Penttinen ja Kiti Kokkonen. Juontajana jatkaa Roope Salminen ja kokoonpanossa nähdään myös niin ikään viime kaudelta tutut Ernest Lawson, Pilvi Hämäläinen, Timo Lavikainen sekä Mikko Penttilä.

Kommentit (1334)

Vierailija
1181/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koko putous on ollut kuin musikaali? Joka jaksossa jotain hoilotusta..ja valitettavasti osa tähteistä ei vaan osaa laulaa..

Vierailija
1182/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Lavikainen pois ohjelmasta. Ei osaa näytellä, osaa puhua Pohjois-Karjalan murretta, ei näytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko Penttilä on ihana 😍

Mä tajusin tänään, että mä katon Putousta Mikko Penttilän takia.

Hänellä on lahja, hänellä on ääni, hänellä on koko. Mikko Penttilä on HERKKU!!!

Sugoi vaan Mikko. Taitaa olla ihan eka suomalainen julkkisihastus mulla. <3

Vierailija
1184/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkun ja Mikon pusu oli ihana <3.

Vierailija
1185/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Mun mielestä Roope on ihan kiva. Ei mikään huippu juontajana (ihan ok kuitenkin), mutta sketseissä yhtä hyvä kuin kaikki muutkin.

Lavikainen on koko joukon surkein. Sillä ei ole ollut yhtään hauskaa hahmoa ja kaikki missä tarvitaan vähänkään improvisaatiota, on kammottavaa katsella. Ei vaan lähde.

Kikka Vaara on musta hyvä! Muissa hahmoissa Alina ei kuitenkaan vakuuta.

Pilvi on koko joukon lahjakkain. Onnistuu kaikissa improjutuissa! Myös sketseissä ja hahmoissa loistava.

Vierailija
1186/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Mun mielestä Roope on ihan kiva. Ei mikään huippu juontajana (ihan ok kuitenkin), mutta sketseissä yhtä hyvä kuin kaikki muutkin.

Lavikainen on koko joukon surkein. Sillä ei ole ollut yhtään hauskaa hahmoa ja kaikki missä tarvitaan vähänkään improvisaatiota, on kammottavaa katsella. Ei vaan lähde.

Kikka Vaara on musta hyvä! Muissa hahmoissa Alina ei kuitenkaan vakuuta.

Pilvi on koko joukon lahjakkain. Onnistuu kaikissa improjutuissa! Myös sketseissä ja hahmoissa loistava.

Mikä siinä Kikassa on hyvä?

Mä en pienten lasten äitinä pysty ollenkaan samaistumaan. Jotenkin niin negasti puhuu lapsistaan ja kumpa ne jo muuttais pois. Tää ei vaan kolahda mulle. Puhuko mitään nättiä mielikuvituslapsistaan?

Vierailija
1187/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvin versio siitä Hissun hahmosta oli ainoa, mikä sai minut nauramaan ääneen tämän illan Putouksen aikana. 

Vierailija
1188/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilvin versio siitä Hissun hahmosta oli ainoa, mikä sai minut nauramaan ääneen tämän illan Putouksen aikana. 

Höpöhöpö. Se viikkokatsauksen leffaidea oli nerokas. Ja Tanhupallon reissaaminen oli hilpiää. Tää Penttilän kommunikaatio toimittaja. hästääkillä metoo

Pilvi puhui Juri Kakan hahmon todella epäselvästi. Surkea esitys.

Vierailija
1189/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhupallo oli taas hirvittävän tylsä.

Vierailija
1190/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihana timo lavikainen❤️

En kai oo ainoo joka on ihastunu timo lavikaiseen?

Vierailija
1191/1334 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihana timo lavikainen❤️

En kai oo ainoo joka on ihastunu timo lavikaiseen? <33

En ole Lavikaiseen ihastunut, mutta nää on niin ihania. <3 Tykkäsin.

Terkuin tuo Penttilään ihastunut. Minä aikuinen nainen ja tämmöstä kihinää. ;D

Vierailija
1192/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaaahaa kirjoitti:

Timo Lavikainen pois ohjelmasta. Ei osaa näytellä, osaa puhua Pohjois-Karjalan murretta, ei näytellä.

Osaahan se ei kai se muuten ois näytteliä xd Timo Lvaikainen on osa syy miks katon putousta

Vierailija
1193/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanhupallo on iha paska

Vierailija
1194/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ernest Lawson ei osaa näytellä, varsinkin viikkokatsauksessa ihan hirveä sössöttäjä. Opettajan hahmo äärimmäisen kliseinen (huonolla tapaa) ja mielikuvitukseton. Lienee päässyt näin pitkälle ihonvärinsä takia.

Alisa myös surkea näyttelijä, ulkonäkönsä takia mukana.

Ylivoimaisesti parhaat näyttelijät ovat Pilvi Hämäläinen ja Lavikainen. Mikko Penttilä myös aika hyvä.

Vierailija
1195/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko Penttilä on ihana 😍

Mä tajusin tänään, että mä katon Putousta Mikko Penttilän takia.

Hänellä on lahja, hänellä on ääni, hänellä on koko. Mikko Penttilä on HERKKU!!!

Sugoi vaan Mikko. Taitaa olla ihan eka suomalainen julkkisihastus mulla. <3

Täälläkin yks Mikkoon ihastunut! 😄 En tiiä mistä se yhtäkkiä iski, ei ollu viime kaudella eikä tälläkään aluksi tämmöstä. Yhtäkkiä vaan tajusin et ei hitto miten ihana! 😍 Justiinsa ääni ja nallekarhumainen olemus menee ihon alle. Ja on jotenkin tosi skarpin oloinen ja yks lahjakkaimmista näyttelijöistä koko ohjelmassa. Siis wau.

Vierailija
1196/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimaisesti paskin putous kausi. Viime kausi oli myös heikko, mutta tää veti kyllä pohjat. Ainutkaan noista hahmoista ei ole hauska. Toi viikkokatsaus on mennyt ihan alas, ja hätiköidysti väsätty.

Vierailija
1197/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein Roopelle että joutu tohon pudotustehtävään, vaikka ei itse kisassa mukana olekaan. Olis vain saanut olla vääähän nöyryyttävämpi tuo tehtävä, eikä noin ilmiselvän käsikirjoitettu....

Hyvä että Kikka viimein putosi. Tervemennoo!!

Vierailija
1198/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tuo opettaja  Anna-Leena Härkönen?

Oli se.

Vierailija
1199/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä tätä Alina-hypeä, se on joka naistenlehden kannessa ja ohjelmissa vieraana. On kaunis ja puhuu venäjää. Mutta improa se ei hallitse ja Kikka on tosi kökkö hshmo. Sori vaan.

Vierailija
1200/1334 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman idioottimaisin ohjelma. Tekemällä tehtyä paskaa. Kuolen nauruun...hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi